Tattoos & Piercings

Aangename shop!
Heb er ook een tattoo laten zetten tijdens een flashday. Was echt een leuke ervaring, toffe mensen :)

Hopelijk voor jou (en hen) mogen ze snel terug openen.
Wat heb je laten zetten?
Ja ik had er hier en daar niet de meest positieve dingen over gehoord maar toen ik pré lockdown nog langsging om een tattoo te bespreken waren die echt heel chill allemaal...
 
Wat heb je laten zetten?
Ja ik had er hier en daar niet de meest positieve dingen over gehoord maar toen ik pré lockdown nog langsging om een tattoo te bespreken waren die echt heel chill allemaal...

This one!
(Op mijn zijkant/ribben, niet onmiddellijk een foto van en moeilijk om die zelf te trekken :p )
 
Ben er zelf laat mee begonnen een 2-tal jaar geleden met deze


Aziatische olifant omwille van m'n connectie met Thailand.

Dan deze. Die is getekend door mijn beste vriend sinds jaar en dag. Hij tekent nu robot foto's voor de politie. Gebaseerd op een ontwerp dat ik gezien had maar dan Thaise tempel toegevoegd en Peter pan (link naar MJ). De mensen zijn m'n ouders en m'n zus en ik.

Dan deze. Idee van m'n vriendin en vind em echt nice

Dan deze in Thailand laten zetten. Met zo een stokske is toch een pak pijnlijker. Blij dat die er op 30 min op stond.

Al de andere tattoos zijn ook gezet door een vriendin die ik 25 jaar ken. Vind dat ook wel een leuk en speciaal element.
 
Op mijn verjaardag in februari (hopelijk) een afspraak bij Noir in Gent, Surrounded by Giants. Ode aan mijn overleden hondje ✨
Ook bij Noir geweest, door a.l.a.prochaine (handpoke)


Cloud Knife

Amenra

Mijn eerste tattoo (driehoeken) zal ik laten retoucheren
 
Ook bij Noir geweest, door a.l.a.prochaine (handpoke)


Cloud Knife

Amenra

Mijn eerste tattoo (driehoeken) zal ik laten retoucheren
Nice, die cloud knife vind ik echt cool! Hoe lang duurt zoiets dan?

Mijn afspraak afgezegd door de verlenging van de maatregelen.. Ik ga wat wachten tot er weer iets meer zekerheid is.
 
Mijn collectie is ondertussen al vrij groot en kleurrijk aan het worden. Teveel om allemaal te posten, dus een paar van de uitschieters:

Full sleeve van Albert Zafra & Yonmar: (WIP)
Lower legsleeves van ABER: (WIP)
Upper leg sketches van Mpatshi:
Plague doctor van Ruben Rascal:
En dan nog een paar kleintjes van tijdens het reizen en mijn voeten zijn volledig gedaan door Soul2skin in Gent. Ben op mijn 18 begonnen met mijn voeten, geen aanrader :LOL:

Ondertussen toch al een kleine 60u gelegen in totaal met als topper 2 dagen aan een stuk 9u/dag voor mijn kuiten. Never again.
 
Mijn laatste (+-14uur, 2 opeenvolgende dagen):

 
Mijn laatste (+-14uur, 2 opeenvolgende dagen):

Damn :D Enorm nice gezet

Dacht eerst dat het uw arm was en dacht "huh 14u?" :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Marv
Mijn laatste (+-14uur, 2 opeenvolgende dagen):

Knap. Geiger spat er van af!
 
  • Leuk
Waarderingen: Marv
Mijn collectie is ondertussen al vrij groot en kleurrijk aan het worden. Teveel om allemaal te posten, dus een paar van de uitschieters:

Full sleeve van Albert Zafra & Yonmar: (WIP)
Lower legsleeves van ABER: (WIP)
Upper leg sketches van Mpatshi:
Plague doctor van Ruben Rascal:
En dan nog een paar kleintjes van tijdens het reizen en mijn voeten zijn volledig gedaan door Soul2skin in Gent. Ben op mijn 18 begonnen met mijn voeten, geen aanrader :LOL:

Ondertussen toch al een kleine 60u gelegen in totaal met als topper 2 dagen aan een stuk 9u/dag voor mijn kuiten. Never again.

geen aanrader op het vlak van pijn? Of omdat het slijt op de voeten?

zafra en aber pieces zijn echt nice

jammer dat Yonmar in Canada zit nu, daar heeft belgie wel haar beste neo trad artist aan verloren (naar mijn mening)

gelukkig hebben wel alex garcia
 
Ik ben persoonlijk geen tattoo man , maar hier zijn wel mooie kunstenaar tattoo's bij .

Speciale dingen en goed gedaan.
 
geen aanrader op het vlak van pijn? Of omdat het slijt op de voeten?

zafra en aber pieces zijn echt nice

jammer dat Yonmar in Canada zit nu, daar heeft belgie wel haar beste neo trad artist aan verloren (naar mijn mening)

gelukkig hebben wel alex garcia

Pijn en het proces om ze te laten genezen.

Elke voet was +- 3/4u dus dat was een stevige test om te zien of ik het qua pijngrens aankon. Ik had mij ook stevig vergist in de snelheid en techniek om een tattoo op je voet te laten genezen. Ik moest een dag of 3 na mijn sessie naar school en mijn voet was nog maar net beginnen opdrogen/korsten. Een half dagje in schoenen/kousen en alles lag terug open. Uiteindelijk is mijn rechtervoet beginnen ontsteken, waardoor een deel van de kleuren niet deftig is genezen.

Mijn andere voet heb ik wel perfect kunnen laten genezen omdat ik toen meer dan 10 dagen thuis op blote voeten heb rondgelopen en niet ben buiten geweest. De kleuren op die voet zijn 10 jaar later nog steeds super.

Yonmar is inderdaad met voorsprong de beste neo-trad van België, maar ze is een ramp om mee samen te werken. Ik wou voor een volledige sleeve gaan bij haar, maar na mijn bovenarm had ik er genoeg van. Nooit antwoorden op e-mails, te laat komen op afspraken, 1 sessie duidelijk bekaterd, etc... Ze had mijn volledige lijf mogen vol zetten, maar ik verwacht dan van haar ook genoeg enthousiasme.

Alex Garcia is de nieuwe topper inderdaad. Maand na maand zie je die verder evolueren en zijn nauwe connectie met de Barca neotrad-scene is veelbelovend voor de toekomst. Ik hoop gewoon dat hij nog een tijdje in België blijft, want na Zafra & Aber heb ik het wel eventjes gehad om mij in het buitenland te laten tattoeëren :D
 
Alex Garcia zal hier nog wel ff blijven, woont hier ook hoor, no stress haha.
Lijkt wel of neotrad tegenwoordig booming is, wel de beste in die stijl imo.
 
Alex heeft net zijn keuken opgefrist dus zal nog niet direct weg zijn denk ik ^^ Ik heb een Poolse artieste gevonden die helemaal de stijl heeft die ik voor ogen had voor mijn volgende tattoo. In normale tijden was ik al op een Ryanair vlucht gesprongen om tot daar te gaan maar dat ligt nu wat moeilijk natuurlijk. Ik vermoed ook dat haar Engels niet super is en ik wil toch wel deftig communiceren met de artist.. 'k Zou het toch liever bij een artist in België of buurlanden houden, the search continues...
 

voor de liefhebbers van kleuren tattoos.
Vind het vreemd dat dit niet meer te sprake komt bij ons.
Want als ik deze site mag geloven, word het kleurenpalet toch serieus beperkt als dit erdoor komt.
 
Terug
Bovenaan