Tattoos & Piercings

Ik sta op de wachtlijst voor 2 opeenvolgende dagen :). (als ik dat kan uithouden ten minste), ten vroegste 2023 wel, maar ben niet gehaast, vriendelijke mens van inksane Brussel wel...

Met dank aan @Suphafly voor de gouden tip :)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik ga dinsdag voor de eerste keer langs bij gamma_gt (https://www.instagram.com/gamma_gt/) van La Boucherie Moderne voor kennismakend gesprek. Sympathieke gast, we vinden dezelfde dingen cool en ik heb nog plaats zat op mijn lijf dus misschien het begin van een langere samenwerking.
 
Heeft er iemand enig idee of een goed voorbeeld van hoe de omlijsting van de tattoo (als ik het zo mag noemen) mooi kan gebeuren? Mijne die ik wil laten zetten is gebaseerd op een art poster, maar vraag me af hoe de randen te doen...

Zo wat random randen rondom om het te laten passen op het lichaam en dus geen duidelijke lijn ben ik niet zo fan van, en een vorm, stel een ovaal rond de tattoo is dan weer te afgelijnd

Hebben jullie hier ideetjes over?
 
Gewoon geen lijst. Uw lichaam is het canvas, de artiest moet het ontwerp maar zodanig aanpassen dat een lijst niet nodig is.

Nu ben ik wel benieuwd naar die "art poster". In mijn ervaring is iets ofwel een poster (reproductie), ofwel een origineel kunstwerk, en slechts zeer zelden beide.
 
Het is gemaakt door een art illustrator, laat ik het daar op houden, maar de artiest waarbij ik zou willen laten zetten zei me al dat het geen klakkeloze kopie zou worden en dat hij inderdaad zou aanpassen aan mijn bovenarm.

Alleen is het een soort van portret, en zal de vorm rondom de arm wel niet teveel 'problemen' geven, maar ben eerder benieuwd hoe hij het ziet om de onderkant af te lijnen, een nette streep of zo wat laten faden, ik ben er nog niet uit, maar hij heeft hier wel wat ervaring in denk ik dan, dus wacht op zijn advies, maar het kan geen kwaad om een beetje te praktiseren hierover, stel dat er een goed ideetje uit de bus komt

Ik ga wel vragen om het iets hoger op de arm te plaatsen, en eventueel rondom de schouder, dat maakt mij allemaal minder uit, maar wil het toch liefst 3 a 4 cm boven de t shirt lijn laten zetten...

Ok, bij korte t shirts kan je het dan niet meer verbergen, maar laten we zeggen dat het niet zichtbaar mag zijn met een normale t shirt aan...

We zien wel, alle ideeën zijn welkom
 
Ik ga wel vragen om het iets hoger op de arm te plaatsen, en eventueel rondom de schouder, dat maakt mij allemaal minder uit, maar wil het toch liefst 3 a 4 cm boven de t shirt lijn laten zetten...
Wat is de stijl? Dat is wel weinig plaats voor iets met veel detail.

Waarom zou je je tattoo willen verbergen wanneer je een t-shirt draagt?
 
Wat is de stijl? Dat is wel weinig plaats voor iets met veel detail.

Waarom zou je je tattoo willen verbergen wanneer je een t-shirt draagt?
De stijl valt nog af te wachten hoe de artiest het plaatst, en ik ga het hier niet posten

Gewoon voor werkredenen eerst en vooral, laat ik zeggen dat het niet iets is dat iedereen zou laten zetten, niks ergs ofzo, gewoon zo op zich...

Ik zeg nu 3 a 4 cm, maar heb er eens op gelet, en sommige normaal ogende t shirts lopen redelijk hoog op, ik zal dit nog wel eens bespreken met hem als het zo ver is

T'is niet omdat ge zelf een tattoo wilt hebben dat deze constant in het oog moet springen eh, mijn bovenarmen zijn redelijk wit, gewoon omdat ik constant een t shirt draag, moet gewoon niet teveel opvallen in het dagelijkse leven
 
De stijl valt nog af te wachten hoe de artiest het plaatst, en ik ga het hier niet posten

Gewoon voor werkredenen eerst en vooral, laat ik zeggen dat het niet iets is dat iedereen zou laten zetten, niks ergs ofzo, gewoon zo op zich...

Ik zeg nu 3 a 4 cm, maar heb er eens op gelet, en sommige normaal ogende t shirts lopen redelijk hoog op, ik zal dit nog wel eens bespreken met hem als het zo ver is

T'is niet omdat ge zelf een tattoo wilt hebben dat deze constant in het oog moet springen eh, mijn bovenarmen zijn redelijk wit, gewoon omdat ik constant een t shirt draag, moet gewoon niet teveel opvallen in het dagelijkse leven
Nja een t-shirt is sowieso not done op het werk bij mij, dus mijn tattoo sleeve loopt tot aan mn pols. Draag altijd een hemd.
 
Iemand ervaring met second skin of opsite?

Ik plak het wel eens op mijn klanten, dus nu ik zelf nog eens eentje liet zetten, heb ik het ook geplakt.

Werkt SUPER om af te schermen en te genezen.
Maar wat een kutgedoe om die er weer af te krijgen…
Ik heb het goed laten warmen in de douche en dan beetje bij beetje lostrekken.
Is er een betere techniek?
 
Iemand ervaring met second skin of opsite?

Ik plak het wel eens op mijn klanten, dus nu ik zelf nog eens eentje liet zetten, heb ik het ook geplakt.

Werkt SUPER om af te schermen en te genezen.
Maar wat een kutgedoe om die er weer af te krijgen…
Ik heb het goed laten warmen in de douche en dan beetje bij beetje lostrekken.
Is er een betere techniek?

Ik heb wel al redekijk wat ervaring, full frontpiece afgeplakt met second skin, hij zei: "ge gaat op mij vloeken in den douche"

Gelijk had hij....

Is gewoon afzien, maar cava nog, twil zeggen dat de tattoo erop staat.

Bij dermalite moet je in de juiste richting trekken of de lijm blijft kleven (geen idee wa de juiste richting is)
 
Ik heb er zelf geen en zal er ook nooit een laten zetten maar mag ik vragen wat zo een ganse creatie kost ?
Ik betaal €450 per sessie van 3-4 uur. Hij blast er echt wel door dus na 3-4 uur heb je het echt wel gehad. Voor mijn volledige arm had ik 5 sessies nodig. Voor de voorkant van mijn been zullen het er ook 5 zijn (ben wel een redelijk grote/brede mens).
 
WBpPmfI.jpg
Dit is m’n arm
 
Terug
Bovenaan