Stomme stoot van de dag

Niet de mijne maar: in de klas van oudste zoon (laatste jaar bovenbouw) zit ook een negenjarige. Het is een school voor allerhande problematieken en deze jongen is hoger begaafd. Alleen was niet iedereen op de hoogte van zijn ‘negen jaar zijn’ en was hij weliswaar met veel vóór op zijn leeftijd maar hij geloofde nog in Sinterklaas.
Tot de leerkracht Godsdienst het verhaal van Nicolaas van Myra bracht en nog grapte ‘ik moet opletten dat de kleuters mij niet horen’. En daar ging de kinderlijke illusie… Ze voelde zich zo slecht, ocharme!

Ik probeerde net een blikje Cécémel open te doen wat maar niet wou lukken. Probeerde het clipje op alle mogelijke manieren omhoog te krijgen maar dus niets. Was ook met mijn sleuten bezig want ja niemand wilt een nagel breken toen ik opeens doorhad dat ik aan de verkeerde kant bezig was.
Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld, oprecht.
Het is zelfs niet eens meer grappig, om te janken.

Hoe kan iemand zo zijn?🥹
wait, wut. Het lipje was gedraaid bedoel je of was je aan het stukje waar het vast zit aan het blikje aan het trekken?

Daarstraks behoorlijk lopen sakkeren dat het toch erg moeilijk manoeuvreren is met zo'n supermarktkar op de Antwerpse trottoirs. Om dan een halve minuut later me plots te realiseren... dat ik met heel die supermarktkar op weg naar huis ben. :sarcastic:

De stomme stoot dateert al van woensdag maar bon:

Normaal ga ik mijn dochter altijd met de fiets of te voet afzetten aan de school (kleine 10-15min stappen, zij gaat met de loopfiets).
Deze ochtend was het echter zwaar aan het regenen en we waren wat aan de late kant dat ik snel beslis om met de auto te gaan.
Geparkeerd aan de school en dochter mooi op tijd afgezet.
Ik keer me terug naar huis en slaag even in paniek wanneer ik als ik TE VOET terug thuiskom mijn auto niet op de oprit zie staan.
Om me dan te realiseren dat die nog op de parking van de school staat.

Met trein van brugge naar airport voor zwitserland trip.

Moeder bracht ons naar brugge station met auto.
Gsm uit mijn broekzak geglipt in auto.
Stond al op perron...

Mn vriendin naar mn gsm bellen. Moeder meteen terug 'naar station ermee... Pff effe gezweet. Maar mn moeder steeds kwartier extra inlassen voor onvoorziene omstandigheden.

Tis toch een slim menske.love her.
Want mn trein tickets op de nmbs app, vliegtickets in mn google, offline gedownloade maps want straks geen 4g...

Kging het zitten hebben

Mijn puber daarstraks in het restaurant. Hij doet zijn pet af en de uitbaatster steekt haar hand uit om die pet aan te nemen. Geeft hij haar wel geen hand zeker. 🤦
Om het helemaal gênant te maken zei ze dan superluid in het Gents "mor amai da is ne lieven" en wreef ze over zijn hand.

Mijn puber daarstraks in het restaurant. Hij doet zijn pet af en de uitbaatster steekt haar hand uit om die pet aan te nemen. Geeft hij haar wel geen hand zeker. 🤦
Om het helemaal gênant te maken zei ze dan superluid in het Gents "mor amai da is ne lieven" en wreef ze over zijn hand.
Dus hij had touche en dat was niet ok omdat de uitbaatster een kleedje droeg met een legging? Meer vrouwelijke vormen had dan een borstelsteel? Aangaf dat haar eten werd gemaakt in een airfryer? Te kennen gaf dat ze een dochter en een hond had en ze u aan iemand speciaal liet denken?

Dus hij had touche en dat was niet ok omdat de uitbaatster een kleedje droeg met een legging? Meer vrouwelijke vormen had dan een borstelsteel? Aangaf dat haar eten werd gemaakt in een airfryer? Te kennen gaf dat ze een dochter en een hond had en ze u aan iemand speciaal liet denken?
Het enige wat ze gemeen had met de persoon waar jij het vermoedelijk over hebt is dat ze ook 50 jaar was.

Verkeerde knop gedrukt waardoor koffer van de auto opende ipv deuren. Net op moment dat m’n zoon achter de auto stond. Terwijl de sinterklaascadeaus nog in de koffer lagen 😒.
Zijn aandacht werd gelukkig opgeslorpt door 1 doos en die krijgt hij dan met kerstmis 🤓. Gisteren dan een andere cadeau gekocht voor met Sinterklaas.

Ik wil mailen naar iemand ivm mijn eindwerk. Ze noemt Greet en net op het moment dat ik op verzenden druk zie ik dat ik "Dag Reet" met hoofdletter R getypt heb.

Ik zal mijn cursussen al gereed aan de kant houden voor volgend jaar.

Sifon van onder de pompbak eens uit elkaar gehaald om vuiligheid uit te halen. Toen ik alles uitgekuisd had en weer te samen wou steken, zitten zoeken achter een dichtingsring en die maar niet terugvinden. Zal dit weekend wel eens naar de gamma achter een rijden en alles maar voorlopig in elkaar gestoken. Wil ik als laatste dat potje vuil troebel water dat ik bij het begin van de werken uit de sifon had opgevangen weggieten. Vind ik daar toch wel die dichtingsring in terug.

Sifon van onder de pompbak eens uit elkaar gehaald om vuiligheid uit te halen. Toen ik alles uitgekuisd had en weer te samen wou steken, zitten zoeken achter een dichtingsring en die maar niet terugvinden. Zal dit weekend wel eens naar de gamma achter een rijden en alles maar voorlopig in elkaar gestoken. Wil ik als laatste dat potje vuil troebel water dat ik bij het begin van de werken uit de sifon had opgevangen weggieten. Vind ik daar toch wel die dichtingsring in terug.
Wij hebben vorige week onze badkamer met wandpanelen afgewerkt. Dus de lavabo en meubel eraf. We hebben nu al met 4 man zitten kijken om die afvoer van de lavabo weer aangesloten te krijgen en geen 1 die er aan uit kan. Laten we er een stuk uit dan is hij te kort en laten we hem zoals hij was dan is het te lang. :unsure:
Ik ga nu zo een flexibele buis halen want de puzzelaar die dat vorige keer gedaan heeft is er dus beter in dan wij.

‘Mevrouw, je hebt mij afwezig gezet en ik was er wel’
🫣🫣
“Ik moet nog wennen aan mijn touchscreen, Marietje, ik wou op Sofietje klikken”

Ik zag het verschil dus niet tussen blonde meid met donker geverfde wenkbrauwen, wijde jeans en veel te krappe coltrui en andere blonde meid met donker geverfde wenkbrauwen, wijde jeans en veel te krappe coltrui. En de derde, vierde en vijfde clone kan ik ook niet automatisch onderscheiden. Ik weet het, ik weet het! Maar ze trekken echt wel zwaar allemaal op mekaar.

‘Mevrouw, je hebt mij afwezig gezet en ik was er wel’
🫣🫣
“Ik moet nog wennen aan mijn touchscreen, Marietje, ik wou op Sofietje klikken”

Ik zag het verschil dus niet tussen blonde meid met donker geverfde wenkbrauwen, wijde jeans en veel te krappe coltrui en andere blonde meid met donker geverfde wenkbrauwen, wijde jeans en veel te krappe coltrui. En de derde, vierde en vijfde clone kan ik ook niet automatisch onderscheiden. Ik weet het, ik weet het! Maar ze trekken echt wel zwaar allemaal op mekaar.
Ik ken dat maar dan x100. Ik ben aangezichtsblind. Ik kan geen mensen aan hun gezicht herkennen.

Ik baseer me gewoonlijk op stem, kleding, de manier waarop ze bewegen.

Als ik dus op straat loop en iemand die ik daar niet verwacht en/of met andere kleren aan loop ik dus gewoon straal voorbij.

Ik heb mij voor (amper) de 2de keer in bijna 14 jaar schuldig gemaakt aan wildpoepen.

Ik weet het: dat is echt schandalig van mij en wettelijk ook gewoon strafbaar maar het was niet meer te harden.
Ik was nog 4 km van thuis en als je plots moet gaan dan .. ja ..

Ik heb op 3 locaties aangebeld maar 3x deed niemand open in het donker en nergens waren er openbare wc's in de buurt. :confused:
Dus dat was gewoon de bosjes in. Mijn gezondheid komt eerst.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan