Ik heb mij voor (amper) de 2de keer in bijna 14 jaar schuldig gemaakt aan wildpoepen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mij voor (amper) de 2de keer in bijna 14 jaar schuldig gemaakt aan wildpoepen.

aan welke vinger hang jij je trouwring?Na 5 jaar erin geslaagd om mijn trouwring te verliezen
Overal waar ik geweest ben al gezocht, nergens te vinden. Waarschijnlijk is die door de koude temperaturen van mijn vinger geglipt.

Hoppa, weer wat SuperPlus punten erbij!Daarjuist op mijn werk proberen binnen te komen door mijn badge voor de scanner te houden, maar die deur wou maar niet opengaan. Nog een keer of twee geprobeerd eer ik doorhad dat ik mijn kaart van de Delhaize aan het scannen was.![]()
Dat wordt een zalig eindejaar!!Hoppa, weer wat SuperPlus punten erbij!
Daar kom je ook niet welgezwind van.Met flair en elegantie gezwind de spar binnen stappen. Automatische open-klap-hekjes klappen niet open en Theelepel botst daar dus in volle gezwindheid tegenaan en ligt daar bekans gezwind op de grond.
De groep pubers die in de winkel erop stonden te kijken wel. Luidruchtig welgezwind zelfs.Daar kom je ook niet welgezwind van.

en ik besef nu dat het toch wel tijd is voor verlof en ff rustWij doen dat ook, wel efkes een fronske toen ik een kaartje terug kreeg "van Luc en Thea en kinderen"...Ik moest nog 3 kerstkaartjes insteken bij de geburen (ja wij doen dat nog) dus buur A, B en C

Dacht misschien dat je de rekeningen eruit ging halen om te betalen?Paar jaar geleden heb ik zo eens twee kerstkaartjes in een brievenbus gestoken. Gelukkig was het bij familie, maar ééntje moest er dus terug uit.
Na een paar minuten te zitten friemelen met mijn vingers was het me gelukt om het verkeerde kaartje terug uit de brievenbus te vissen.
Kijk ik op, zie ik mijn nonkel staan. Heeft die de hele tijd zitten kijken naar mijn gesukkel zonder ik het door had...![]()
.