Tattoos & Piercings

@Myllana Voor dieren vind ik line tattoos altijd heel mooi, heel fijn en toch betekenisvol. Ik had zelf graag nog twee kolibri vogeltjes voor mijn zoontjes (betekenis van de vogel past) en dan zou ik voor de lijn-stijl kiezen.
D6-F36526-2309-4-CEB-B8-CA-564-C0072-F634.jpg
 
Heb 900 betaald voor men chestpiece, vond dat nog best wel schappelijk.
Ja, zou ik ook wel schappelijk noemen! Ik heb 900 betaald voor mijn been (zie eerste post). Was wel een cover-up, misschien dat dat verschil maakt.

Nu ik hier toch ben, nog een vraagje. Hebben jullie tattoos reliëf, aka zijn ze een beetje verhoogd? Op de mijne kan ik veel van het lijnwerk nog voelen als ik erover ga met mijn vingers, sommige dagen zelf meer dan anders. Op de gekleurde delen is dat niet. Ik heb er geen last van ofzo, maar 'k vroeg mij toch af of dat normaal is.
 
Ja, zou ik ook wel schappelijk noemen! Ik heb 900 betaald voor mijn been (zie eerste post). Was wel een cover-up, misschien dat dat verschil maakt.

Nu ik hier toch ben, nog een vraagje. Hebben jullie tattoos reliëf, aka zijn ze een beetje verhoogd? Op de mijne kan ik veel van het lijnwerk nog voelen als ik erover ga met mijn vingers, sommige dagen zelf meer dan anders. Op de gekleurde delen is dat niet. Ik heb er geen last van ofzo, maar 'k vroeg mij toch af of dat normaal is.
Heeft dat niet met een allergie te maken voor de inkt? Ik meen dit ooit ergens opgenomen te hebben.
 
En zoals bij alles is duur niet altijd persé de beste, en omgekeerd
Klopt, al is het toch redelijk recht evenredig naar mijn mening.
Er zit zeker speling op, en een artist die 150 per uur vraagt is daarom zeker niet beter dan ene die er maar 100 vraagt maar vanaf je onder een bepaalde prijs zit ga je toch vaak inboeten op kwaliteit. Tenzij het bij een apprentice is die echt wel getalenteerd is.

Then again ga je zulke minimumprijzen waarschijnlijk toch enkel vinden op luizige zolderkamertjes waar je sowieso beter weg blijft ;)

-> àltijd portfolio checken!
Help this girl out dus alle tips zijn welkom. :help:
Ik heb samen met mijn vriendin een herinnering aan onze eerste reis samen gezet. Klein symbooltje dat op een standbeeld stond in Gambia.
 
Vroeger had ik dat ook met eentje, maar sinds die gecovered is niet meer eigenlijk.
Klopt, al is het toch redelijk recht evenredig naar mijn mening.
Er zit zeker speling op, en een artist die 150 per uur vraagt is daarom zeker niet beter dan ene die er maar 100 vraagt maar vanaf je onder een bepaalde prijs zit ga je toch vaak inboeten op kwaliteit. Tenzij het bij een apprentice is die echt wel getalenteerd is.

Then again ga je zulke minimumprijzen waarschijnlijk toch enkel vinden op luizige zolderkamertjes waar je sowieso beter weg blijft ;)

-> àltijd portfolio checken!
Op dat vlak is instagram natuurlijk wel een geschenk, moet wel zien dat ze ook healed dingen erop zetten, anders vertrouw ik het ook niet 100%
 
Vroeger had ik dat ook met eentje, maar sinds die gecovered is niet meer eigenlijk.

Op dat vlak is instagram natuurlijk wel een geschenk, moet wel zien dat ze ook healed dingen erop zetten, anders vertrouw ik het ook niet 100%
Klopt, en ze kunnen nog serieus foefelen met filters ook...
Vooral bij kleurentattoo's zie je soms echt stickers waar de kleuren er onnatuurlijk fel vanaf spatten. Dat geeft natuurlijk wel de mooiste foto's dus ergens begrijp ik ze wel, mijn artist zet ook vooral verse dingen op zijn insta, maar af en toe een healed voorbeeld geeft toch een duidelijker beeld idd.
 
Ja, zou ik ook wel schappelijk noemen! Ik heb 900 betaald voor mijn been (zie eerste post). Was wel een cover-up, misschien dat dat verschil maakt.

Nu ik hier toch ben, nog een vraagje. Hebben jullie tattoos reliëf, aka zijn ze een beetje verhoogd? Op de mijne kan ik veel van het lijnwerk nog voelen als ik erover ga met mijn vingers, sommige dagen zelf meer dan anders. Op de gekleurde delen is dat niet. Ik heb er geen last van ofzo, maar 'k vroeg mij toch af of dat normaal is.
Normaal gezien gaat dat na verloop van tijd weg. Hoe lang geleden ist gezet?



Voorkant is nu ook volledig af, nog juist derechter oksel en ribben en het bovenlijf is vol
holy shit, moedige mens gij. Resultaat mag er zijn!
 
Normaal gezien gaat dat na verloop van tijd weg. Hoe lang geleden ist gezet?
2 jaar, verschillende artiesten en verschillende inkt denk ik ook. 'k Heb ook wel al een keer of twee jeuk gehad aan de zwarte en grijze delen van m'n kleurentattoo en toen zat dat ook een klein beetje gezwollen dus ik zal er wel wat gevoelig aan zijn... Maar die zwarte lijnen zitten dus permanent een beetje dik.
 
ik heb er zelf gene last van en ik ben verre van een expert, maar als het na 2 jaar nog altijd zoiets dan lijkt mij dat het niet 100% goed genezen is en dat het een beetje littekenweefsel is.
 
dC7QHjJl.jpg
eRw60VKl.jpg


Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Super tevreden mee, eindelijk een badass piece op men lichaam! Wou al een paar jaar een tattoo maar wist toen nog niet goed wat en wie en welke stijl. Dan mn artist tegengekomen vorig jaar en ben hele grote fan van haar skull tattoos. Deze heeft niet echt een speciale betekenis. Qua ervaring is het heel goed meegevallen. Ze schatte dat het 3-4 uur ging duren en het heeft uiteindelijk maar 2,5 uur geduurd. Ze zei zelf dat ze skulls het liefste doet en het dan ook vlotter gaat naar haar gevoel. Verder qua pijn viel dat heel goed mee heb amper een kik gegeven, daar was zij natuurlijk ook blij mee en kon ze doordoen. 😁
 
dC7QHjJl.jpg
eRw60VKl.jpg


Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Super tevreden mee, eindelijk een badass piece op men lichaam! Wou al een paar jaar een tattoo maar wist toen nog niet goed wat en wie en welke stijl. Dan mn artist tegengekomen vorig jaar en ben hele grote fan van haar skull tattoos. Deze heeft niet echt een speciale betekenis. Qua ervaring is het heel goed meegevallen. Ze schatte dat het 3-4 uur ging duren en het heeft uiteindelijk maar 2,5 uur geduurd. Ze zei zelf dat ze skulls het liefste doet en het dan ook vlotter gaat naar haar gevoel. Verder qua pijn viel dat heel goed mee heb amper een kik gegeven, daar was zij natuurlijk ook blij mee en kon ze doordoen. 😁
Wauw, echt prachtig. Wel een stijl die me ook aanspreekt.

Welke artieste is da? Ben wel benieuwd naar haar andere werk..
 
dC7QHjJl.jpg
eRw60VKl.jpg


Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Super tevreden mee, eindelijk een badass piece op men lichaam! Wou al een paar jaar een tattoo maar wist toen nog niet goed wat en wie en welke stijl. Dan mn artist tegengekomen vorig jaar en ben hele grote fan van haar skull tattoos. Deze heeft niet echt een speciale betekenis. Qua ervaring is het heel goed meegevallen. Ze schatte dat het 3-4 uur ging duren en het heeft uiteindelijk maar 2,5 uur geduurd. Ze zei zelf dat ze skulls het liefste doet en het dan ook vlotter gaat naar haar gevoel. Verder qua pijn viel dat heel goed mee heb amper een kik gegeven, daar was zij natuurlijk ook blij mee en kon ze doordoen. 😁
Vet! Niet iets dat ik zelf ooit zou laten zetten maar echt coole tattoo. 2.5u is echt niet lang amai!
 
dC7QHjJl.jpg
eRw60VKl.jpg


Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Super tevreden mee, eindelijk een badass piece op men lichaam! Wou al een paar jaar een tattoo maar wist toen nog niet goed wat en wie en welke stijl. Dan mn artist tegengekomen vorig jaar en ben hele grote fan van haar skull tattoos. Deze heeft niet echt een speciale betekenis. Qua ervaring is het heel goed meegevallen. Ze schatte dat het 3-4 uur ging duren en het heeft uiteindelijk maar 2,5 uur geduurd. Ze zei zelf dat ze skulls het liefste doet en het dan ook vlotter gaat naar haar gevoel. Verder qua pijn viel dat heel goed mee heb amper een kik gegeven, daar was zij natuurlijk ook blij mee en kon ze doordoen. 😁

Amai, heel knap gezet.
Niet iets wat ik nu zelf bij zou willen zetten maar echt wel héél mooi en knap gedaan. Dat stuk rond het oog lijkt me ook erg knap gedaan, het is ewa ver om te zien op foto :p

Net ook op haar IG gaan kijken, heel knappe stukken bij! :love:
 
Ja Tessa Von echt topartiest qua blackwork. Staat ook op mijn lijstje om daar ooit een tattoo van te hebben.

Heel mooi stuk en 2,5 is echt wel snel :eek:
 
dC7QHjJl.jpg
eRw60VKl.jpg


Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Super tevreden mee, eindelijk een badass piece op men lichaam! Wou al een paar jaar een tattoo maar wist toen nog niet goed wat en wie en welke stijl. Dan mn artist tegengekomen vorig jaar en ben hele grote fan van haar skull tattoos. Deze heeft niet echt een speciale betekenis. Qua ervaring is het heel goed meegevallen. Ze schatte dat het 3-4 uur ging duren en het heeft uiteindelijk maar 2,5 uur geduurd. Ze zei zelf dat ze skulls het liefste doet en het dan ook vlotter gaat naar haar gevoel. Verder qua pijn viel dat heel goed mee heb amper een kik gegeven, daar was zij natuurlijk ook blij mee en kon ze doordoen. 😁
Schoon! Moest eerst denken aan een 'terzieler' van Harry Potter wat ik wel een cool beest vond.
 
Terug
Bovenaan