Tattoos & Piercings

*A few hundredthousand times.
(Aan +- 10k puncties per minuut)
swooning-swoon.gif
 
Mislukt. Arm volledig geïnfecteerd en laten afzetten.

Nee, viel goed mee. Uiteraard een apprentice tattoo dus wat schoonheidsfoutjes, maar smooth lines, nergens te diep en geen blowouts.

Er komt een 2e sessie voor kleuraccenten en detaillijnen, dus een foto post ik liever als hij af is.

En omdat @xAnyana mij echt fijn geholpen heeft door canvas te zijn, krijgt ze een deel tattoos gratis in de toekomst :)
 
Laatst bewerkt:
Mislukt. Arm volledig geïnfecteerd en laten afzetten.

Nee, viel goed mee. Uiteraard een apprentice tattoo dus wat schoonheidsfoutjes, maar smooth lines, nergens te diep en geen blowouts.

Er komt een 2e sessie voor kleuraccenten en detaillijnen, dus een foto post ik liever als hij af is.
Ik ben heel tevreden voor een eerste tattoo te zijn. En met de aanvullingen die nog komen zal het nog leuker worden ^^
Verder heeft het ook iets speciaals vind ik nu omdat het door jou gezet is en het je eerste op iemand anders was! 😍
En omdat @xAnyana mij echt fijn geholpen heeft door canvas te zijn, krijgt ze een deel tattoos gratis in de toekomst :)
Dan in de toekomst als je pro bent laat ik een badass piece zetten 😎
 
Mislukt. Arm volledig geïnfecteerd en laten afzetten.

Nee, viel goed mee. Uiteraard een apprentice tattoo dus wat schoonheidsfoutjes, maar smooth lines, nergens te diep en geen blowouts.

Er komt een 2e sessie voor kleuraccenten en detaillijnen, dus een foto post ik liever als hij af is.

En omdat @xAnyana mij echt fijn geholpen heeft door canvas te zijn, krijgt ze een deel tattoos gratis in de toekomst :)
Nieuwe job of bijberoep?
 
Thema graag stylistisch macaber/dark (maar ik doe veel thema’s graag).
Qua stijl black and white met tinten rood of dotwork.
Ik wil heel graag ook neotraditional en newschool gaan doen, maar dat is nog een ver-van-mijn-bed-show. Ik ambieer het wel!
Als ge nog vel zoekt, ik wil dat van mij wel opofferen 👀
 
Ik heb er nu ondertussen al 5 tattoos; wel telkens kleintjes
 
Ik ben heel tevreden voor een eerste tattoo te zijn. En met de aanvullingen die nog komen zal het nog leuker worden ^^
Verder heeft het ook iets speciaals vind ik nu omdat het door jou gezet is en het je eerste op iemand anders was! 😍

Dan in de toekomst als je pro bent laat ik een badass piece zetten 😎

Mogen we het resultaat zien? Of via pb als je dat liever zo hebt.
Ben benieuwd naar het werk van the master himself!😍
Als mijn man ooit nog dat gekke idee van hem wilt doorzetten (tattoo speciaal voor koppels (I know😵‍💫)) dan boek ik recept maar stiekum hoop dat het nog altijd om een bevlieging/midlife crisis gaat.
 
Dochter gaat Maandag een navelpiercing zetten bij Hell tattoo in Leuven.
Voordien vroeg ze me of ze een snoepje mocht, nu vraagt ze piercings. :shutup:
Sweet sixteen volgende maand, thats life... effe nostalgisch :wink:
 
Terug
Bovenaan