Tattoos & Piercings

@Suphafly pijnlijkste plaatskes top drie?

1. Tepels.
2. Onderkant poep (mee u been in de lucht liggen, vrij stevig)
3. Oksels of buik

Maar als je kan zien is mijn schaamstreek nog niet gedaan en ik vermoed dat op nummer 2 zal komen.

Voor derest, zijn er veel plekskes elkaar waard.
Maar verschillende factoren spelen zeker mee.
Mindset, lijnen of inkleuren, De positie waarin je ligt (voor mij mersoonlijk als ik op mijnen buik kan liggen en ontspannen, is bijna alles dragelijk.)
Ik herinner de lijnen op mijn rug, dat ik dacht: “ik stop ermee en kom nooit meer terug.”
Dit was wel mijn eerste groot stuk. Dus ik weet niet of het mindset was of mss is dit wel nummer 2.

Ik ben zeker niet stoer, heb bij veel sessies tramadol gebruikt, voor het dragelijk te maken, behalve bij de 2 laatste dagen van men frontpiece dat we op 3 dagen hebben gedaan.

Ik wil wel mijn ervaring delen over verzorging: het beste genezingsproces voor mij is, dry pads eerste 2 nachten, dus gewoon zo snel mogelijk laten uitdrogen, geen zalf of niets, en als alles vervelt is pas zalf aanbrengen.
 
Nice..

Oleg staat op nr1 om m'n ultiem project voor m'n rechterarm vol te zetten. Ik moet alleen nog in Beringen geraken om er eens over te praten. Klote is dat dit nogal ver rijden is (105km enkel). Of 2u en 3 overstappen enkel met de trein.

We spreken al snel over een 6-tal dagsessies + eens langsgaan om het te bespreken, en liefst als hij zelf aanwezig is. Dat is 1500km en 18u dat aan verplaatsing alleen al.

Dus ben ik wat op zoek naar iemand met dezelfde stijl die in de buurt komt qua kwaliteit en die wat dichter bij mij in de buurt een shop heeft.

Maar ik blijf het op de lange baan schuiven. Ondertussen wat kleinere tattoo's
Ik kan hem echt wel aanraden, ik ben er echt heel tevreden van, hij mag de rest van mijn tattoos ook zetten. Ik ben zelf van Lommel dus voor mij was het maar een half uurtje.

Deze tattoo was op 2 dagsessies gezet.
 
Nice..

Oleg staat op nr1 om m'n ultiem project voor m'n rechterarm vol te zetten. Ik moet alleen nog in Beringen geraken om er eens over te praten. Klote is dat dit nogal ver rijden is (105km enkel). Of 2u en 3 overstappen enkel met de trein.

We spreken al snel over een 6-tal dagsessies + eens langsgaan om het te bespreken, en liefst als hij zelf aanwezig is. Dat is 1500km en 18u dat aan verplaatsing alleen al.

Dus ben ik wat op zoek naar iemand met dezelfde stijl die in de buurt komt qua kwaliteit en die wat dichter bij mij in de buurt een shop heeft.

Maar ik blijf het op de lange baan schuiven. Ondertussen wat kleinere tattoo's

Das toch ni echt ver, 18u verplaatsing voor iets dat voor derest van uw leven op uw lijf staat.

Daarvoor zou ik het ni laten. Als je overtuigd bent door een bepaalt artist zou ik mij daar niet door laten afschrikken.

Voor mijn rug ook 8x 145km enkel gereden.
Of 5x naar barcelona geweest & 4x naar setubal.
 
Is ne rug zo pijnlijk? Ik zit nog met een backpiece in gedachten, traditional dus veel dikke lijnen en shading.

Voorts nog een Japanse sleeve in de planning bij Len leye en dan nog wat aparte stukken vooraan, borst, buik. Veel zwarte traditional stukken. Ben wel fan van die grove outlines met veel zwart in de shading zoals pomdeteir, ignacio.tt etc...
 
Is ne rug zo pijnlijk? Ik zit nog met een backpiece in gedachten, traditional dus veel dikke lijnen en shading.

Voorts nog een Japanse sleeve in de planning bij Len leye en dan nog wat aparte stukken vooraan, borst, buik. Veel zwarte traditional stukken. Ben wel fan van die grove outlines met veel zwart in de shading zoals pomdeteir, ignacio.tt etc...

Deugd doet het niet, maar dat doet het nergens.
Zou mij er niet door laten afschrikken
 

Is me niet echt duidelijk of het onder narcose is, maar ja, toch gemakkelijk als je rijk bent :p.

Weet niet wat ik er van moet denken.

Het werk is wel on point lijkt me, al ben je precies wel beperkt aan zwart wit realisme.
Achja vind het wel opmerkelijl
 
Laatst bewerkt:
Merci @recipe4hate, helemaal wat ik wou :love:

2D36A1EB-F27C-4BC1-B10D-0C10C06C067E.jpeg
 
@Suphafly Wat ik mij vaak afvraag bij mensen met een full body tattoo, als ge nu zonder kleren staat, voelt ge u dan naakt of zorgt zo'n suit in het hoofd ergens voor een soort extra laag?
 
@Suphafly Wat ik mij vaak afvraag bij mensen met een full body tattoo, als ge nu zonder kleren staat, voelt ge u dan naakt of zorgt zo'n suit in het hoofd ergens voor een soort extra laag?

Ik ga hier op meepikken, heb een "halve body suit" (alles vol, tot onder mijn reet, juist benen niet).

En ik voel mij even naakt hoor 😁
 
Terug
Bovenaan