Tattoos & Piercings

hmmm, ik heb een mooi voorbeeld gevonden voor mijn volgende tattoo (5e)
Maar het is een foto, dus wrs overtekenen?
 
HqZAX8o.png

Ondertussen is deze helemaal genezen, wolfke op m'n been ter ere van alle verleden, huidige en toekomstige hondjes in m'n leven :)
Artist: Monika Boo
 
Godverdomme, m'n vrouw heeft vandaag een tattoo laten zetten.
En ik ben GVD jaloers, ik moet echt wel dringend er eens werk van maken. Ik weet al in grote lijnen wat ik wil, maar ik blijf het maar uitstellen. (Ik ben er al mee bezig vanop 9L nog)

Ik wil sowieso op m'n rechterarm een reaper sleeve (Black&Grey realisme) ongeveer als deze, maar meer van opzij en met nog wat extra's erbij (ipv die skulls onderaan). Maar als eerste direct zo een sleeve lijkt me niet al te slim(?) daarom denk ik om eerst iets op m'n linkerkuit te zetten.

Ik wil sowieso op beide plaatsen een tattoo, over die sleeve ben ik 95% zeker, maar over die op m'n kuit twijfel ik nog. Het moet iets zijn dat wat bij die sleeve past uiteraard.

Enerzijds een boom/bos met een skull in verwerkt, in de stil van deze of deze, maar dan "voller".
Anderzijds iets Viking themed, maar geen "viking hoofd", en die runes en zo past niet echt bij de rest.




En ja, i know, ik ben een eeuwige twijfelaar en uitsteller. Maar ik weet eigenlijk wel dat gelijk wat ik kies, ik er super tevreden mee ga zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan