Stomme stoot van de dag

Huh welk ding?
61PpxzDvs2L._AC_SL1011_.jpg

Azo dees. 't Heet een whiskball blijkbaar.

Edit:
En het mijne ziet er nu zo uit:
5v6XycF.jpg

Paar daagjes in het ziekenhuis geweest en ze vroegen om zelf je plateau na de maaltijd in de kar te zetten.
's Morgens: geen probleem plateau schuift er probleemloos in.
's middags: geen probleem voor mij hoppa swung in de kar.
's avonds: hmz... Plateau schuift er niet in. Wringt tegen, precies te klein... Bizar er zitten thans al plateau's van andere mensen in. Toch even hulp vragen aan een passerende verpleegster.... Verpleegster stelt voor om de plateau in de breedte erin te schuiven ipv in de lengte... Zucht.
Die plateaus van de ochtend en middag zijn dus kleiner en had ik niet door. Zelfs het voor me zien hoe de plateau's er al in stonden deed me niets ... 🙈
Slaapt ge goed van he, zo een ziekenhuisverblijf! 🤣

Lang gedacht dat er een stomme stout ongestraft zou blijven maar helaas gisteren 2 GAS boetes in de bus gekregen.
In Gent over een knip gereden, mijn stomme stoot gerealiseerd teruggedraaid en teruggereden met als gevolg dus 2 gasboetes in de bus.
Dit op nog geen minuut van elkaar. Heb een mail gestuurd voor verweer maar vraag mij af of ik op de goodwill van de mensen bij de dienst mobiliteit mag rekenen...

Paar daagjes in het ziekenhuis geweest en ze vroegen om zelf je plateau na de maaltijd in de kar te zetten.
's Morgens: geen probleem plateau schuift er probleemloos in.
's middags: geen probleem voor mij hoppa swung in de kar.
's avonds: hmz... Plateau schuift er niet in. Wringt tegen, precies te klein... Bizar er zitten thans al plateau's van andere mensen in. Toch even hulp vragen aan een passerende verpleegster.... Verpleegster stelt voor om de plateau in de breedte erin te schuiven ipv in de lengte... Zucht.
Die plateaus van de ochtend en middag zijn dus kleiner en had ik niet door. Zelfs het voor me zien hoe de plateau's er al in stonden deed me niets ... 🙈
Trek het u niet aan, ik werk in een ziekenhuis en het personeel wringt zelf soms :')

Onderzoekstoestel kapot op het werk. Ik dat gefixt en moest dan testen of dat goed gedaan was. Dus ik doe test en stuur via teams resultaten door naar mijn baas die van thuis werkt. Zegt die: doe nog eens een extra test. Goed ik extra test.
Na tijdje vraagt die: heb je al resultaten? Ik kwam net met de resultaten aan mijn pc en beginnen die in te typen. Ik typ er dan nog bij: ze zien er zo hetzelfde uit dat ik naar runnummer moet kijken om het verschil met de voorgaande te zien.
Om na 5 minuten te realiseren dat ik ook daadwerkelijk de voorgaande nog eens had doorgestuurd 🤣

foto's bewerkt van vandaag: ze allemaal selecteren om te exporteren naar jpg, zien dat er nog ene tussen staat die ik wou verwijderen. klikt rechts, remove en hoppa alle foto's weg
Tonerider zijn blik
309.jpg

foto's bewerkt van vandaag: ze allemaal selecteren om te exporteren naar jpg, zien dat er nog ene tussen staat die ik wou verwijderen. klikt rechts, remove en hoppa alle foto's weg
Tonerider zijn blik
309.jpg
Niets wat “getdataback” of equivalent niet kan oplossen. Normaalgesproken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan