Tattoos & Piercings

Wa staat er op derest? Voorkant & benen?

Geen benen, altijd al complexen over gehad.

Voorkant eigenlijk niet echt deftige fotos van ofzo

image.png
 
Tattoo nr5 staat er ook op.
En het is met voorsprong de pijnlijkste, zowel bij het plaatsen (vooral de ongemakkelijke zitpositie) als het healen (elke ochtend loop ik een half uur te manken omdat alles zwaar tegen trekt).

Het was oorspronkelijk mijn idee om hem op de binnenkant van m'n bovenarm te zetten, maar hij kwam veel beter tot zijn recht op m'n onderbeen.

Bekijk bijlage IMG_20230519_161502_986.webp


Nu even een pauze inlassen en wat sparen. Tenzij ik @recipe4hate zijn giveaway zou winnen :love2:
 
Al is m'n licht opgestoken bij Insane
Eerst en vooral moet je weten dat we de tattoos op handen en voeten sterk afraden (vooral de tenen en vingers :-/
Dit zijn tattoos die met de tijd niet mooi blijven, en constante bijwerking vragen.
Het huid op de vingers en tenen is verschillend en neemt minder goed de inkt ...
Als je het echt wilt doen kan, het maar je moet goed op de hoogte zijn van de mogelijke risico's op lang termijn.

Bah 😒
Had ik nog s een idee waar ik enthousiast over was ☹️
 
  • Support
Waarderingen: 515
Ik zou een mr-scan van m'n knie moeten laten nemen. Maar ik zit met enkele niet verwijderbare piercings (allez, uithalen is geen probleem, ze er terug inkrijgen ga ik niet zelf kunnen) daar wat in de buurt.

Is da veilig om die in te houden?
En kan ik evt thuis op voorhand testen door er bvb een magneetje tegen te houden?
 
Ik zou een mr-scan van m'n knie moeten laten nemen. Maar ik zit met enkele niet verwijderbare piercings (allez, uithalen is geen probleem, ze er terug inkrijgen ga ik niet zelf kunnen) daar wat in de buurt.

Is da veilig om die in te houden?
En kan ik evt thuis op voorhand testen door er bvb een magneetje tegen te houden?
Een quick Google zegt mij dat het afhangt van het soort metaal van de piercing. Een blog heeft het over surgical-grade steel voor haar piercings en dat was veilig. Het gaat niet alleen om magnetisme maar ook opwarming van het metaal. Ze spreken ook over een soort detector die ze in het ziekenhuis (waar die ene geweest was) hadden om het metaal te checken. Ik zou zeggen vraag het daar terplaatse aan de professionals die er dagelijks mee bezig zijn, je kan het er toch nog zelf uithalen zeg je als het moet... Is het er terug insteken een probleem sowieso of gaat een piercer het wel kunnen?
Ikzelf zou het uithalen gewoon om zenuwen en risico te vermijden, maar het moet dus niet persé blijkbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik heb laatst een MRI voor mn rug laten doen en moest mijn neuspiercings niet verwijderen.
Maar die zitten wel wat hoger.
 
Ik ben op zoek naar een goede tattoo artiest om een watercolor tattoo te zetten zoals onderstaande afbeelding. Zelf ken ik er te weinig van om te weten wie hier goed in is en wie niet. Wie raden jullie aan? Kers op de taart als je weet of die persoon met veganistische inkt werkt. 😊

6N4dFC.jpg
 
Gisteren een nieuwe laten zetten op het onderbeen. Kwou er graag een hebben van een artiest die ik al ff volgde (Lebar Chombi), maar vanuit Montpellier werkt. Kzag dat ze als gastartiest nog een plekje had in Toulouse, ik was vrij, dus een uitstapje naar de stad van de luchtvaart. Als grote fan ook terug te vinden in de tattoo :tongue:


Een kleine 6u op de tafel was toch wel afzien op het einde. De energie was op, de huid voelde zo gevoelig en goddamn, de knie is a bitch.
 


Body suit volledig afgewerkt.
Mss de text op linker zijkant nog inkleuren, mss ook niet.

Voorlopig geen behoefte aan tattoos op de handen, voeten, nek of genitaliën.
En mijn goesting is ook volledig over
Damn kerel :D gij hebt al wat afgezien in uw leven!

Kga over een paar weken langs bij den deze
Wel nog geen idee wat ik ga laten zetten.
 
Terug
Bovenaan