stoelnummering koning boudewijnstadium

soulreaper

Active member
Ik weet dat dit waarschijnlijk niet de juiste forum is;, maar aangezien hier de voetbalfans zitten, kunnen die mij waarschijnlijk het vlugste een antwoord geven.

Wij hebben tickets voor rammstein komende vijdag. Nu ben ik op zoek naar de nummering van de zitjes,omdat een van ons ziek is geworden en we dat ticket proberen terug te krijgen via de annulatie verzekering. Onze tickets zijn Ingang groen, Tribune 3D rij 40 stoelen19 tot 23. Dus nu zoeken we welk ticket het beste is om door te geven aan de verzekering.

IS dat aan de zijkanten van een rij,, in het midden?

Alle hulp is welkom.
 
Dit is bijna centraal. Rij 40 is ongeveer helemaal bovenaan het vak denk ik. Stoel 19 tot 23 heeft geen belang want gaat dezelfde prijs klasse zijn. ( Groene kleur bovenaan, vak D)

Plan-stade_web.jpg
 
Zijn er eigenlijk restaurants of zoiets in de buurt? Niet echt van plan om 7,5 euro voor een hamburger te betalen.
Op de Romeinse Steenweg mogelijk, op de Houba De Strooperlaan sowieso zou ik denken, desnoods wat verder doorlopen of de metro nemen naar Houba-Brugmann of Stuyvenbergh. Maar ik zou op zo'n dag wel eens checken of die open zijn en reserveren.
 
Zover ik weet niet.
Euh, zover ik weet niet? :unsure:

Op de Houba de Strooperlaan heb je net heel veel horecazaken gaande van restaurants, grill's, Grieks, pitakoten tot frituren. En ook aan de Romeinsesteenweg hebt ge vanalles (Quick, wok, chinees, brasserie...).

Mocht je toch op restaurant willen, Brasserie de l'Expo, op de hoek schuinover het oude bondsgebouw, is absoluut aan te raden. Typische Brusselse brasserie/ecailler (met een zeevruchtentoog buiten) aan heel schappelijke prijzen.
 
Euh, zover ik weet niet? :unsure:

Op de Houba de Strooperlaan heb je net heel veel horecazaken gaande van restaurants, grill's, Grieks, pitakoten tot frituren. En ook aan de Romeinsesteenweg hebt ge vanalles (Quick, wok, chinees, brasserie...).

Mocht je toch op restaurant willen, Brasserie de l'Expo, op de hoek schuinover het oude bondsgebouw, is absoluut aan te raden. Typische Brusselse brasserie/ecailler (met een zeevruchtentoog buiten) aan heel schappelijke prijzen.
Is dat eigenlijk veraf van het stadion? Op het plan van Ticketmaster lijkt dat toch relatief ver? Die Houba de Strooperlaan?
 
Terug
Bovenaan