Tattoos & Piercings

Kan nergens een duidelijk antwoord hier vinden. Een tattoo artiest hier?

Net dus de tattoo gezet aan de binnenkant bovenarm de zondag. Mag ik al terug voetballen morgenavond bijvoorbeeld?
 
Kan nergens een duidelijk antwoord hier vinden. Een tattoo artiest hier?

Net dus de tattoo gezet aan de binnenkant bovenarm de zondag. Mag ik al terug voetballen morgenavond bijvoorbeeld?
Op zich mag dat.

Ik zou dat gemeld hebben bij het zetten van de tattoo en gevraagd hebben voor een second skin, dan was mijn antwoord sowieso “ja”.

Nu zijn er enkele factoren om rekening mee te houden:
* Zweet en zeker vuil zijn een big no-no.
Je kan hiervoor zelf eventueel keukenfolie gebruiken om de tattoo TIJDELIJK mee in te draaien.

* Let op met douchen/zeep. Ik zou voor de komende tijd (zeker deze week) even thuis douchen, als dat gaat.

* Let op met tikken, meppen, stoten, blauwe plekken, … op die plek.
Een onderhuidse reactie KAN resulteren in een blowout.

Maar: ja, je kan gewoon sporten. Doe gewoon geen domme dingen en dan komt het wel goed :)
 
Merci voor de tips!

Door die folie plakt de tattoo nog wat. Doe er nu creme op. Kan dat kwaad? Durf er niet op wrijven. Enkel dippen
 
Vandaag het design gekregen van https://www.instagram.com/johnny_domus_mesquita voor op mijn been, voor dinsdag & woensdag, nog nooit zo veel op voorhand een design gekregen, en het was dan nog beter dan dat ik zelf kon voorstellen

Het waren 2 lange dagen maar, het voorlopige resultaat mag er zeker zijn vind ik.

Zeer vriendelijke artiest, die minsten even enthousiast was als ikzelf, en die de “relatie” met de klant bijna even belangrijk vind dan de tattoo zelf.

Fotos staan wel een beetje door elkaar maar zo heb je toch een idee









 
Nog eventjes in gesprek met mijn tattoo artiest die ik voor ogen heb, een bezoekje in België zit er niet direct aan te komen, heb eigenlijk wel goesting om er een paar daagjes Ecuador van te maken :D

Lijkt me wel een belevenis op zich, tattooreisje...

Ben nu eventjes aan het polsen hoe groot de wachtlijsten in zijn shop ginder zijn...
 
3 weken ginder. Alleen vergt dit wel wat planning. Ik ga het moeten bekijken, maar zal niet voor direct zijn... Moest ik kunnen ik sprong zo het vliegtuig op
 
3 weken ginder. Alleen vergt dit wel wat planning. Ik ga het moeten bekijken, maar zal niet voor direct zijn... Moest ik kunnen ik sprong zo het vliegtuig op
Denk wel dat je dichterbij ook veel realisme artisten kan vinden,

Je kan ook altijd eens BXL Tattoo convention gaan, zie je ook wel goeie artisten dichtbij?

Just sayin’
 
Terug
Bovenaan