Tattoos & Piercings

Tips voor hoe ik aan men ouders vertel dat ik een tattoo zet?
Kben ondertussen oud genoeg en tis sowieso mijn lichaam en beslissing. Maar wetende dat ze enorm anti tattoos zijn, wil ik het wel op een 'zachte' manier overbrengen :unsure:
 
Tips voor hoe ik aan men ouders vertel dat ik een tattoo zet?
Kben ondertussen oud genoeg en tis sowieso mijn lichaam en beslissing. Maar wetende dat ze enorm anti tattoos zijn, wil ik het wel op een 'zachte' manier overbrengen :unsure:
Geen idee of daar een zachte manier voor bestaat. Ik had het wel verteld en ze waren niet echt fan maar ook niet echt ambetant. Enkel toen het gebeurd was heeft mijn ma 3 dagen amper/niet tegen mij gesproken omdat ze in 'shock' was. Ze dacht dat het niet zo groot ging zijn :laugh:
Van men 2de heb ik gewoon niks verteld, mijn pa heeft 'm onlangs ontdekt en mijn ma deed moment zelf ffkes lastig maar 🤷‍♀️
 
@Tanuki_ aangepast!

in real life wel beter, was 5 min na het zetten, en rechter. Foto is was “verkeerd”
 
Laatst bewerkt door een moderator:



Wat vinden jullie hiervan?
Het “trash polka” gebeuren vind ik leuk.
Maar ik heb het gevoel dat er 10 miljoen zaken in 1 tattoo gebeuren.

Zeker in deze stijl, maar ook in de meeste stijlen, is het beter om te focussen op 1 onderwerp. Het gaat de leesbaarheid ten goede komen.

Enkel de bovenste helft vind ik leuk. Ik zou deze tattoo daar op laten focussen en mooi in compositie zo laten afronden beneden.
Al de rest zou ik in een andere tattoo verwerken.

De tekst, zowel de quote als het lettertype vind ik erg cringey.
 

Weer een stap dichter bij een vol been, helaas niet volledig afgeraakt, in november doen we verder
Ben je niet bang dat je te snel gaat? Ik bedoel niet te snel voor society standards maar voor jezelf? Je hebt nog jaaaren voor de boeg waarbij je misschien ervaringen en ideeën op doet voor tattoos die je dan niet meer gaat kunnen plaatsen. (Niet verwijtend bedoeld gewoon honest question)

Wel vette tattoo wederom:)
 
Ben je niet bang dat je te snel gaat? Ik bedoel niet te snel voor society standards maar voor jezelf? Je hebt nog jaaaren voor de boeg waarbij je misschien ervaringen en ideeën op doet voor tattoos die je dan niet meer gaat kunnen plaatsen. (Niet verwijtend bedoeld gewoon honest question)

Wel vette tattoo wederom:)
Ik vind het soms wel jammer dat ik voor een groot deel vol sta. Maar ik zou het niets anders gedaan hebben.
 
Tips voor hoe ik aan men ouders vertel dat ik een tattoo zet?
Kben ondertussen oud genoeg en tis sowieso mijn lichaam en beslissing. Maar wetende dat ze enorm anti tattoos zijn, wil ik het wel op een 'zachte' manier overbrengen :unsure:
Woon je nog thuis of niet?

Mijn zus haar aanpak ivm piercings toen ze nog thuis woonde:
Niets zeggen en pas wanneer het gezien werd, reageren met "die staat er al zo lang, moet zijn dat het wreed opvalt! 🙄"
Zo had ze blijkbaar al een maand een tongpiercing eer ik hem ontdekte, duurde nog weken eer mijn ouders het wisten.

Ivm tattoo had ze eerst een heel kleintje op de onderarm, opnieuw ik die het zag en gewoon rustig vroeg waar die voor stond. Mijn ouders zagen haar 2x per week, ik eens in de 2 weken dus opnieuw geen reden tot klagen als ik het eerder zag dan hen. 😁
Recent liet ze die bijwerken tot iets discreet dat wel bijna gans de onderarm binnenin inneemt (beetje de stijl van Jonas zijn tattoo) en dan heeft ze eerst een foto ervan naar mij gestuurd en aangezien ik reageerde met "Ooh, staat die voor -insert betekenis-? Vind ik wel een mooie symboliek" durfde ze hem zelf wel tonen aan mijn ouders die licht killig reageerden. 😁
 
Ben je niet bang dat je te snel gaat? Ik bedoel niet te snel voor society standards maar voor jezelf? Je hebt nog jaaaren voor de boeg waarbij je misschien ervaringen en ideeën op doet voor tattoos die je dan niet meer gaat kunnen plaatsen. (Niet verwijtend bedoeld gewoon honest question)

Wel vette tattoo wederom:)
Neen niet echt, ik heb nog 1 design dat ik graag zou willen en enkel nog plaats voor heb op mijn handen of nek.
Ik zie wel als de benen klaar zijn wat ik er mee doe.
Persoonlijk ben ik super fan van hand en nek tattoos, alleen niet veel zin in commentaar :/
 
Terug
Bovenaan