Streaming diensten

Zoals gewoonlijk slaag je dingen uit je nek zonder te weten waarover je praat. Heb jij eigenlijk ooit buiten Belgie/Nederland gewoond? Europa is wel wat groter dan Belgie, Nederland en Duitsland.
Ik woon in Polen, kabeltv is hier nog steeds groot en de hoeveelheid reclame die je hier door je strop geduwd krijgt, is nog erger dan in Belgie. En de helft zijn dan nog reclame filmpjes voor hoest siroop, acid reflux pillen en zalfkes tegen ontstoken gewrichten.

Blij dat er dan nog kennelijk 1 gebied nog treuriger is dan hier. Maar het ging niet over hoeveel reclame, maar over hoeveel mensen daar nog naar kijken.
 
Blij dat er dan nog kennelijk 1 gebied nog treuriger is dan hier. Maar het ging niet over hoeveel reclame, maar over hoeveel mensen daar nog naar kijken.

Lijkt me logisch dat enkel in Vlaanderen men kijkt naar De Planckaerts, maar bon.

En ik zei al dat kabeltv hier nog (heel) groot is, maw veel mensen kijken nog normale TV.
 
Ja maar hier op het forum zal daar niets over gezegd worden omdat zich dit meestal in de illegale contreien begeeft. Ik zeg week meestal, er zijn ook perfect legale iptv kanalen.
 
Is er eigenlijk een website of app die je toont op welke diensten in België (Netflix, Prime, Streamz, enz) je een bepaalde film kunt streamen/kopen/huren ? Jaren geleden bestond er alleszins zoiets, maar ik ben de naam vergeten.
 
Terug
Bovenaan