Tattoos & Piercings

Hallo, graag zou ik jullie meningen willlen weten
Is deze tattoo van Sephiroth FF7 goed gedaan?
Het is volledig op de achter arm/triceps

IMG-20220704-181130.jpg
Tja het is een foto van een foto op een gsm…
Zo scherp is ie dan niet.

Op het eerste zicht wel een mooie tattoo ja.
 
Mijn eerste tattoo werd maandag afgewerkt (het design staat hier ergens wat eerder). Dat was enkel nogal wat extra textuur in het hout brengen en highlighten met wit.
Dit is ze dus:

Het is wat gebaseerd op het schild dat ook in deze tattoo voorkomt:

Maar ik wou er dan wel een hoefijzer in verwerkt hebben. Het schild verwijst naar mijn zoontje (en "Bescherming") en het hoefijzer naar mijn dochter (en "Geluk").
De tekens erop zijn hun namen in runes.

Ikzelf ben er alvast super content mee!
 
Ik heb wel spijt van mijn tattoos ( 4 ) beide onder armen staan mijn kinderen en is gewoon te groot, binnenkant biceps nu met vermageren trekt ook op niet veel.
 
Hallo, ik zou graag een portret van mijn onlangs overleden grootvader willen laten zetten. Kent er iemand dat dit fotorealistisch kan? Ik ben voor mijn vorige tattoo bij Tijs Vanneste geweest, en hoewel die wel goed is, vind ik sommige van zijn tattoos niet altijd even mooi. Wachttijd speelt geen rol.

Bedankt!
 
Hallo, ik zou graag een portret van mijn onlangs overleden grootvader willen laten zetten. Kent er iemand dat dit fotorealistisch kan? Ik ben voor mijn vorige tattoo bij Tijs Vanneste geweest, en hoewel die wel goed is, vind ik sommige van zijn tattoos niet altijd even mooi. Wachttijd speelt geen rol.

Bedankt!
Van welke kanten zijt ge? Ik ken hier in de buurt een goede shop waar veel bekende artiesten een tijdje komen tatoeëren, verschilt van artiest tot artiest, maar fotorealistische tattoo's zijn wel een trademark van de shop
 
Hallo, ik zou graag een portret van mijn onlangs overleden grootvader willen laten zetten. Kent er iemand dat dit fotorealistisch kan? Ik ben voor mijn vorige tattoo bij Tijs Vanneste geweest, en hoewel die wel goed is, vind ik sommige van zijn tattoos niet altijd even mooi. Wachttijd speelt geen rol.

Bedankt!
Mijn broer heeft een heel mooie foto tattoo door hem laten zetten.
 
Amai, dat ziet er wel prachtig uit. Ik ga daar eens contact mee opnemen, thanks!
@Neef Jo, heb jij iets gestuurd en evt. antwoord gehad?

Blijkbaar zitten we al in oktober voor een afspraak. Is 800 euro veel voor een dagsessie?
(van 10u tot 17 a 18u)

Hij was alvast enthousiast over mijn idee
 
Hoe pijnlijk is de bovenarm ivm andere plaatsen?

Nog geen tattoo gezet, dus heb geen referentie eigenlijk...
 
En doen kleuren meer pijn, of is dat gelijk? Welke kleuren faden het snelst, en is een touch up nodig na een paar jaartjes?
 
Hoe pijnlijk is de bovenarm ivm andere plaatsen?

Nog geen tattoo gezet, dus heb geen referentie eigenlijk...
Is voor iedereen anders, maar ik denk in't algemeen dat bovenarm een van de minst pijnlijke plaatsen is. De eerste 10 minuutjes zijn bij mij het ongemakkelijkst, maar daarna is er niet veel aan (op de arm toch, op m'n enkel, scheenbeen en dicht bij m'n lies was het wel pijnlijk ).

En doen kleuren meer pijn, of is dat gelijk? Welke kleuren faden het snelst, en is een touch up nodig na een paar jaartjes
Again, voor iedereen anders. Voor mij is dat gelijk, ik ken iemand die het meest last heeft van de outlines en dan andere mensen die meer pijn hebben bij het kleuren. Ik vermoed dat lichtere kleuren het snelst faden, hangt ook ferm af van kwaliteit van de techniek van de artist. Ik heb nog geen touch-ups laten doen en nog niet gedacht dat het nodig was. Bij beide artiesten kreeg ik 1 gratis touch-up binnen het jaar mocht ik het willen.
 
Terug
Bovenaan