Tattoos & Piercings

Mijn eerste watercolor tattoos gezet.
Ik ben er wel trots op 😁

880E83C3-EA19-4EE6-AFCB-CB60B52FE9FE.jpeg


E6F336BF-BBD8-4E44-84A2-C28CA499D0C1.jpeg
 
Vanavond in Pano over tattoo's en de verschillen tussen deftige shops en krabbers.
Met oa Tijs Vanneste...


Frapant dat er nog steeds imbecielen bestaan die geen maand kunnen wachten voor een tattoo en dus maar naar deb eerste beste gaan, terwijl ze wel 1500€ kunnen uitgeven aan een nieuwe Phone.
 
@Suphafly Wat ik mij vaak afvraag bij mensen met een full body tattoo, als ge nu zonder kleren staat, voelt ge u dan naakt of zorgt zo'n suit in het hoofd ergens voor een soort extra laag?

Compleet naakt, blijft hetzelfde hoor,
Maar vroeger als mijne short wat hoog kroop dacht ik: “ff mijn witte benen bedekken”
Terwijl ik nu denk: “yes kan meer van mijn tattoos zien” dus mss wel een beetje.

Ow shit, t ziet er niet zo best uit voor mij volgens pano :).
 
Hebben jullie tattoos waarvan je nu denkt: what was I thinking.

Ik heb zelf geen enkele. Omdat ik veel stijlen niet tijdloos vind.
Een maat van mij heeft zo'n 10 jaar geleden z'n bovenlichaam vol gezet in maori stijl. Toen was dat cool, nu trekt dat op niets meer vind ik.
 
Hebben jullie tattoos waarvan je nu denkt: what was I thinking.

Ik heb zelf geen enkele. Omdat ik veel stijlen niet tijdloos vind.
Een maat van mij heeft zo'n 10 jaar geleden z'n bovenlichaam vol gezet in maori stijl. Toen was dat cool, nu trekt dat op niets meer vind ik.
Spijt is wat de kat schijt.
Niet aanvallend bedoeld, maar je weet wat ik bedoel, spijt hebben van zoiets is voor mij wat raar, je maakt keuzes in het leven, sommigen dus ook voor een bepaalde tattoo, als je daar achteraf spijt van hebt, was het op dat moment misschien al niet de juiste keuze.
 
Spijt is wat de kat schijt.
Niet aanvallend bedoeld, maar je weet wat ik bedoel, spijt hebben van zoiets is voor mij wat raar, je maakt keuzes in het leven, sommigen dus ook voor een bepaalde tattoo, als je daar achteraf spijt van hebt, was het op dat moment misschien al niet de juiste keuze.
Ja, maar met achteraf bedoel ik 10-20 jaar later. Je hebt een andere mindset dan 15 jaar geleden. Of draag je zulke tattoos dan als herinnering aan die tijd en koester je die?

Ik ben oprecht geinteresseerd hé, 't is absoluut niet mijn bedoeling om tattoos de grond in te boren ofzo. Afhankelijk van het type vind ik dat met momenten zelfs heel schoon.
 
Ja, maar met achteraf bedoel ik 10-20 jaar later. Je hebt een andere mindset dan 15 jaar geleden. Of draag je zulke tattoos dan als herinnering aan die tijd en koester je die?

Ik ben oprecht geinteresseerd hé, 't is absoluut niet mijn bedoeling om tattoos de grond in te boren ofzo. Afhankelijk van het type vind ik dat met momenten zelfs heel schoon.
Ik had het ook zo helemaal niet opgevat dat je iets de grond wil inboren hoor.
Zelf weet ik het niet, mijn eerste staat er nu 5 jaar op, de tweede is 2 weken geleden gezet. Naar mijn gevoel ga ik nergens spijt van hebben, ik heb lang genoeg nagedacht over beide tattoos en het belangrijkste, ik vind ze zelf mooi en dat is toch wat telt.
 
Hebben jullie tattoos waarvan je nu denkt: what was I thinking.

Ik heb zelf geen enkele. Omdat ik veel stijlen niet tijdloos vind.
Een maat van mij heeft zo'n 10 jaar geleden z'n bovenlichaam vol gezet in maori stijl. Toen was dat cool, nu trekt dat op niets meer vind ik.

De enigste waarvan ik echt spijt heb is die 20Cm meetlat op mijn penis.

Waar zat ik toch 10j geleden met mijn hoofd
 
Terug
Bovenaan