Tanuki_
Crew Member
Huh welk ding?
Azo dees. 't Heet een whiskball blijkbaar.
Edit:
En het mijne ziet er nu zo uit:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh welk ding?
Slaapt ge goed van he, zo een ziekenhuisverblijf!Paar daagjes in het ziekenhuis geweest en ze vroegen om zelf je plateau na de maaltijd in de kar te zetten.
's Morgens: geen probleem plateau schuift er probleemloos in.
's middags: geen probleem voor mij hoppa swung in de kar.
's avonds: hmz... Plateau schuift er niet in. Wringt tegen, precies te klein... Bizar er zitten thans al plateau's van andere mensen in. Toch even hulp vragen aan een passerende verpleegster.... Verpleegster stelt voor om de plateau in de breedte erin te schuiven ipv in de lengte... Zucht.
Die plateaus van de ochtend en middag zijn dus kleiner en had ik niet door. Zelfs het voor me zien hoe de plateau's er al in stonden deed me niets ...![]()

Artistiek!![]()
Azo dees. 't Heet een whiskball blijkbaar.
Edit:
En het mijne ziet er nu zo uit:
![]()
Ge moet er 3 drinken dat de bibber uit uw hand isEn wat hebt he vandaag geleerd Tonerider?
Dat het dom is om uw snor te willen bijknippen als ge net ne Leffe op hebt. Van 12 naar 2mm in no-time. Goed ze.

Country Leader: Vladimir PutinRussia be like, -20% warmongering![]()
Trek het u niet aan, ik werk in een ziekenhuis en het personeel wringt zelf soms :')Paar daagjes in het ziekenhuis geweest en ze vroegen om zelf je plateau na de maaltijd in de kar te zetten.
's Morgens: geen probleem plateau schuift er probleemloos in.
's middags: geen probleem voor mij hoppa swung in de kar.
's avonds: hmz... Plateau schuift er niet in. Wringt tegen, precies te klein... Bizar er zitten thans al plateau's van andere mensen in. Toch even hulp vragen aan een passerende verpleegster.... Verpleegster stelt voor om de plateau in de breedte erin te schuiven ipv in de lengte... Zucht.
Die plateaus van de ochtend en middag zijn dus kleiner en had ik niet door. Zelfs het voor me zien hoe de plateau's er al in stonden deed me niets ...![]()

Ideaal moment om in een struikje te duiken en de fotoreeks BG In Het Wild te maken. Misschien kan Attenborough nog commentaar geven.Ik stond vandaag om 7u op de Heide voor de BG Foto meeting die morgen blijkt te zijn![]()
![]()
Parcoursverkenning!Ik stond vandaag om 7u op de Heide voor de BG Foto meeting die morgen blijkt te zijn![]()
![]()
Uw handdoek al gaan leggen op de beste plaats?Ik stond vandaag om 7u op de Heide voor de BG Foto meeting die morgen blijkt te zijn![]()
![]()
Niets wat “getdataback” of equivalent niet kan oplossen. Normaalgesproken.foto's bewerkt van vandaag: ze allemaal selecteren om te exporteren naar jpg, zien dat er nog ene tussen staat die ik wou verwijderen. klikt rechts, remove en hoppa alle foto's weg
Tonerider zijn blik
![]()
ze zaten gewoon in de prullenbak, dus heb ze kunnen terug zetten, maar het is wel weer een uur werk down the drain aangezien de aanpassingen wel weg zijn.Niets wat “getdataback” of equivalent niet kan oplossen. Normaalgesproken.
langs de andere kant weet ge weer een uur wat doen.ze zaten gewoon in de prullenbak, dus heb ze kunnen terug zetten, maar het is wel weer een uur werk down the drain aangezien de aanpassingen wel weg zijn.
Overal uw thigh gap moeten bewerken?ze zaten gewoon in de prullenbak, dus heb ze kunnen terug zetten, maar het is wel weer een uur werk down the drain aangezien de aanpassingen wel weg zijn.
Nu weet je toch wel dat dit hem extra tijd kost om te googlen wat dat is! Pestkop!Overal uw thigh gap moeten bewerken?