Squidward
Well-known member
Duck him.Man vraagt of ik goed en wel ben aangekomen, storm enzo...
Ik 'ja hoer, alles oké' . Hoer moest uiteraard 'hoor' zijn.
Hij ' gij zijt zelf een hoer'
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duck him.Man vraagt of ik goed en wel ben aangekomen, storm enzo...
![]()
Gho, je zou echt niet de eerste zijn ze.Met de opmerkingen over havermout hier te volgen. Ik doe mijn boodschappen in de Colruyt vandaag, neem een zak voer voor tuinvogels mee. Doe verder boodschappen. Tien minuten later aan de kassa is die aan het scannen, pakt ze een grote zak vast en ik met mijn dom verstand ‘oh, wacht, ik wist niet dat ik havermout mee had, ik heb dat niet nodig’.
“Eh, dat is… vogelzaad, mevrouw…”
Het leek er wel op, é
![]()
Zo wat restant van pregnancy brain dat eigenlijk nooit helemaal verdwijnt?Wij nog naar de Auchan deze morgen. Rijden Frankrijk binnen en op de elektronische borden staat:
Météo Vigilance
Orage Annoncé
Prudence
En ik met mijn dom verstand: Prudence? Ik dacht dat die Eunice noemde?
(Ik had een over-groottante Prudence maar ik blijf een kieken)

Mijn pregnancy brein was van het soort twee paar dezelfde schoenen besteld en het niet door hebben, dat vond ik leuker.Zo wat restant van pregnancy brain dat eigenlijk nooit helemaal verdwijnt?![]()
"When do I get payed, bitch!" Zou mijn antwoord zijn.Man vraagt of ik goed en wel ben aangekomen, storm enzo...
![]()

Payed?"When do I get payed, bitch!" Zou mijn antwoord zijn.![]()

Sorry voor de spelfoutPayed?![]()

Heb je die snor om te kunnen zeggen ‘Hey, ik ben Tonerider, wil jij mijn Snorrider zijn’?En wat hebt he vandaag geleerd Tonerider?
Dat het dom is om uw snor te willen bijknippen als ge net ne Leffe op hebt. Van 12 naar 2mm in no-time. Goed ze.
't is zoals David Grohl om m'n gezicht deels te verbergen.Heb je die snor om te kunnen zeggen ‘Hey, ik ben Tonerider, wil jij mijn Snorrider zijn’?
Ik heb diezelfde autocorrect typo ooit meegemaakt met een collega.Man vraagt of ik goed en wel ben aangekomen, storm enzo...
![]()
dat wil wel zeggen dat je vaker hoer typt dan hier. Care to explain?Ik heb diezelfde autocorrect typo ooit meegemaakt met een collega.
Ik zit in een vergadering die ook een collega aanbelangt.
Collega stuurt: 'alles ok daar?'
Ik antwoord: Alles ok hoer.
Hoer moest 'hier' zijn.
Mega genant!
En wat hebt he vandaag geleerd Tonerider?
Dat het dom is om uw snor te willen bijknippen als ge net ne Leffe op hebt. Van 12 naar 2mm in no-time. Goed ze.

Mijn smoothie willen mixen maar vergeten dat dat metalen anti-klonten dingetje al in de shaker zat![]()
EEN METALEN ANTI-KLONTEN DING.Huh welk ding?