Solved Subfora groepen minimaliseren wordt vergeten (na 24u)

This post has been solved
Gebruik je soms Collapsible Category van ALMUSA?
Heb gezien dat er op 9/12/2020 een update (2.3.0) voor uitgekomen is, en volgens de discussion zou dit het moeten fixen (samen met een minor graphical glitch) in XF 2.2.

[edit]nvm, zal inderdaad zo zijn sinds je deze op 9/12 installed hebt :p
Ik test verder hoe het komt dat xf_toggle leeggemaakt wordt.
 
Voor zover ik kan zien heeft XF op 29/11/2019 een aanpassing gedaan in de Toggle Cookie/DataStorage/MemoryStorage (alle termen worden gezellig los door elkaar gebruikt) dat die standaard op 1 dag staan. Als ik in de DevTools kijk zie ik ook een waarde van 24u per node vermeld staan.

Dus normaalgezien zou elke toggle na 24u gewoon moeten vervallen. De mod author zou hiervoor dus een extra attribuut moeten toevoegen bij zen data storage HTML/template aanpassing om die 24u uit te bereiden naar een paar jaar.

*edit*

Heb het doorgegeven aan de mod author, hopelijk kan hij het bevestigen + fixen :D
 
Laatst bewerkt:
Kan het ook niet aan iets onnozel liggen?
Bv bij mij is tech center standaard geminimaliseerd, maar als ik dan bv. bij "most recent posts" rechts op iets klik en dat blijkt dan uit tech center te komen, kan dat dan daardoor ongedaan gemaakt worden?
 
Nee, @Cyberkef zijn uitleg ziet er 100% correct uit. Had niet op 2e attribuut gelet (wat dus geldigheid in seconden is).
xf_toggle:{"_node-56":[1608123134,86400,false],"_node-60":[1608123136,86400,false]}
Concreet zijn dit 2 subfora (node-56 & node-60) die hidden staan (waarde false) van 1608123134 (epoch timestamp voor Wednesday, 16 December 2020 13:52:14) voor 24u (86400/60/60). Timestamp kan kloppen als je ziet wanneer ik dit gemeld heb ;)
 
Mod author heeft een update gedaan vannacht, heb em nu ook hier updated maar ik heb een vermoeden dat het 24u probleem gewoon verschoven is van Browser Memory naar Cookie... We gaan het samen ontdekken binnen 24u alvast.
 
@Cyberkef Mogelijks zit het probleem toch elders...
Ik heb niets aangepast sinds gisteren (dus settings in de quote hierboven) en opeens doet het zich terug voor (nog voor de 24u om zijn). Er is niks gewijzigd in de local storage van mijn browser, want het staat er nog steeds in als ik ga kijken vie DevTools.

[edit]Te snel dus, als je de plugin geüpdated hebt, zal het idd in de cookie en niet in de storage zitten en zullen de settings dus reset zijn :p
 
Terug
Bovenaan