Tattoos & Piercings

Neen niet echt, ik heb nog 1 design dat ik graag zou willen en enkel nog plaats voor heb op mijn handen of nek.
Ik zie wel als de benen klaar zijn wat ik er mee doe.
Persoonlijk ben ik super fan van hand en nek tattoos, alleen niet veel zin in commentaar :/
Ik vind handtattoos ook cool maar dat zal er waarschijnlijk ook nooit van komen, of pas als ik een oud meetse ben :)
 
Woon je nog thuis of niet?

Mijn zus haar aanpak ivm piercings toen ze nog thuis woonde:
Niets zeggen en pas wanneer het gezien werd, reageren met "die staat er al zo lang, moet zijn dat het wreed opvalt! ๐Ÿ™„"
Zo had ze blijkbaar al een maand een tongpiercing eer ik hem ontdekte, duurde nog weken eer mijn ouders het wisten.

Ivm tattoo had ze eerst een heel kleintje op de onderarm, opnieuw ik die het zag en gewoon rustig vroeg waar die voor stond. Mijn ouders zagen haar 2x per week, ik eens in de 2 weken dus opnieuw geen reden tot klagen als ik het eerder zag dan hen. ๐Ÿ˜
Recent liet ze die bijwerken tot iets discreet dat wel bijna gans de onderarm binnenin inneemt (beetje de stijl van Jonas zijn tattoo) en dan heeft ze eerst een foto ervan naar mij gestuurd en aangezien ik reageerde met "Ooh, staat die voor -insert betekenis-? Vind ik wel een mooie symboliek" durfde ze hem zelf wel tonen aan mijn ouders die licht killig reageerden. ๐Ÿ˜
Ik woon niet meer thuis. Ben er nog niet aan uit tbh. Het zal wel schelen dat ik door de afstand en werk men ouders een pak minder zal zien.
 
Screenshot-20220924-122217-Instagram.jpg
 
Ja denk dat ik iets ga nemen op voorhand. Iemand aanraders?

Ben hier geen held in :p
Helpt niet. Pijnstillers verdoven eerder constante pijn, niet plotse stekende pijn.

Je KAN gaan voor een verdovende creme, maar ook dat raad ik klanten meestal af.
Sowieso ga je dan plots, wanneer de zalf uitwerkt, alles tegelijk voelen, terwijl je zonder verdoving je lichaam langzaamaan laat wennen.

En โ€œoldskool meโ€ voegt er volgende clichรฉ aan toe: je moet het ook verdienen. No pain, no gain ;)
 
Cvaa thanks. Heb gehoord dat binnenkant boven arm wel pijnlijk is pfff heb al stress :p

Het is daar niet veel pijnlijker als op andere plaatsen. Mijn eerste tattoo was ook op die plaats. Komt wel goed, je hebt ook geen lastig design.

Ja denk dat ik iets ga nemen op voorhand. Iemand aanraders?

Ben hier geen held in :p

Zou ik niet doen, goed slapen, goed eten ervoor.
Eventueel een dafalgan (al zal dit meer placebo effect hebben) .
En mentaal voorbereiden, beetje stress kan geen kwaad.
Goed ontspannen en op de ademhaling letten.
Komt goed
 
IMG-20220926-095658-556.jpg



Amai goed voor 1 keer:p

Netjes :thumb:
Al gebiedt de eerlijkheid mij om te zeggen dat mijn oog onmiddellijk wordt getrokken naar die lege ruimte in de zon en rond die bergtop. Vooral die zon lijkt me daar niet op zijn plaats. Het leidt zo je aandacht af van het kunstwerk dat de rest echt wel is.
Maar een lege ruimte is natuurlijk gemakkelijker aan te passen dan iets dat te druk is. :)

Ooit komt er hier ook wel 1, maar het zal de juiste moeten zijn. De juiste 'kunstvorm' met het juiste verhaal erachter.
In Pai heb ik ooit eens een prachtige tekening tegen gekomen op de markt waarvan me pas later op de avond inviel dat dit een prachtige tattoo zou kunnen zijn. Geen probleem, dacht ik, morgen zit die er weer. Maar jammerlijk genoeg niet dus :(
 
Terug
Bovenaan