Tattoos & Piercings

is er een verhaal achter de tattoo?

Marcus Aurelius omdat stoicisme me zeker enorm geholpen heeft na m'n relatiebreuk.
Allee ben al lang ermee bezig maar nooit echt iets mee gemaakt om mezelf te testen en nu wel.
En mn arm stond nu al 4 jaar open daar op die plaats wachtend op de juiste moment en vond dat nu wel een goed moment.
 
nice, thanks for sharing. Ik vind dat boeiend als er een persoonlijke reden/verhaal achter een bepaalde tatoeage zit. (en daarmee bedoel ik niet dat ik iemand zou veroordelen als hij of zij het enkel zou doen omdat hij/zij het mooi of stoer vindt.)
 
Mijn nieuwe staat erop.
Weer ff vergeten hoe pijnlijk het is 🤣


Ja binnenkant biceps is gezellig he.
Voor de rest: wel aardig gezet, maar oh zo cliché.

Me marcus is toch nog vrij orgineel denk ik? Zeus komde sneller tegen.
Kvind juist de marcus zelf ni zo ne mooie mens.

Alleen de text vind in er ni zo bij passen, derest wel nice, ideale plaats voor een portretje ook, zeg ik alleen omdat ik er zelf een heb daar haah
 
Me marcus is toch nog vrij orgineel denk ik? Zeus komde sneller tegen.
Kvind juist de marcus zelf ni zo ne mooie mens.

Alleen de text vind in er ni zo bij passen, derest wel nice, ideale plaats voor een portretje ook, zeg ik alleen omdat ik er zelf een heb daar haah

Van iemand met Nietzsche als profile pic had ik da wel verwacht :unsure:
 
Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een tattoo te zetten. Mijn vrouw heeft er onlangs een paar laten zetten en ik vind het best wel mooi als het goed gedaan is. Als ik er een zet dan zal het ook maar bij die ene zijn en dan zal het op de binnenkant van mijn rechteronderarm zijn. Ik heb het heel erg voor bossen. Als ik voorbeelden van dergelijke tattoos opzoek dan vind ik eigenlijk maar weinig dat ik goed vind. Ik neem ook aan dat dit niet de meest evidente tattoos zijn om te zetten.
Kent iemand een goede tattoo-artiest die heel goed is in dit soort zaken?
Als moodboard denk ik bijvoorbeeld aan deze tattoos en foto's...

 
Ik neem ook aan dat dit niet de meest evidente tattoos zijn om te zetten.
3-4 jaar geleden werd dat aan de lopende band gezet want toen was dat "in". Beetje zoals die leeuw met een kroon afgelopen jaar en de uil en de klokken de jaren daarvoor.

Op zich moet elke black n grey realism artiest die zijn stiel goed beheerst zoiets goed kunnen zetten hoor. Beste wat je kan doen is op instagram wat artiesten af gaan om te zien of hun stijl u aanstaat en dan een DM sturen voor een afspraak om u idee te bespreken.
 
niets mis met dat idee trouwens
Zeker niet!
Was ook niet mijn bedoeling om het idee af te kraken, ik bedoelde gewoon dat het op zich wel best meevalt qua evident om te zetten aangezien er zo al best veel gezet zijn.

Uiteindelijk zet je zoiets voor jezelf. Ik lig er ook niet wakker van dat ik wss voor de helft knal dezelfde tattoo's heb als de rest vd zaal eens ik een hardcore/punk optreden binnen kom :)
 
Zeker niet!
Was ook niet mijn bedoeling om het idee af te kraken, ik bedoelde gewoon dat het op zich wel best meevalt qua evident om te zetten aangezien er zo al best veel gezet zijn.

Uiteindelijk zet je zoiets voor jezelf. Ik lig er ook niet wakker van dat ik wss voor de helft knal dezelfde tattoo's heb als de rest vd zaal eens ik een hardcore/punk optreden binnen kom :)
Had het ook zo niet ervaren hoor. Ik heb geen tattoos en ben zeker niet thuis in het wereldje dus heb geen flauw idee wat er leeft, laat staan 3 jaar geleden :)
 
Terug
Bovenaan