Tattoos & Piercings



Body suit volledig afgewerkt.
Mss de text op linker zijkant nog inkleuren, mss ook niet.

Voorlopig geen behoefte aan tattoos op de handen, voeten, nek of genitaliën.
En mijn goesting is ook volledig over
Damn, echt nice. Zot ook hoe crisp alles er uitziet zelf onder uw beenhaar (want lijkt mij niet geschoren, right?). Uw rechterbeen is mijn favoriete stuk. Wanneer zijt ge ermee begonnen?
 
zeer Nice! Jouw lichaam is geld waard denk ik 😁
Tis ni te koop dus ik zal het nooit weten 😜
Damn, echt nice. Zot ook hoe crisp alles er uitziet zelf onder uw beenhaar (want lijkt mij niet geschoren, right?). Uw rechterbeen is mijn favoriete stuk. Wanneer zijt ge ermee begonnen?

Thx, ik ben niet zo behaard gelukkig.
Is ook mijn vrouw haar favoriet, mijn fav is wss de mond van de lynx rond de navel.

Eerste tattoo 2010 ofzo.
Tussen 2013 - 2016 armen
2017 - 2018 de rug
2019 - 2023 al derest
 


Body suit volledig afgewerkt.
Mss de text op linker zijkant nog inkleuren, mss ook niet.

Voorlopig geen behoefte aan tattoos op de handen, voeten, nek of genitaliën.
En mijn goesting is ook volledig over

Netjes hoor!
Ik zou je zo aan mijn muur kunnen ophangen, bij wijze van...
Prachtig meesterwerk is jouw lichaam geworden.:love:
Je hebt er 13 jaar over gedaan, heb je ook een idee van hoeveel het heeft gekost?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi werk hier allemaal. Op de brussels tattoo convention eveneens mijn knie laten doen. Allez, net onder de knie. Ik neem wel eens een fotootje als hij genezen is. Hebben sommigen onder jullie een full back? Idee qua kostprijs? Hangt van veel factoren af waarschijnlijk.

Zag in de week een design van Arnaud Point Noir passeren. Wolf en skulls. Geen idee hoe ik deze link hier, maar toch eens een mailtje gestuurd.
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Len Leye (COT Brugge)?
Ben van plan om eindelijk maar eens een afspraak te maken voor linkerarm sleeve. Enorme fan van z'n bruut Japans werk.
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Len Leye (COT Brugge)?
Ben van plan om eindelijk maar eens een afspraak te maken voor linkerarm sleeve. Enorme fan van z'n bruut Japans werk.

Dacht dat er iemand was hier met nen semi bodysuit van hem.
Denk dat er alleen maar positieve opmerkingen zijn.
Ik zou gaan boeken, want ik zou er niet van verschieten als het even wachten is.
Lijkt mij een goeie keuze
 
3-4 jaar geleden werd dat aan de lopende band gezet want toen was dat "in". Beetje zoals die leeuw met een kroon afgelopen jaar en de uil en de klokken de jaren daarvoor.

Op zich moet elke black n grey realism artiest die zijn stiel goed beheerst zoiets goed kunnen zetten hoor. Beste wat je kan doen is op instagram wat artiesten af gaan om te zien of hun stijl u aanstaat en dan een DM sturen voor een afspraak om u idee te bespreken.
Iemand suggesties voor een goede black n grey realism tattoo artist in Oost-Vlaanderen? Heb zelf geen instagram en ik ben totaal niet thuis in die wereld dus suggesties zijn meer dan welkom.
 
Zijn hier nog mensen die fooi achterlaten?
Ik heb vandaag mijn vaste tattooeerder een fooi van 30€ gegeven, hij vraagt altijd vriendenprijsjes, is heel chill en werkt vlot en zeer clean!
Na een 12 tal tattoos werd dat wel eens tijd vond 'k.
 
Terug
Bovenaan