Tattoos & Piercings

Zijn hier nog mensen die fooi achterlaten?
Ik heb vandaag mijn vaste tattooeerder een fooi van 30€ gegeven, hij vraagt altijd vriendenprijsjes, is heel chill en werkt vlot en zeer clean!
Na een 12 tal tattoos werd dat wel eens tijd vond 'k.

Nee, aan 150€ per uur vind ik het welletjes...

Nee, aan 150€ per uur vind ik het welletjes...
Echt eh. Allee, ik krijg geen ´uurloon´ bij de 2 verschillende waarbij ik ging. Maar 150-250 euro voor telkens max 2 uur werk vind ik meer dan genoeg.

Ik heb, bij wijze van ´steun´, tijdens corona wel 2 kleine tekeningen gekocht die ze verkochten op IG.

Ik laat ook geen fooi achter, heb wel eens een Dark Souls art book cadeau gedaan omdat ik wist dat hij fan was. Maar ik krijg meestal een prijs voor de tattoo, ik haggle ook niet over de prijs ofzo.
Bij die dude waar ik dat boek had cadeau gegeven was er een dagprijs en had ik 3 dag sessies geboekt, hij had gevraagd of ik het zag zitten om het in 2 langere dag sessies te doen (er was een vriendin die hij al lang niet had gezien die de derde dag in de stad was). Was uiteindelijk gelukt en toen ik zei dat ik wel de drie sessies wou betalen (uur gewijs waren het 3 dag sessies - een dag sessie bij hem was 5 uur) wou hij er niks van weten en het ook niet aanvaarden. In Europa is een fooi voor een tattoo artist geen ding denk ik.

Zijn hier nog mensen die fooi achterlaten?
Ik heb vandaag mijn vaste tattooeerder een fooi van 30€ gegeven, hij vraagt altijd vriendenprijsjes, is heel chill en werkt vlot en zeer clean!
Na een 12 tal tattoos werd dat wel eens tijd vond 'k.

Lijkt mij niet meer dan normaal als hij dat altijd voor een vriendenprijsje doet.

Iemand ervaring met 2 dagen na elkaar zo'n 5uur te zitten? Komt er voor mij binnen een week aan en ben wel semi nerveus.

1ste dag zijn lijnen front piece en 2e dag is inkleuren rug

Iemand ervaring met 2 dagen na elkaar zo'n 5uur te zitten? Komt er voor mij binnen een week aan en ben wel semi nerveus.

1ste dag zijn lijnen front piece en 2e dag is inkleuren rug
Voor die 2 plaatsen wens ik u veel succes voor 5u.
Hangt natuurlijk af van persoon tot persoon maar met mijn rug waren het telkens sessies van 3u met zo om het uur/anderhalfuur kleine rookpauze voor de tattooeur zelf en even adempauze voor mezelf. En ik was altijd heel content als die 3u voorbij is.

Voor die 2 plaatsen wens ik u veel succes voor 5u.
Hangt natuurlijk af van persoon tot persoon maar met mijn rug waren het telkens sessies van 3u met zo om het uur/anderhalfuur kleine rookpauze voor de tattooeur zelf en even adempauze voor mezelf. En ik was altijd heel content als die 3u voorbij is.
Rug heb ik al 2x voor gezeten hoor. Heb meer schrik voor wat mijn lichaam gaat zeggen als het 2x na elkaar een lap krijgt.

Ik twijfel om een oorbel te laten schieten. Op zich niets wereldschokkends, maar op één of andere manier durf ik niet goed. Deels omwille van reacties binnen mijn familie en werk en deels omdat ik twijfel of het me wel echt goed gaat staan. Zijn er veel mannen hier met een oorbel? Hoe waren reacties enz?

Rug heb ik al 2x voor gezeten hoor. Heb meer schrik voor wat mijn lichaam gaat zeggen als het 2x na elkaar een lap krijgt.
Zolang als dat niet op dezelfde plaats is (bv eerste dag lijnen, tweede dag kleuren), valt dat wel mee hoor. Ik heb eens 6 uur dag 1 en 8 uur dag 2 gezeten, het verder doen is de hel maar eens het weg van het stuk van de dag ervoor was viel het goed mee.

Joyce Kamania

Lokeren 🥳,

Denk dat het alleen beu is, daje de dag nadien moet liggen op uw tattoo van de dag ervoor,
Voorkant dag 1
Achterkant dag 2

Maar gelukkig zijn het maar lijnen waar je op moet liggen.

Zal zeker lukken, ik heb ook altijd stress gehad voor zulke sessie, en altijd volgehouden.
Uiteindelijk is dag 2 niet zo speciaal veel zwaarder.

Lokeren 🥳,

Denk dat het alleen beu is, daje de dag nadien moet liggen op uw tattoo van de dag ervoor,
Voorkant dag 1
Achterkant dag 2

Maar gelukkig zijn het maar lijnen waar je op moet liggen.

Zal zeker lukken, ik heb ook altijd stress gehad voor zulke sessie, en altijd volgehouden.
Uiteindelijk is dag 2 niet zo speciaal veel zwaarder.
Ja normaal zit ik recht over een leuning voor rug. Neerliggen nog niet moeten doen voor rug. Had ik nog niet over nagedacht haha

Doet gij iets speciaals voor ge begint? Heb al verschillende dingen geprobeerd maar nog niet echt mega veel succes. En van heb van Jill (de kapster) is zo'n verhaal gehoord dat die in de douche van haar sus is gedraaid na een sessie bij Jonah Krank, net omdat ze creme heeft gebruikt en die pijn kwam allemaal tegelijk pas als ze thuis was.

Moet trouwens zeggen dat ge deels mijn inspiratie zijt om voor een bodysuit te gaan. Het meeste dat op mij staat is wel blackwork & stukken trash polka maar geen biggies.

Ergens wel spijt want ik vind bv mambo tattoo zijn stukken ook heel erg ferm, maar kijk het staat erop :)

Terug
Bovenaan