Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Eerste keer dat ik een held genoemd wordt door iemand anders dan mezelf. Thuis hoor ik meestal dingen als idioot, retard of loser.
Eigen geluk opzijj schuiven is overigens veel gezegd, elke dag samen zijn met uw kinderen (afin, 1'tje voorlopig. De tweede komt er wrs pas volgende maand uitgekropen) is geen opoffering.
 
Eerste keer dat ik een held genoemd wordt door iemand anders dan mezelf. Thuis hoor ik meestal dingen als idioot, retard of loser.
Eigen geluk opzijj schuiven is overigens veel gezegd, elke dag samen zijn met uw kinderen (afin, 1'tje voorlopig. De tweede komt er wrs pas volgende maand uitgekropen) is geen opoffering.

Nee in die zin is het geen opoffering maar met eigen geluk bedoelde ik je recht op geluk en liefde binnen je huwelijk/relatie.
Je blijft niet bij je vrouw omdat je eindeloos van haar houdt en omdat je kinderen dat geluk bezegelen maar je blijft erbij omdat je weet dat je kinderen het anders niet redden. Ik vind dat oprecht mooi, eerlijk is eerlijk. Respect!

Geniet van je kinderen want van hen krijg je zoveel liefde en dankbaarheid, dat maakt héél véél goed.
 
Beetje off-topic, maar ik vind het nogal schrijnend en probeer wat oplossend mee te denken :confused2:

Is het geen optie om een jaar of zo naar België te verhuizen en de kinderen hier naar school/creche te laten gaan?
En als je dan uit elkaar gaat, val je in principe onder de Belgische wetgeving voor ouderlijke verantwoordelijkheid...
(zie https://europa.eu/youreurope/citizens/family/children/parental-responsibility/index_nl.htm )

Zij haat Belgie. Ik krijg ze al 2 jaar niet eens mee op vakantie naar Belgie.
Waarom haat ze Belgie? Lekker rationele redenen zoals FUCKING KURWA EUROPEAN UNION, teveel buitenlanders, lelijke taal, vettig eten en dikke mensen. :rofl:

Ze kan heel slecht rationeel nadenken en LT nadenken. Altijd NU/Morgen en emotioneel nadenken. Misschien een gevolg van haar mentale stoornis, geen idee. Zorgt er wel voor dat bepaalde topics enkel aangesneden worden als ik zelf ook eens wil roepen :D
 
Damn, was daar iets van te merken toen ge nog niet samenwoonde? (als het te persoonlijk is hoef je natuurlijk niet te antwoorden).
 
Damn, was daar iets van te merken toen ge nog niet samenwoonde? (als het te persoonlijk is hoef je natuurlijk niet te antwoorden).

Ik ben na 4 weken daten al bij haar ingetrokken omdat ze compleet gaga en paranoia werd omdat ik een appartement deelde met 3 andere mensen waaronder 2 vrouwen.
En ja, dat is in normale omstandigheden een gigantisch alarm dat afgaat, maar goed de verliefdheidsfase deed me denken dat als ik me schikte naar haar wensen, dat dat wel zou verbeteren. Ik had al enkele jaren geen relatie gehad en had sowieso niet veel ervaring met de vrouwkes, dus ik was destijds nog heel optimistisch over dat soort zaken. Tegenwoordig weet ik beter, maar daar koop ik niks meer mee.

Nog voordat die verliefdheidsfase over was, was ze echter al zwanger dus had ik het aan menne rekker.
 
Ik ben na 4 weken daten al bij haar ingetrokken omdat ze compleet gaga en paranoia werd omdat ik een appartement deelde met 3 andere mensen waaronder 2 vrouwen.
En ja, dat is in normale omstandigheden een gigantisch alarm dat afgaat, maar goed de verliefdheidsfase deed me denken dat als ik me schikte naar haar wensen, dat dat wel zou verbeteren. Ik had al enkele jaren geen relatie gehad en had sowieso niet veel ervaring met de vrouwkes, dus ik was destijds nog heel optimistisch over dat soort zaken. Tegenwoordig weet ik beter, maar daar koop ik niks meer mee.

Nog voordat die verliefdheidsfase over was, was ze echter al zwanger dus had ik het aan menne rekker.
hopelijk komt er toch ooit een min of meer gezonde uitweg uit de situatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Zij haat Belgie. Ik krijg ze al 2 jaar niet eens mee op vakantie naar Belgie.
Waarom haat ze Belgie? Lekker rationele redenen zoals FUCKING KURWA EUROPEAN UNION, teveel buitenlanders, lelijke taal, vettig eten en dikke mensen. :rofl:

Ze kan heel slecht rationeel nadenken en LT nadenken. Altijd NU/Morgen en emotioneel nadenken. Misschien een gevolg van haar mentale stoornis, geen idee. Zorgt
De belangrijkste vraag is natuurlijk, vindt ze Zubrowka lekker? :S
 
Was je op de hoogte dat ze geen anticonceptie nam?

Het antwoord op deze vraag is ook de reden waarom ik de helft van de tijd accepteer dat ze me een idioot noemt. De andere helft reageer ik "uiteraard, anders was ik nooit met jou getrouwd.". Dan is ze weer even stil.

Ja, ik was op de hoogte want ze heeft nooit de pil gepakt. We gebruikten altijd condooms. Op die fatale week na dan. Maar ja, ik stond geil. En mensen die zwanger worden na onbeschermde sex, dat kwam enkel maar voor op de TV. En dan pakt ze maar de morning after pil he. Rude awakening achteraf, ze was altijd een latente Christen maar met de moment dat ze zwanger werd, ging ze hardcore. Abortie/Morning After Pill was dus uitgesloten.
We waren op die moment net geen 6 maanden samen, tot dan hadden we het nog niet echt gehad over kinderwensen, opinie over abortie/morning after pill, etc.
 
Het antwoord op deze vraag is ook de reden waarom ik de helft van de tijd accepteer dat ze me een idioot noemt. De andere helft reageer ik "uiteraard, anders was ik nooit met jou getrouwd.". Dan is ze weer even stil.

Ja, ik was op de hoogte want ze heeft nooit de pil gepakt. We gebruikten altijd condooms. Op die fatale week na dan. Maar ja, ik stond geil. En mensen die zwanger worden na onbeschermde sex, dat kwam enkel maar voor op de TV. En dan pakt ze maar de morning after pil he. Rude awakening achteraf, ze was altijd een latente Christen maar met de moment dat ze zwanger werd, ging ze hardcore. Abortie/Morning After Pill was dus uitgesloten.
We waren op die moment net geen 6 maanden samen, tot dan hadden we het nog niet echt gehad over kinderwensen, opinie over abortie/morning after pill, etc.
Ik denk dat je het misschien wel weet maar uw verwoording is wat vreemd dus ter info voor de rest: een morning after pil is geen abortuspil. Ze zorgt er enkel voor dat een reeds bevruchte eicel zicht niet kan innestelen. Als ge reeds zwanger zijt (positieve zwangerschapstest) zal een morning after pil dan ook geen effect hebben. Zoals de naam doet vermoeden moet ge dat de dag na onbeschermde seks pakken (of beter, vlak erna tot max 72 uur). Hoe sneller hoe hoger de werkingskans - want ja, ook de morning after pil kan falen.

Gezien ze in uw geval zwanger was en abortus weigerde was het dus sowieso al te laat voor de morning after pil.


Als ik mij niet vergis, meen ik mij te herinneren dat ge indertijd ook overtuigd waart dat natuurlijk zwanger worden niet ging gaan omwille van een medische aandoening van uw vrouw (iets waarvoor ik u toen al uw vet heb gegeven 😆 ) en dat ge het van int begin al niet zag zitten dus die verliefdheidsfase was dan wel in 1 klap over. Hoe komt het dat ge nu toch voor een tweede zijt gegaan?
 
Laatst bewerkt:
Mrs. Panda is heel goed in dingen vaag omschrijven die voor haar heel logisch lijken, met menig misverstand tot gevolg.

Voorbeeld als ze een kledingstuk wil:
“Kan je dat wit dingske uit de kamer nemen?”

Welke kamer? De slaapkamer? De dressing kamer? De badkamer?

Welk wit dingske? Die witte t-shirt? Die witte jurk? Die witte blousse? Want ik zie in elke kamer wel een wit item liggen.

Als ik vraag welk wit dingske in welke kamer, dan is ze kwaad want het was toch duidelijk die witte t-shirt uit de slaapkamer.

Als ik niets vraag en het foute meeneem, dan is ze kwaad want het was nog steeds duidelijk die witte t-shirt uit de slaapkamer.

Ik heb ze al meermaals uitgelegd dat je een man gewoon gerichte instructies moet geven in plaats van dat ik maar moet doorhebben wat ze bedoelt. Zeg gewoon “witte t-shirt in de slaapkamer”. 1 zin die duidelijk is tadaaa.
 
Mrs. Panda is heel goed in dingen vaag omschrijven die voor haar heel logisch lijken, met menig misverstand tot gevolg.

Voorbeeld als ze een kledingstuk wil:
“Kan je dat wit dingske uit de kamer nemen?”

Welke kamer? De slaapkamer? De dressing kamer? De badkamer?

Welk wit dingske? Die witte t-shirt? Die witte jurk? Die witte blousse? Want ik zie in elke kamer wel een wit item liggen.

Als ik vraag welk wit dingske in welke kamer, dan is ze kwaad want het was toch duidelijk die witte t-shirt uit de slaapkamer.

Als ik niets vraag en het foute meeneem, dan is ze kwaad want het was nog steeds duidelijk die witte t-shirt uit de slaapkamer.

Ik heb ze al meermaals uitgelegd dat je een man gewoon gerichte instructies moet geven in plaats van dat ik maar moet doorhebben wat ze bedoelt. Zeg gewoon “witte t-shirt in de slaapkamer”. 1 zin die duidelijk is tadaaa.
Jezus man, dat je deze hint niet kan snappen. Dit is gewoon zo hard codetaal om uw leuter uit zijn kot te halen. :unsure:
 
Jezus man, dat je deze hint niet kan snappen. Dit is gewoon zo hard codetaal om uw leuter uit zijn kot te halen. :unsure:
Als we op weg zijn naar een feest waar we al te laat voor zijn en ze haar nog snel moet kleden, dan is het geen codetaal. 😉

Aanliggende ergernis, pas last minute beslissen wat ze wil dragen.
 
Hangry is hier al genoeg gepasseerd dus dat spreekt voor zich 😅

Elk dag toch ook zeker 3 keer vragen of ik haar nog wel graag zie. Standaard antwoord is ondertussen “mm” of nee. En dat is natuurlijk ook niet goed dus commentaar volgt… Soms zeg ik zelfs eens ja, is dat natuurlijk ook geen goed antwoord meer want dan meen ik het niet :wallbash:

En ook het feit dat ze alles 2x moet kopen. Ze wil iets, ze koopt het. 2 maanden daarna vind ze toch iets dat er niet helemaal goed aan is en koopt ze een (duurder) ander model. “Ja maar ik verkoop dat ander wel”… Dat is nog altijd meer uitgeven dan gewoon direct het juiste te kopen!
 
Hier alles ok met uitzondering van de paar dag per maand die hormonaal er nogal hard op inhakken en waar ik vanalles over mij af krijg :headshake:.


Nu ik hier toch veel gelijkgezinden weet te vinden, durf ik het wel aan om even mijn hangry vrouw te schetsen.

Het zal een 5-tal jaren geleden zijn, thuiswedstrijd van de Rode Duivels waar ik mijn niet-voetbalgezinde vrouw eens mee naartoe heb gekregen.
Voor de wedstrijd begon niks gegeten want ik had haar gezegd dat ik e goei kraampke wist staan waar ze goei marchandise hadden.

We zijn iets te vroeg dus begeven ons meteen naar dat kraampje, kraampje niet te vinden. Ik begin al wat nerveus te worden want de trekken van mijn vrouw beginnen mij te doen vermoeden dat mrs. Hangry om de hoek loert.

Soit, we begeven ons naar het stadion, bekijken de match (waar mrs. Hangry meer en meer haar intrede begint te doen) en na het laatste fluitsignaal gaan we naar de parking.

Gelukkig zie ik in de verte op de parking een frietkraam staan. De redding was nabij.

Mijn vrouw zag een frietje wel zitten, ik niet. Dat is al meteen niet zoals zij het wil, want frieten alleen eten vindt ze niet kunnen (zeker niet als vrouw). Ik ga dus mee naar het kraampje en doe alsof ik de frieten en het vlees voor mezelf bestel (terwijl die duidelijk gaan gezien hebben dat mijn vrouw mij de instructies op een typische mrs. Hangry manier (niet stil dus) in mijn oor blaast).

Zo gezegd zo gedaan. De frieten komen er aan, gevolgd door het vlees.
Omdat mijn vrouw niet alles kon dragen geeft ze mij dat pak frieten om dan in de auto op te eten.

Nu, dat begon wel goed te rieken die frieten, dus op weg naar de auto probeer ik in't geniep een frietje te pikken.
Die friet stak nog maar half in mijn bakkes of ik zie ne blik op mij gericht die het ergste doet verwachten.

Kent ge dat gevoel alsof ge bijna een accident had en uw benen nog zitten na te trillen. Zo heb ik de ganse weg naar huis gereden met hier en daar eens een verwijt erbij van "ah, meneer moest gene friet hebben, maar wel mijne friet dan opeten", "ziet gij mij nog wel graag". Terwijl het echt waar maar 1 (!) frietje was en ik eten volledig kan scheiden van mijn gevoelens.

Maar voor de rest loopt alles hier geweldig en liefdevol.
JA GVD WAT IS DEES OOK BLIJFT DAN MET UW POLLEN VAN MIJN FRITTEN AF ZEKERS ALS GE EERST ZEI ER GEEN TE WILLEN :angry:.
Dat is godverdomme de attitude waar elke gemiddelde vent van droomt.


Bij ons komt dat over als. Lap ze is daar weer om haar te moeien. Ze gaat nu eieren beginnen pellen want het gaat weer niet rap genoeg voor madam.

Nu als ik kook is het ook wel zoals jij. Alles is proper en blijft proper.

Als mijn vrouw kookt dan is het een ravage. En dan zegt ze. Ik heb gekookt jij mag opruimen. 🤔
Ja dat is hier ook wel, maar /care. Het alternatief is zelf koken, en zij kookt zoveel lekkerder :drool:.
 
Feit. Das een 5 minuten mee bezig zijn en ge zijt klaar. Mijn vrouw doet onze zoon 2 paar sokken aan per dag (1 tijdens de dag en 1 tijdens de nacht, vraag me niet waarom want ik zeg ook altijd WHAT THE FUCK maar die blijft daar mee verder doen), dus samen met mijn sokken is dat elke zaterdagavond toch een 15 paar sokken in mekaar draaien. Anderhalf uurke strijken en 5 minuten sokken in mekaar draaien. Klaar.
Sorry, ik moet hier nog eens op terugkomen want ik heb hier vannacht van wakker gelegen.

Doe jij maar 1 paar sokken per week aan? :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan