Tattoos & Piercings

Mijn broer gisteren 2de sessie voor een volledige backpiece van 7 uur

Ge moet er toch maar liggen ze, maar voorlopig resultaat is al goed gedaan vind ik, nog 2 zulke sessies nodig zo

No pain no gain, Blijkbaar is inkleuren / shaden vele pijnlijker dan de contourlijnen te zetten

Half december afspraak gemaakt voor stretcher groter te trekken en 3 bijkomende "tredes" :p
Vrouw gaat mee voor 3 gaatjes in haar oor.

En ik blijf maar besluiteloos over tattoo's, ik weet welke stijl ik wil, maar kan niet beslissen wat precies.
Wat ik wel weet is dat ik rechts een full sleeve wil, incl half m'n borstkas. Ook iets kleiner op m'n linkervoorarm, en iets op een van m'n kuiten.

Qua stijl:
242107973_263302379129900_1064192445943392260_n.jpg

146404354_101572408636232_5694877585338593822_n.jpg

Hier de eerste laten zetten vorige week, een kleintje op de pols.
Samen met de vriendin als souvenir van een intense week vakantie, als reminderke om mee te nemen wat we gezien en gedaan hebben.

Het begint hier na een jaar of 7 toch ook opnieuw te kriebelen, maar het idee is nog vaag en ik weet niet goed waar ik het zou moeten zetten. Hoofd is een no-go, en mijn armen en benen hou ik ook liever vrij. Op de borstkas zou kunnen maar dan wordt dat een rommeltje met wat er al staat, en de rug ben ik ook niet zo fan van precies. Dan schiet er al niet zo veel meer over behalve de zéér onaangename zones. :unsure:

Ik zou ook nog een andere tattoo willen maar heb ook totaal geen idee van waar ze te plaatsen.
Want om ze goed te laten uitkomen moet ze iets groter zijn.

Rug ofzo zie ik niet zitten

Tegenwoordig is het precies meer en meer toegankelijk om eerst gezicht/handen/hoofd/nek vol te prikken alvorens een sleeve/front/back/been??
Arme jeugd van tegenwoordig, gelukkig ken ik nog genoeg tattooeerders die hier niet aan beginnen alvorens voorgenoemde zaken.

Tegenwoordig is het precies meer en meer toegankelijk om eerst gezicht/handen/hoofd/nek vol te prikken alvorens een sleeve/front/back/been??
Arme jeugd van tegenwoordig, gelukkig ken ik nog genoeg tattooeerders die hier niet aan beginnen alvorens voorgenoemde zaken.
Jaar of 2 terug zat op de stoel naast mij iemand die kwam voor zijn hele keel. Man komt binnen en zijn handen staan ook goed vol.
Als liefhebber van tattoo's heb ik wel ff gekeken toen zijn trui uit ging omdat ik benieuwd was naar wat er allemaal op zijn armen en lichaam zou staan... Volledig leeg. Buiten zijn handen had die niks staan en nu ging hij voor zijn keel.
Erg vreemd allemaal imo. Ieder doet met zijn lichaam wat hij wil natuurlijk maar ik heb toch mijn bedenkingen bij het hebben van enkel tattoo's op zulke plaatsen.

Puur voor mijn werk moet ik alles kunnen bedekken maar ik zou het anders waarschijnlijk ook niet doen denk ik.

Help mijn man zit denk ik in een midlifecrisis! :help:
Hij wilt een tattoo voor ons beide wat ons symbolisch zogenaamd voor altijd zal binden met elkaar.:x

Iemand die zoiets gedaan heeft met de partner?
Aub geen namen/geboortedata (ben nog helder genoeg om te weten wie we zijn en wanneer iedereen geboren is) en ook geen halve hartjes/dolfijntjes die, als je ze tegen elkaar legt, één geheel krijgt.
Hoeft ook niet suuuuper origineel te zijn, zolang het mooi is. Het is voor op de zijkant (ribben) of onderkant van de pols als het kleintje is.
Help this girl out dus alle tips zijn welkom. :help:

Hij wilt een tattoo voor ons beide wat ons symbolisch zogenaamd voor altijd zal binden met elkaar.:shutup:

Aub geen namen/geboortedata (ben nog helder genoeg om te weten wie we zijn en wanneer iedereen geboren is) en ook geen halve hartjes/dolfijntjes die, als je ze tegen elkaar legt, één geheel krijgt.
Hoeft ook niet suuuuper origineel te zijn, zolang het mooi is. Het is voor op de zijkant (ribben) of onderkant van de pols als het kleintje is.

Logo van Harten/schoppen Koning/koningin
Alst ni orgineel moet zijn.

Hij wilt een tattoo voor ons beide wat ons symbolisch zogenaamd voor altijd zal binden met elkaar.:shutup:

In alle eerlijkheid, zelfs al is het voor de buitenwereld compleet onmogelijk om zo een tattoo te zien als uiting van jullie koppel… stel, stél dat het toch ooit fout zou gaan, blijf jij het wel altijd zien. Idem voor hem. Ik zou sowieso nooit een liefdesrelatie als reden voor om het even welke tattoo nemen. Maar da’s puur persoonlijk voor mij natuurlijk.

Mocht hij toch echt willen, een mini wax stripje op hem en een klein bosje haartjes op jou?

What does Queen of Spades Tattoo mean? ... While the hidden meaning is not in the mind of everyone, who possesses a “Queen of Spades tattoo”, many women wear it as a signal that they are sexually attracted to black men. Similarly, a “King of Spades tattoo” is often used by men to signal their interest in black women

altijd is googlen of je gewenste tattoo en bijkomende betekenis heeft.

What does Queen of Spades Tattoo mean? ... While the hidden meaning is not in the mind of everyone, who possesses a “Queen of Spades tattoo”, many women wear it as a signal that they are sexually attracted to black men. Similarly, a “King of Spades tattoo” is often used by men to signal their interest in black women

altijd is googlen of je gewenste tattoo en bijkomende betekenis heeft.

Als ge het u moet aantrekken omdat ze op 2 sites zeggen dat die betekenis heeft…

niet dat al die mannen mee hun spinnenweb op den ellenboog echt in den bak hebben gezeten.

Mss juist bij ne swastika kant het mss gevoeliger liggen de bijbetekenis, al zie je die toch vaak passeren in de tattoo wereld

Het is de betekenis die jij zelf aan een tattoo geeft of in een tattoo ziet. Who cares of die een obscure extra betekenis heeft.

Wa kost zoiets? Gewoon om een idee te hebben wat de prijzen daarvoor zijn bij een goede tattoo artist. Voorbeeld, hoeveel voor een middelgrote tattoo (vb in de nek), voor een tattoo op de volledige borstkast, volledige rug, ...

Geen idee hoe het komt maar ik krijg bij koning(in) en prins(es)jes altijd van die gekke K3 vibes.:frown:
Dus dat gaat em worden I guess.

In alle eerlijkheid, zelfs al is het voor de buitenwereld compleet onmogelijk om zo een tattoo te zien als uiting van jullie koppel… stel, stél dat het toch ooit fout zou gaan, blijf jij het wel altijd zien. Idem voor hem. Ik zou sowieso nooit een liefdesrelatie als reden voor om het even welke tattoo nemen. Maar da’s puur persoonlijk voor mij natuurlijk.

Mocht hij toch echt willen, een mini wax stripje op hem en een klein bosje haartjes op jou?
Ja eigenlijk komen er zoveel meer symbolische redenen bij kijken zoals een paar mijlpaaltjes die we samen hebben overwonnen en die neem je uiteraard wel gewoon je hele leven mee.
Ik vind leeuwen/panters/puma's en de welpjes ervan prachtige beesten dus wss wordt het zoiets en anders houd ik het bij jouw advies van een potje warme hars bij hem en behaarde mannenborst bij mij.:laugh:

Wa kost zoiets? Gewoon om een idee te hebben wat de prijzen daarvoor zijn bij een goede tattoo artist. Voorbeeld, hoeveel voor een middelgrote tattoo (vb in de nek), voor een tattoo op de volledige borstkast, volledige rug, ...

Moeilijk te zeggen.

Sommige vragen geld per uur, ik zou zeggen tussen de 100€ & 175€

Sommige vragen geld per sessie,
En werken zolang jij het vol houd, tot de tattoo af is, of ze zelf geen zin meer hebben.
Dat is meestal tussen 600€ &900€ hangt af van de artiest.

Hoelang een tattoo duurt hangt ook weer af van wat je wil, hoe uw huid is, hoe snel de artist werkt.

En zoals bij alles is duur niet altijd persé de beste, en omgekeerd

Terug
Bovenaan