Tattoos & Piercings

Dochter gaat Maandag een navelpiercing zetten bij Hell tattoo in Leuven.
Voordien vroeg ze me of ze een snoepje mocht, nu vraagt ze piercings. :shutup:
Sweet sixteen volgende maand, thats life... effe nostalgisch :wink:
Zijn die goed?
Ik heb mijn piercings laten zetten bij Mundus Tattoo in Leuven vroeger.
 
Zijn die goed?
Ik heb mijn piercings laten zetten bij Mundus Tattoo in Leuven vroeger.
Schijnt heel proper en betere materialen dat minder snel ontsteken dan bvb bij jenna voor te piercen. Is de eerste keer dat we er gaan maar mijn dochter had het adres van vriendinnen en vandaag vertelde mijn collega hetzelfde ivm piercings bij zijn vrouw. Allemaal lovende reacties. Volgende week weten we waarschijnlijk meer.
 
Thema graag stylistisch macaber/dark (maar ik doe veel thema’s graag).
Qua stijl black and white met tinten rood of dotwork.
Ik wil heel graag ook neotraditional en newschool gaan doen, maar dat is nog een ver-van-mijn-bed-show. Ik ambieer het wel!
Eens ge aan neo-traditional zit wil ik mij gerust aanbieden als canvas.
U huidige stijl gaat vloeken met wat ik al staan, en nog in gedachten heb vrees ik.

De oksel zelf, is eigenlijk niet zo verschrikkelijk als je zou denken. Maar wel lastiger als nen arm.
Ik vond de binnenkant van mijn bovenarm al redelijk brutaal eerlijk gezegd, en vooral dicht bij mijn oksel. Dus ik ga vriendelijk bedanken denk ik.
 
Mogen we het resultaat zien? Of via pb als je dat liever zo hebt.
Ben benieuwd naar het werk van the master himself!😍
Als mijn man ooit nog dat gekke idee van hem wilt doorzetten (tattoo speciaal voor koppels (I know😵‍💫)) dan boek ik recept maar stiekum hoop dat het nog altijd om een bevlieging/midlife crisis gaat.
Met wat geluk wilt R4H dan van die inkt gebruiken die maar tijdelijk is 🥳
 
Hier de eerste laten zetten vorige week, een kleintje op de pols.
Samen met de vriendin als souvenir van een intense week vakantie, als reminderke om mee te nemen wat we gezien en gedaan hebben.

Na in november de eerste gezet te hebben zou ik graag binnenkort de volgende laten zetten, van de eerste nog altijd content, het enige is dat het doen vrij spontaan is gebeurd.. ik heb nu geen zin om links en rechts kleine tattookes te zetten, da's zo men ding niet..
Ne collega gezien da 6hoeken op zijn voorarm had die allemaal aansloten, en elk eigenlijk een tegeltje vormen en die heeft dat ook zo opgebouwd, en dat vond ik eigenlijk wel nice om eigenlijk apparte tattoos een geheel te laten vormen.
Dat laat ook nog vrij om in de toekomst "kaders bij te maken"

Maar dan moet er natuurlijk rond de huidige gewerkt worden.
Is geschetst met balpen op den arm en daarna in paint gezwierd (zware skills) en dan kom ik bij iets als onderstaande uit..
Ideen / meningen / haalbaarheidsstudies? Shoot..

PS: ik vind niet da een tattoo een superdiepe betekenis moet hebben, daarom nu het idee om "42" te zetten, welgeweten het antwoord op het leven en het universum ; ik zou ze in Mexico laten plaatsen daarom zowa in mexicaanse stijl ; voor de originele pijl zou ik graag dan nog is teruggaan naar de originele artiest om die kader ook verder te laten aanvullen.

 
Hebben jullie aanbevelingen voor waar te beginnen met zoeken?
Ben al lang low key aan het uitkijken, maar op die manier komt er dus duidelijk niet veel van.

Ik ben op zoek naar een artist van wie de stijl in lijn ligt met wat ik zoek (lijkt me logisch, hè), zijnde een combo van de typische hennalotus-achtige designs, maar dan in een combo met iets meer fierce en vrouwelijke silhouetten.

Concrete vraag: wat is de beste manier om / waar kan ik verschillende stijlen (te) bekijken?

Heb al effe door deze thread gescrold en een combo van het werk van twee artiesten van Body Design komt vrij dicht in de buurt ...
 
Hebben jullie aanbevelingen voor waar te beginnen met zoeken?
Concrete vraag: wat is de beste manier om / waar kan ik verschillende stijlen (te) bekijken?
Uiteraard instagram, maar tenzij ge daar zowel op locatie als op tag tegelijk kunt zoeken, lijkt me dat een eindeloos doorklikken van foto naar artiestprofiel om te checken waar die zich bevindt.
Wat voor mij heeft gewerkt: zoeken binnen de regio waar ge u wenst te verplaatsen naar shops met goeie reviews, en daar dan kijken naar recente portfoliobeelden.
Wat ge ook kunt doen, is sites van tattoo conventies bezoeken. Daar kunt ge meestal wel op stijl zoeken, plus dan hebt ge meteen ook portfolio beschikbaar zonder dat ge eerst 20 shops moet doorbladeren.
 
Bij mij staat kortelings ook de eerste tattoo op het programma! Over 2 weken heb ik een eerste afspraak om het ontwerp eens te bespreken. Weet wel wat ik wil, maar had graag al eens met haar afgestemd. Zij werkt het design dan verder uit. En dan wachten tot het mijn beurt is hé 😜
 
Ondertussen nu Tessa Von haar bookings terug open gezet heeft een nieuwe afspraak gemaakt voor men bovenarm. Gisteren bevestiging gekregen, is wel pas voor eind november maar ik kijk er alweer naar uit. Uiteindelijk is het de bedoeling m'n volledige linkerarm door haar te laten doen. :woohoo:
 
Terug
Bovenaan