Sterrenrestaurants

Valentijn opnieuw geboekt bij Blanc in Sint-Truiden. Vond die vorige keer wel echt goed.
Volgende maand gaan we naar Vivendum in Heusden-Zolder voor mijn vriendin haar verjaardag.
Wilde eigenlijk Aurum in Ordingen proberen maar Vivendum is één van de weinige sterrenzaken die op maandag open zijn, dus had weinig keuze. Maar wel benieuwd.

Overnachten in Gent en dan gaan eten in Oak/Vrijmoed/Publiek/Souvenir/Horseele? Zoveel keuze daar en ge zit in de schoonste stad van België (ok, klein beetje biased :p)

Als ge de tweede avond iets zoekt, door73 (concept van Oak) is ook waanzinnig goed, wel op tijd reserveren!

In oktober naar door73 geweest.

Zeer goed. Ik zat helaas al goed vol tegen het hoofdgerecht, ik baal er nog van omdat alles zeer lekker was en ik mij niet nog voller heb kunnen proppen.

(We waren wel 1h te laat aangekomen, waardoor alles snel kwam (eigen schuld) maar mss daarom dat ik zo vol zat )

Bediening bleef gelukkig ook zeer vriendelijk, kan me best voorstellen dat laatkomers voor hen ook wel lastig zijn

Valentijn opnieuw geboekt bij Blanc in Sint-Truiden. Vond die vorige keer wel echt goed.
Volgende maand gaan we naar Vivendum in Heusden-Zolder voor mijn vriendin haar verjaardag.
Wilde eigenlijk Aurum in Ordingen proberen maar Vivendum is één van de weinige sterrenzaken die op maandag open zijn, dus had weinig keuze. Maar wel benieuwd.
Rij aub naar Dilsen Stokkem en niet naar Heusden-Zolder voor Vinvendum :)

The Jane straks, maar als aperitief 100m verder is er een echt leuke wijnbar. Camionette. Aanrader!!

Ik post straks het resultaat van ons bezoek. We zitten boven, dus Untitled is het eigenlijk 👌

Ps: ipv wijn heb ik voor Arend bier gekozen… amai!!!

Vrijdag naar Houffalize voor verjaardag vriendin
Dit geboekt om te gaan eten.

Zie wel niet terug hoeveel hij scoort
Heeel goed gegeten.
Aanrader als je in de buurt bent

Afin, topervaring, maar met navenante prijs (€700 voor 2 personen). Gelukkig had ik een bon gekregen, maar zelfs dan was het toch eens slikken :p
En lemme guess. Het zat nokvol? Alle tafels bezet ondanks de hoge prijs? :)

Ik ga wel eens eten in Hof Ter Hulst (1 ster). Ik woon in Itegem, dus ik kan daar bijna te voet naar toe :)
Altijd wel lekker daar. De laatste keer daar nog gegeten met het werk, 2 jaar geleden.

Laatst bewerkt:
En lemme guess. Het zat nokvol? Alle tafels bezet ondanks de hoge prijs? :)

Ik ga wel eens eten in Hof Ter Hulst (1 ster). Ik woon in Itegem, dus ik kan daar bijna te voet naar toe :)
Altijd wel lekker daar. De laatste keer daar nog gegeten met het werk, 2 jaar geleden.
Ja zat allemaal vol, maar blijven ook maar 18 plaatsen natuurlijk :p

Life from Untitled. Man man man.
Ik heb hier geen woorden voor.

We zijn begonnen met €99 pp maar het zal toch eindigen in een kleine €500 per koppel. Wat absoluut zijn geld waard is.

The Jane straks, maar als aperitief 100m verder is er een echt leuke wijnbar. Camionette. Aanrader!!

Ik post straks het resultaat van ons bezoek. We zitten boven, dus Untitled is het eigenlijk 👌

Ps: ipv wijn heb ik voor Arend bier gekozen… amai!!!

Ben ik wel is curieus naar. The Jane zelf wil k ook nog wel is graag doen. Al 5j geleden datk daar geweest ben 😅 Qua budget ga k voor 1x daar wel 2x op een ander eten waar t ook dik ok is.

Kleine opmerking. De 6e gang bij Untitled is zijn geld niet waard (€20 meer pp) dus ga voor 5 gangen. Die extra (vlees van Van Dierendonck) is lekker maar hoeft eigenlijk ook niet (€45)

Dat is toch al €100 gespaard dus dan zit je maar aan €300 per koppel. En wij zijn ook stevige wijn drinkers dus misschien kan het voor €250. Maar het eten, de drank, de muziek, de sfeer, de bediening, … man man man… top 👌

. Maar het eten, de drank, de muziek, de sfeer, de bediening, … man man man… top 👌

Daar draait het om.

Mensen zeggen: Ow zo duur! Maar je bent wel een hele avond in dat restaurant en vaak (hier toch ) is het dan na paar maanden van: “weet je nog die keer daar of ginder?”.

Je hebt gewoon die hele beleving incl nagenieten bij zulke restaurants.

Ga je bv 2/3 keer naar Pakhuis in Gent of een andere brasserie, dat kost ook geld en dat is niet wauw.
Zelfs een onnozele spaghetti incl cola en koffie nadien kost u al 35/40 eur pp. En dan ben je een uurtje bezig.

Terug
Bovenaan