Beeldende Kunst Strijkijzer Portfolio: Fotografie

Strijkijzer

Event Crew
Om hier wat extra leven in de brouwerij te brengen zal ik alvast mijn portfolio ook opstarten. Ik weet niet goed waar te beginnen dus het leek mij wel tof om gewoon wekelijks iets te posten van waar ik mee bezig ben. Focus ligt vooral op concert, sport en portret maar eigenlijk hangt het ook een beetje af van welke opdrachten binnenkomen. Na elke post zal ik de vorige in spoilertags zetten zodat er niet teveel scrollwerk aan te pas moet komen :unsure:

Voor deze week:
Concerten
Acres, VALLEY en dear nothing.
THE PRIZE en The Murlocs

Allen in de AB.

 
Dan ook nog een kalender gemaakt met foto's die ik afgelopen jaar gemaakt heb voor de Kom Op Tegen Kanker Loop volgend jaar.
Meeste foto's zijn in Brussel gemaakt, maar ook enkel in Zweden en op andere plaatsen :tongue:


Wil je KOTK steunen (vrijblijvend uiteraard)
Kalenders kopen kan hier:
Ben dan ook nog bezig met mijn hele website om te gooien dus je kan de rest van de website half negeren :unsure:

Of je kan ook hier steunen :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Wat doet die precies?
Is gewoon om snel layouts te maken waarin je kan afwisselen tussen portret en landschapfoto’s. Of meerdere foto’s op 1 frame en/of tekst en video’s en ik denk ook animaties toevoegen? Die knipt dan alles zodat het schoon past op instagram.

Zo ziet dat eruit in de app:
C814843B-89BB-4398-8D66-03563F61C998.jpeg
 
Terug
Bovenaan