NIET specifiek voor dit geval, maar:
Ik weet inderdaad ook niet of dat komt omdat dit hier voornamelijk een IT forum is waar men denkt dat het de norm is om 7 keer toestemming te vragen en een alcoholtest af te nemen vooraleer seks te hebben.
Ik kan het niet op 20 handen tellen hoeveel keer ik gezien heb dat 2 studenten nogal beschonken naar een kot verdwenen om te gaan vogelen.
Hell, zelfs niet naar een kot, de bosjes achter de lokale fuiftent was soms sneller want geile toestand.
En ja, daar hadden mensen soms spijt van, en dat werd dan afgedaan als "ach ja, dom ding gedaan toen ik zat was".
Nu is dat blijkbaar de grootste horror ooit, en moeten er keiharde gevangenisstraffen volgen, want "toestemming geven indien je dronken bent kan nooit".
Wat als ze beiden dronken zijn, vinden elkaar aantrekkelijk, en het meisje neemt initiatief?
Je zegt dan per definitie nee, 'want dat kan niet'?
Of vliegt het meisje dan in de gevangenis als de gast achteraf klacht indient?
"Toestemming geven indien je dronken bent, kan nooit"?
Ik weet niet welke studententijd jullie beleefd hebben, maar holy shit zeg.
Goh ja, er is natuurlijk wel een verschil tussen 2 mensen die, al dan niet opgehitst door de alcohol, zo geil staan dat ze niet meer van elkaars lijf kunnen blijven en een griet die half of helemaal bewusteloos op de grond ligt mee naar uw kot nemen en daar dan sex mee hebben.