Stomme stoot van de dag

Met de opmerkingen over havermout hier te volgen. Ik doe mijn boodschappen in de Colruyt vandaag, neem een zak voer voor tuinvogels mee. Doe verder boodschappen. Tien minuten later aan de kassa is die aan het scannen, pakt ze een grote zak vast en ik met mijn dom verstand ‘oh, wacht, ik wist niet dat ik havermout mee had, ik heb dat niet nodig’.
“Eh, dat is… vogelzaad, mevrouw…”

Het leek er wel op, é 👇🏻👇🏻👇🏻
17-A13-AC7-ACBC-494-B-8-EEA-DEF5-A6612167.jpg
Gho, je zou echt niet de eerste zijn ze.

Wij nog naar de Auchan deze morgen. Rijden Frankrijk binnen en op de elektronische borden staat:

Météo Vigilance
Orage Annoncé
Prudence

En ik met mijn dom verstand: Prudence? Ik dacht dat die Eunice noemde?

(Ik had een over-groottante Prudence maar ik blijf een kieken)

Wij nog naar de Auchan deze morgen. Rijden Frankrijk binnen en op de elektronische borden staat:

Météo Vigilance
Orage Annoncé
Prudence

En ik met mijn dom verstand: Prudence? Ik dacht dat die Eunice noemde?

(Ik had een over-groottante Prudence maar ik blijf een kieken)
Zo wat restant van pregnancy brain dat eigenlijk nooit helemaal verdwijnt? :unsure:

Die van daarnet, die een stortbui recht in mijn gezicht blies toen ik de bloempotten rap binnen moest halen.

En wat hebt he vandaag geleerd Tonerider?
Dat het dom is om uw snor te willen bijknippen als ge net ne Leffe op hebt. Van 12 naar 2mm in no-time. Goed ze.

Niet de mijne maar iemand hier in het straat vond het een goed idee om papier en karton gisterenavond al buiten te zetten :lol:

Heb je die snor om te kunnen zeggen ‘Hey, ik ben Tonerider, wil jij mijn Snorrider zijn’?
't is zoals David Grohl om m'n gezicht deels te verbergen.
Maar ik zal uw tip in gedachte houden en toepassen wanneer ik de volgende keer sociaal ben en aan de toog hang en een vrouw probeer te versieren.

Man vraagt of ik goed en wel ben aangekomen, storm enzo...
Ik 'ja hoer, alles oké' . Hoer moest uiteraard 'hoor' zijn.
Hij ' gij zijt zelf een hoer'
😑
Ik heb diezelfde autocorrect typo ooit meegemaakt met een collega.
Ik zit in een vergadering die ook een collega aanbelangt.
Collega stuurt: 'alles ok daar?'
Ik antwoord: Alles ok hoer.

Hoer moest 'hier' zijn.

Mega genant!

Ik heb diezelfde autocorrect typo ooit meegemaakt met een collega.
Ik zit in een vergadering die ook een collega aanbelangt.
Collega stuurt: 'alles ok daar?'
Ik antwoord: Alles ok hoer.

Hoer moest 'hier' zijn.

Mega genant!
dat wil wel zeggen dat je vaker hoer typt dan hier. Care to explain?

En wat hebt he vandaag geleerd Tonerider?
Dat het dom is om uw snor te willen bijknippen als ge net ne Leffe op hebt. Van 12 naar 2mm in no-time. Goed ze.

Toen ik een jaar of 14 was haalde ik het op een dag in mijn (lege) hoofd om mijn eigen haar te knippen. Mijn pony was te lang en vond dat behoorlijk irritant...
Dus ik mijn haartjes mooi kammen, nam mijn pony en knipte ongeveer 5cm maar ik zag det het scheef was en besloot om nog inie minie klein stukje bij te knippen dan was ik zeker de baas der pony's.

Ik nam mijn haar stevig vast, trok eraan en zette de schaar erin.
Eindstand; pony was zo kort dat ik eindigde als een geschrokken egel. :cry:
Mijn haar stond vooraan recht en heb zo weken rondgelopen. Bah:sop:

Paar daagjes in het ziekenhuis geweest en ze vroegen om zelf je plateau na de maaltijd in de kar te zetten.
's Morgens: geen probleem plateau schuift er probleemloos in.
's middags: geen probleem voor mij hoppa swung in de kar.
's avonds: hmz... Plateau schuift er niet in. Wringt tegen, precies te klein... Bizar er zitten thans al plateau's van andere mensen in. Toch even hulp vragen aan een passerende verpleegster.... Verpleegster stelt voor om de plateau in de breedte erin te schuiven ipv in de lengte... Zucht.
Die plateaus van de ochtend en middag zijn dus kleiner en had ik niet door. Zelfs het voor me zien hoe de plateau's er al in stonden deed me niets ... 🙈

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan