Tattoos & Piercings

Allez de 3e keer dat een afspraak, voor dezelfde tattoo, verzet moet worden door een sluiting van de shops...
 
Begint hier toch ook terug te kriebelen, maar het feit dat mijne favoriet een nederlander is die zijn homebase in Spanje ligt zal het nog wel even duren :D
 
Aan een tattoo artist aanbevelingen vragen voor andere tattoo artists, yay or nay? Ik ben op zoek naar iemand die goed is met dieren tattoos in een bepaalde stijl, dus ik dacht om aan de artists die mijn vorige tattoos hebben gedaan of zij iemand kennen. Zij doen wel ook soms dieren maar heel sporadisch en niet in de stijl die mij ligt....
 
Aan een tattoo artist aanbevelingen vragen voor andere tattoo artists, yay or nay? Ik ben op zoek naar iemand die goed is met dieren tattoos in een bepaalde stijl, dus ik dacht om aan de artists die mijn vorige tattoos hebben gedaan of zij iemand kennen. Zij doen wel ook soms dieren maar heel sporadisch en niet in de stijl die mij ligt....
Hangt ervan af hoe goed ge uw artists kent. Als ge daar ook al meer mee hebt gesproken dan enkel toen ge uw tattoo's liet zetten en in het verleden al over andere artist hebt gepraat, waarom niet? Of als uw artists zich duidelijk profileren in 1 stijl kan je dit ook vragen denk ik.

Anders niet.
 
Kan iemand deftige piercers aanraden, die ook intieme piercings zetten.
Liefst in Oost-Vlaanderen (of toch niet te ver van bvb Gent)
 
Pirate piercing Turnhout voor genital shit als vrouw zijnde (Anna).

Als ge zelf ne pb wilt geen idee :unsure:

Prolly ook pirate piercing. Of ik zou hem daar toch laten zetten moest ik de balle hebben
 
Body Design in Gent, of Hetty van daar (die zit aan de Wiedauwkaai op een boot).
Thx.. M'n vrouw heeft ook rondgehoord en die naam is een paar keer gevallen.

Eind augustus dubbele afspraak geboekt.

Eindelijk eens werk maken van dingen die ik al 20 jaar wil... Beginnen met een stretcher in m'n linkeroor, en *iets* intiem. Jacobsladder

Dan rustig verder uitkijken voor tattoo's. Ik weet al in grote lijnen wat ik wil, maar moet het nog wat uitdenken en voorbeelden zoeken.

- een kleine walvis achter m'n oor (twijfel nog links of rechts)
- volledige sleeve rechterarm (black/grey, nordic style, met onder andere de 3 namen en/of geboortedata van m'n kindjes subtiel in verwerkt
- iets kleiner op m'n linkerkuit
 
Eindelijk eens werk maken van dingen die ik al 20 jaar wil... Beginnen met een stretcher in m'n linkeroor, en *iets* intiem. Jacobsladder

Holy shit. Ik was hier gewoon een beetje aan het browsen. Ken er allemaal niet veel van, dus ik moest even opzoeken wat zo'n Jacob's Ladder is...

Dat ziet er behoorlijk heftig/pijnlijk uit, maar da's misschien een typische noob-uitspraak. Dat je zoiets wil en durft... straf.
 
Dag iedereen! Ik had gehoopt hier wat advies te kunnen krijgen :) zelf ik (nog) geen ervaring met tattoos en ben ik ook helemaal niet thuis in de wereld van tattoo artiesten. Nu zou ik graag een eerste kleine tattoo willen zetten, namelijk een zin van 3 woorden. Het lijkt mij dat dit redelijk "gemakkelijk" is en dat elke goede tattoo artiest dit zou moeten kunnen. Maar ik vroeg mij af of jullie misschien artiesten konden aanraden (Leuven/Gent)? Ik vind het namelijk wel erg belangrijk dat de tattoo goed en professioneel wordt gezet, met goede materialen en vooral ook goede verzorging en advies over de nazorg. Maar ik kan natuurlijk ook wel begrijpen dat artiesten die elke dag echte kunstwerken maken er niet voor staan te springen om zich bezig te houden met zo een klein zinnetje... en ik wil natuurlijk ook niet dat het rap rap wordt gedaan...
 
Holy shit. Ik was hier gewoon een beetje aan het browsen. Ken er allemaal niet veel van, dus ik moest even opzoeken wat zo'n Jacob's Ladder is...

Dat ziet er behoorlijk heftig/pijnlijk uit, maar da's misschien een typische noob-uitspraak. Dat je zoiets wil en durft... straf.
Ik was er al heel lang over aan het denken.
Maar eigenlijk is het gewoon door het vel dat ze schieten e. Piercings door de "helm" of de "buis" lijken mij echt wel te pijnlijk.
 
Dag iedereen! Ik had gehoopt hier wat advies te kunnen krijgen :) zelf ik (nog) geen ervaring met tattoos en ben ik ook helemaal niet thuis in de wereld van tattoo artiesten. Nu zou ik graag een eerste kleine tattoo willen zetten, namelijk een zin van 3 woorden. Het lijkt mij dat dit redelijk "gemakkelijk" is en dat elke goede tattoo artiest dit zou moeten kunnen. Maar ik vroeg mij af of jullie misschien artiesten konden aanraden (Leuven/Gent)? Ik vind het namelijk wel erg belangrijk dat de tattoo goed en professioneel wordt gezet, met goede materialen en vooral ook goede verzorging en advies over de nazorg. Maar ik kan natuurlijk ook wel begrijpen dat artiesten die elke dag echte kunstwerken maken er niet voor staan te springen om zich bezig te houden met zo een klein zinnetje... en ik wil natuurlijk ook niet dat het rap rap wordt gedaan...
Ga gewoon een shop binnen. Dan ben je zeker dat het professioneel is, met de juiste materialen en volgens de hygiëne standaarden. Die gasten worden namelijk gecontroleerd. Blijf gewoon weg van de gemiddelde thuisprikker in zijn veranda of op zijn zolder.
Je hebt genoeg shops die walk-in dagen doen bv. Of die je er wel tussen kunnen nemen als het iets is van maar een half uur werk.
Hoe zouden jullie deze stijl noemen?
Kleuren realisme lijkt me.
 
Terug
Bovenaan