Toevallig vandaag een interview met Fabio Bono op de stripspeciaalzaal website: https://www.stripspeciaalzaak.be/interviews-reportages/fabio-bono

Blijkbaar een anti-vaxxer!

Heb zelf persoonlijk al meer dan 12 jaar geen Rode Ridder meer gelezen gezien ik niet in Belgie woon. Maar als ik die afbeeldingen zie op de website, dan ben ik echt geen fan. Zo afschuwelijk lelijk hoe Demoniah getekend wordt. En die cover van 280 vind ik ook helemaal niets. De ledematen komen me ook niet helemaal natuurlijk over bv.
Amai die stijl vind ik echt vreselijk, afmetingen en perspectieven gewoon amateuristisch... Geef me dan maar de stijl van de oude strips zoals in het artikel te zien is voor album De Vete...
 
Je kan nog steeds de complete collecties van de crowdfunding van zowel Urbanus als De Kiekeboes kopen op de webshop van Standaard Uitgeverij.
Goed voor wie ze gemist heeft. Zijn wel niet alle collecties natuurlijk. Van Kiekeboe heb ik gewoon de basiscollectie gekozen en die staat daar niet tussen.
 
@StevenFM geen idee of je ze al hebt, maar ik zag in het comic boek dat zoiets van Urbanus je wel zou kunnen interesseren.

DxtnRXC.jpg


:coolbrows:

maar merci voor de melding
 
De strips worden volgende week woensdag verzonden en zitten maar liefst in 3 dozen samen verpakt...
De strips zitten in 1 doos en die doos zit in een andere doos samen met de extra's die eventueel besteld werden. Zo zou het normaal verstuurd worden. Maar omdat die buitenste doos ook bedrukt wordt met een Kiekeboe-motief, heeft SU massaal de vraag gekregen om er nog een neutrale doos rond te doen zodat dat motief niet beschadigd wordt en die doos bijgehouden kan worden. SU is op die vraag ingegaan en heeft er dus nog een extra doos rondgedaan :laugh:

Normaliter einde volgende week heeft iedereen zijn Kiekeboe-collectie!
 
De strips worden volgende week woensdag verzonden en zitten maar liefst in 3 dozen samen verpakt...
De strips zitten in 1 doos en die doos zit in een andere doos samen met de extra's die eventueel besteld werden. Zo zou het normaal verstuurd worden. Maar omdat die buitenste doos ook bedrukt wordt met een Kiekeboe-motief, heeft SU massaal de vraag gekregen om er nog een neutrale doos rond te doen zodat dat motief niet beschadigd wordt en die doos bijgehouden kan worden. SU is op die vraag ingegaan en heeft er dus nog een extra doos rondgedaan :laugh:

Normaliter einde volgende week heeft iedereen zijn Kiekeboe-collectie!
Melding gekregen dat ze verzonden waren vanuit standaard uitgeverij en wanneer ik ze zou willen toekrijgen. Ze kwamen normaal morgen, maar heb het verplaatst naar een thuiswerkdag.
 
Hetzelfde hier, al heb ik niet de mogelijkheid om te kiezen wanneer ze toekomen. Maar gezien ik elke dag thuis werk zou dat geen probleem moeten zijn.
 
Ik heb ook een mail gekregen van DPD dat het de volgende werkdag wordt geleverd. Er is een link om leverdatum en/of adres te veranderen maar als ik die aanklik krijg ik pagina die aangeeft 'Authentication data is not correct.'. Zou het wel graag naar vrijdag verplaatsen want dan ben ik thuis maar morgen niet.
dpd1.jpg


Als ik naar de pagina ga om het pakket te volgen en mijn track & trace code ingeef, zegt die het volgende. Dat zou wel nogal onnozel zijn dat je het pas kan aanpassen als het al onderweg is.
dpd2.jpg
 
Geen idee, ik heb het via mijn telefoon aangepast. Was geen enkel probleem. Maar het stond al wel in modus klaar voor levering of zo. Wel nog niet in verzonden.
Check morgenvroeg even ?
 
Bij mij is hij ook toegekomen.
Was wel verwonderd van het formaat, maar als ik het vergelijk met de jommekes is het vergelijkbaar. Heb nog altijd de normale stripboeken in mijn gedacht :p. Al kan ik mij vergissen in het formaat dat die eigenlijk echt waren. Die paar (5 of zo) liggen bij mijn vader.

Hij wilde die destijds niet afgeven toen ik uit huis ging... hij moest toch iets van lectuur hebben op het huiske :p.

EDIT : toch nog iets kleiner als die van Jommeke. Ik had in mijn gedachten nog altijd het formaat zoals die boeken van suske en wiske van lekturama. Al was dat met jommeke in gedachten mogelijks toch wel verkeerd
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Hier zijn ze aangekomen, de achterkant stelt een beetje teleur. Die van Suske en Wiske vind ik veel mooier. Dit is wel heel sober.

2tC6XvV.png
Ik ben wel fan van de ruggen. Vind het subtieler. Je herkent alle personages met op de achtergrond dan het gezin waar het allemaal om draait. Maar over smaken valt niet te twisten ;)
Bij mij is hij ook toegekomen.
Was wel verwonderd van het formaat, maar als ik het vergelijk met de jommekes is het vergelijkbaar. Heb nog altijd de normale stripboeken in mijn gedacht :p. Al kan ik mij vergissen in het formaat dat die eigenlijk echt waren. Die paar (5 of zo) liggen bij mijn vader.

Hij wilde die destijds niet afgeven toen ik uit huis ging... hij moest toch iets van lectuur hebben op het huiske :p.

EDIT : toch nog iets kleiner als die van Jommeke. Ik had in mijn gedachten nog altijd het formaat zoals die boeken van suske en wiske van lekturama. Al was dat met jommeke in gedachten mogelijks toch wel verkeerd
Het formaat is aangenaam maar lijkt me inderdaad iets te klein. Vooral omdat de zetspiegel mijn insziens niet genoeg marge heeft tot de naad...
Dit gezegd zijnde, ben ik toch maar weer vertrokken voor maanden leesplezier :)
 

Beste nieuws van de week. Deze koop ik blind. Wind In De Wilgen heb ik enkel het derde deel en Wind In De Woestijn deel 1 tot 3. Verhaal is top, maar die sfeer. :love: Prach-ti-ge tekeningen.. :love:
 
Terug
Bovenaan