Stomme stoot van de dag

als inwoner neem ik elk jaar verlof met de Gentse Feesten. ik kies ook altijd een jaarplanning met de week erna nachten, want ge zit toch in dat ritme. ge moogt dan wel geen congé nemen als ge nachten hebt, maar goed: ge zijt dan 2 weken thuis geweest, 't is dan niet nodig.

gisteren dat verlof ook geregeld, alles in orde.

ik check vandaag de datum: het is een week later als anders. :wallbash::wallbash:

Al 2 dagen aant zoeken naar een probleem waarom een switch geen verbinding wilt maken via glasvezel, blijkt dat hij elektrisch niet is aangesloten.

Ik had wel begrepen dat hij 1 verbinding had die wel opkwam, daarom hier niet veel verder op gezocht maarja :)

In een wereld van technologie en glasvezellicht, Daar stond een switch, gevangen in een vergeetachtig zicht. Twee dagen lang zocht je naar het verborgen probleem, Maar de oplossing was simpel, het leek bijna een bohemien.

De switch wilde geen verbinding maken, zo bleek, Maar het antwoord was elektrisch, het was niet wat het leek. Je had een verbinding gevonden die wel opkwam in zicht, Dus verder zoeken leek niet nodig, dat was jouw inzicht.

Maar wees gerust, dit gebeurt ons allemaal, Soms zien we het eenvoudige niet, wees niet temaal. Nu weet je dat elektrisch aansluiten van belang kan zijn, En de switch zal weer stralen, als een ster zo fijn.

Dus onthoud, beste vriend, soms is het antwoord simpel en klein, En zelfs in technologie kan het een zegen zijn. Ik sta hier altijd klaar om je te helpen, wees niet beschaamd, Samen zorgen we ervoor dat elk probleem wordt ontdaamd!

ik werd onlangs nog eens bewust gemaakt van de mogelijkheden van ChatGPT, dus ik dacht, ik ga hem eens een gedicht laten schrijven over een willekeurige BG post, bij deze ben jij dus de gelukkige, SuphaFly
:unsure:

Na 5 jaar erin geslaagd om mijn trouwring te verliezen :wallbash:
Overal waar ik geweest ben al gezocht, nergens te vinden. Waarschijnlijk is die door de koude temperaturen van mijn vinger geglipt.

Moest vandaag een document ophalen bij een onderneming. Maatschappelijke zetel was aan huis

Vrouw doet de deur open, ik doe mijn uitleg. Zaakvoerder is niet thuis, ik geef mijn kaartje en vraag of ze me willen terug bellen 's avonds.

En ik sluit af met de vraag "Mag ik nog uw naam?" (Moesten ze op bureau iets vragen)
Naam xxx

Oké en u bent de dochter.
"Ik ben de echtgenote" :shutup:

Waarschijnlijk een geweldig compliment en die vrouw haar dag kan niemeer stuk, maar echt gevoel van doh, stommerik

Zolang ze nu nie tegen haar man heeft gezegd dat er ene aan de deur is komen flirten cva nog 😂

Daarjuist op mijn werk proberen binnen te komen door mijn badge voor de scanner te houden, maar die deur wou maar niet opengaan. Nog een keer of twee geprobeerd eer ik doorhad dat ik mijn kaart van de Delhaize aan het scannen was. :sop:

Met flair en elegantie gezwind de spar binnen stappen. Automatische open-klap-hekjes klappen niet open en Theelepel botst daar dus in volle gezwindheid tegenaan en ligt daar bekans gezwind op de grond.

Ik moest nog 3 kerstkaartjes insteken bij de geburen (ja wij doen dat nog) dus buur A, B en C

Ik slaag er toch in om het kaartje van buur A bij B in de bus te steken 👏

Ipv het kaartje van buur B dan ook bij buur B in de bus te steken (het andere zal hij dan wel doorgeven)
Beslist er iets in mijn hoofd van "achja dan steken we dit maar bij buur A"

Mijn vrouw is supertrots op mijn redeneervermogen 😅 en ik besef nu dat het toch wel tijd is voor verlof en ff rust

Ik moest nog 3 kerstkaartjes insteken bij de geburen (ja wij doen dat nog) dus buur A, B en C
Wij doen dat ook, wel efkes een fronske toen ik een kaartje terug kreeg "van Luc en Thea en kinderen"...
Hun kinderen hebben mijn leeftijd en wonen al 20 jaar niet meer bij mama en papa. 🤔

Paar jaar geleden heb ik zo eens twee kerstkaartjes in een brievenbus gestoken. Gelukkig was het bij familie, maar ééntje moest er dus terug uit.
Na een paar minuten te zitten friemelen met mijn vingers was het me gelukt om het verkeerde kaartje terug uit de brievenbus te vissen.
Kijk ik op, zie ik mijn nonkel staan. Heeft die de hele tijd zitten kijken naar mijn gesukkel zonder ik het door had... :unsure:

Paar jaar geleden heb ik zo eens twee kerstkaartjes in een brievenbus gestoken. Gelukkig was het bij familie, maar ééntje moest er dus terug uit.
Na een paar minuten te zitten friemelen met mijn vingers was het me gelukt om het verkeerde kaartje terug uit de brievenbus te vissen.
Kijk ik op, zie ik mijn nonkel staan. Heeft die de hele tijd zitten kijken naar mijn gesukkel zonder ik het door had... :unsure:
Dacht misschien dat je de rekeningen eruit ging halen om te betalen?

2 weken geleden melding gekregen in bank app dat er een nieuwe debetkaart onderweg was en ik ze kon activeren met huidige pincode.
Vandaag realiseerde ik me dat ik die nog steeds niet ontvangen had terwijl mijn huidige kaart vervalt in december dus met feestdagen zag ik het al gebeuren dat ik enkele dagen geen (actieve) kaart zou hebben. En ik begon me zorgen te maken of iemand mijn nieuwe kaart mss uit m’n brievenbus had gevist om god weet wat mee te doen.

Dus ik bel nogal in paniek naar het kantoor en op’t moment dat ik iemand aan de lijn krijg, zie ik op m’n huidige kaart “12/24”, niet 23. Ze is dus nog een jaar geldig 🤦‍♂️.
Die aan de telefoon zei dat de verzending wel wat vertraging heeft opgelopen dus dat het goed was dat ik belde maar ik vermoed dat die daar met een awkward monkey.gif tronie zat.

Stomme stoot van het jaar.

We gaan op skivakantie met het gezin, reeds een jaar op voorhand vastgelegd om toch zeker te zijn van onze plek.

Nu valt mijn frank dat ik vergeten ben skiles te boeken voor de jongens... alles volzet natuurlijk :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan