Tattoos & Piercings

Stretcher in m'n oor (6mm voorlopig) en 2 frenumpiercings vandaag laten zetten.

Die 2 heb ik zo goed als niets van gevoeld, ik voel ze zelfs niet zitten nu, tenzij ik eraan kom uiteraard..
Maar die strecth in m'n oor voel ik wel goed.. Oorlel voelt goed warm aan en is gevoelig. Maar dat zal wel overgaan.

Blij dat ik het eindelijk laten doen heb. Nu paar maandjes wachten en dan een paar "tredes" laten bijsteken op de ladder, en m'n stretch nog wat rekken :p
 
Europa verbiedt verschillende kleuren inkt

Gelukkig krijgen de artiesten blijkbaar nog wel een extra jaar om alles af te werken. En dan is het hopen op "veiligere" inkt zeker?
Mijn vaste artiest is zich al jaren aan het toeleggen op kleur en de mensen komen nu eenmaal naar daar omdat zijn kleuren zo goed zijn. Wordt nog tof voor die jongen.

Excuses voor zowel hln als Fabrizio trouwens :D
 
Dees is mijne laatste. Bijna 5u geduurd, op het sleutelbeen en in de buurt van de tepel niet echt aangenaam.
Wel mega content van!

JjJEi2n.jpg
 
Stretcher in m'n oor (6mm voorlopig) en 2 frenumpiercings vandaag laten zetten.

Die 2 heb ik zo goed als niets van gevoeld, ik voel ze zelfs niet zitten nu, tenzij ik eraan kom uiteraard..
Maar die strecth in m'n oor voel ik wel goed.. Oorlel voelt goed warm aan en is gevoelig. Maar dat zal wel overgaan.

Blij dat ik het eindelijk laten doen heb. Nu paar maandjes wachten en dan een paar "tredes" laten bijsteken op de ladder, en m'n stretch nog wat rekken :p

Ik wist niet wat een frenum was , daar had nen NSFW tag mogen bijstaan, ik heb te veel glas op kantoor voor zoeen fratsen.

Hier voorlopig nog geen, maar speel met gedacht om iets als onderstaande te laten zetten
3b5a15d2b9329e13aa3cb3032eafb226.jpg
 
week verder en de 2e tattoo afspraak is hangende, ook op de binnenarm maar dan links.

foto ga ik nog even wachten tot het volledig "genezen" is want ik smeer er nog veel Bepanthen op
 
Binnenkort mijn eerste tattoo.
Wat smeren jullie ter verzorging? (Heb nu Bepanthen gekocht)

En op wat moet ik nog letten? :)
 
Binnenkort mijn eerste tattoo.
Wat smeren jullie ter verzorging? (Heb nu Bepanthen gekocht)

En op wat moet ik nog letten? :)

Bepanthen, baby of tattoo, is hetzelfde.
Dik genoeg smeren, en als je de eerste 2-3 dagen kledij aandoet, gebruik ik altijd verhoudfolie, zodat het echt goed vettig blijft. Doe ik overigens ook tijdens het slapen. Met lauw water vanaf enkele uren na het zetten regelmatig proper wrijven. Komt allemaal goed zo.
 
Terug
Bovenaan