Ik vermoed dat je natuurlijk wel moet voldoen aan bepaalde criteria.Dat weten we dan ook weeralDan hebben ze mij iets wijsgemaakt.
Voorbeeld rotte wijn serveren, aan de controleur van Michelin als ie langskomt = Géén ster?

Dit is een grapje he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat je natuurlijk wel moet voldoen aan bepaalde criteria.Dat weten we dan ook weeralDan hebben ze mij iets wijsgemaakt.

Ja natuurlijk, maar je kunt niet voorkomen dat jouw restaurant niet vermeld wordt tussen alle lijstjes met michelinsterren en op de site van michelin zelf. Het is eigenlijk zoals een review op google/tripadvisor, die staat er en je kunt daar als eigenaar niks tegen inbrengen.Maar het restaurant kan uiteindelijk wel kiezen om dat bordje niet op te hangen en de ster niet te vermelden op hun website etc.
Dat weten we dan ook weeralDan hebben ze mij iets wijsgemaakt.
Het is en blijft wel een uitstekend restaurantDat sappig antwerps, das gewoon een hoop gezwans.
Seffes vertelt ie dat hij ook aanbod kreeg om trainer te worden van RAFC, maar dat voetbal em niks interesseerde en dus maar chef is geworden

Tuurlijk !Het is en blijft wel een uitstekend restaurant
En dat vind ik het belangrijkste. Ik ga echt niet zeggen:
'Ah het is lekker en goed eten daar? Oei maar geen ster? Neen, dat is dan té min voor mij, ik ga op een ander!'
'Ah het is lekker en goed eten daar? Oei maar geen ster? Neen, dat is dan té min voor mij, ik ga op een ander!'
ster gekregen. Kwam hier vorige week nog ter sprake als interessant prijs/kwaliteit adres.

Het is de ervaring inderdaad, en ook gewoon voorkeuren.Langs de andere kant ... als je veel op restaurant gaat, en ook geregeld een Michelinster meeneemt. Hoeveel keer word je nog weggeblazen qua smaken? Maar 't is ook altijd de volledige ervaring die telt.
Langs de andere kant ... als je veel op restaurant gaat, en ook geregeld een Michelinster meeneemt. Hoeveel keer word je nog weggeblazen qua smaken? Maar 't is ook altijd de volledige ervaring die telt.
Iemand die ik ken gaat wel regelmatig in 1, 2 en 3-sterren restaurants eten (hij zit ook in die sector) en hij vroeg zich daarvoor ook altijd af of die 2 en 3 sterren echt zoveel beter zouden zijn dan 1 sterren (gemiddeld gesproken). Hij vond toch van wel, dat het die meerprijs waard was en waard bleef.
Dat moeten geen 3 sterren zijn he.Dan wel meteen het chiqueste van het chiqueste!![]()