Tattoos & Piercings

Intussen mijn stretch in mijn oor nog eens laten vergroten, zit op 10mm nu. Nog geen idee tot hoeveel ik wil gaan, ik zie het stap voor stap.

En een paar tredes laten bijzetten op m'n ladder. Naar schatting nog plaats voor 7 extra :D


En donderdag afspraakje bij @recipe4hate 🥳



En zonet impulsief beslist morgen ook een tattoo te laten zetten op een conventie door LetterFace. Enen die ik al lang volg en al lang iets van wil. Maar nog niet kunnen beslissen wat precies. Tot ik nu op de East Flanders tattoo convention een flash zag liggen die me enorm aan stond.

Ook met enkele artiesten gepraat over mijn origineel idee voor een sleeve dat (voorlopig) gebutchered is door een kak artiest. Nu heb ik nog meer twijfels over wie ik hem wil laten coveren en afwerken :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Mijn 2 aanwinsten van de laatste week:

1e door Letterface, daar heb ik nog plannen om die bovenarm vol te laten zetten door hem.

IMG_20230205_152234.jpg


En dan Kenny door @recipe4hate.

IMG_20230209_204241_052.jpg


Verdere plannen zijn er ook al..

- Linkerarm bovenaan dus door Letterface laten afwerken.
- Linker onderarm komt nog een Pokémon op (wss Cubone) en verder opvullen met nog wat cartoonachtige dingetjes, bvba enkele Happy Tree Friends.

- Dan op één been nog iets door Constanza Fache als het lukt voor ze België verlaat.


Maar eerst nog wat sparen 😅
 
Mijn 2 aanwinsten van de laatste week:

1e door Letterface, daar heb ik nog plannen om die bovenarm vol te laten zetten door hem.

Bekijk bijlage 17081

En dan Kenny door @recipe4hate.

Bekijk bijlage 17082

Verdere plannen zijn er ook al..

- Linkerarm bovenaan dus door Letterface laten afwerken.
- Linker onderarm komt nog een Pokémon op (wss Cubone) en verder opvullen met nog wat cartoonachtige dingetjes, bvba enkele Happy Tree Friends.

- Dan op één been nog iets door Constanza Fache als het lukt voor ze België verlaat.


Maar eerst nog wat sparen 😅
Ik moet nu wel toegeven dat die foto de tattoo geen eer aan doet :unsure: :(
 

Tattoo om mijn vorig jaar overleden grootvader te eren. De foto moet getrokken zijn vlak na WOII, want hij was geboren in 1927. Done by Oleg Medvedev @ Skin City Beringen.
Nice..

Oleg staat op nr1 om m'n ultiem project voor m'n rechterarm vol te zetten. Ik moet alleen nog in Beringen geraken om er eens over te praten. Klote is dat dit nogal ver rijden is (105km enkel). Of 2u en 3 overstappen enkel met de trein.

We spreken al snel over een 6-tal dagsessies + eens langsgaan om het te bespreken, en liefst als hij zelf aanwezig is. Dat is 1500km en 18u dat aan verplaatsing alleen al.

Dus ben ik wat op zoek naar iemand met dezelfde stijl die in de buurt komt qua kwaliteit en die wat dichter bij mij in de buurt een shop heeft.

Maar ik blijf het op de lange baan schuiven. Ondertussen wat kleinere tattoo's
 
Nice..

Oleg staat op nr1 om m'n ultiem project voor m'n rechterarm vol te zetten. Ik moet alleen nog in Beringen geraken om er eens over te praten. Klote is dat dit nogal ver rijden is (105km enkel). Of 2u en 3 overstappen enkel met de trein.

We spreken al snel over een 6-tal dagsessies + eens langsgaan om het te bespreken, en liefst als hij zelf aanwezig is. Dat is 1500km en 18u dat aan verplaatsing alleen al.

Dus ben ik wat op zoek naar iemand met dezelfde stijl die in de buurt komt qua kwaliteit en die wat dichter bij mij in de buurt een shop heeft.

Maar ik blijf het op de lange baan schuiven. Ondertussen wat kleinere tattoo's
je kan misschien vragen of hij tot bij jou kan komen?
 
Dus ben ik wat op zoek naar iemand met dezelfde stijl die in de buurt komt qua kwaliteit en die wat dichter bij mij in de buurt een shop heeft.
Misschien ken ik er te weinig van omdat het mijn stijl niet is maar dat is toch gewoon black & grey realism? Daar kloppen ze u de laatste jaren mee dood.
Jij bent van Lokeren he? Ga eens horen bij Inksane St Niklaas of stap eens op een trein naar Antwerpen of Gent :)
 
Terug
Bovenaan