Sterrenrestaurants

Is er iemand op dit forum die met mij eens wil gaan eten in een sterrenzaak? Ik wil EED of Essenciel in Leuven wel eens uittesten maar sta ook open voor andere resto's. Mijn vrienden vinden het maar niks om zoveel uit te geven maar ik vind dat wel het geld waard. En ik vind het ook tof om mensen van op dit forum te ontmoeten. Dus laat het maar weten als je het ziet zitten. :tongue:

Tof idee! Als het qua timing lukt zie ik dat zitten.

In Heverlee heb je nog Couvert Couvert, staat op Gault Millau op hetzelfde niveau van EED of Essenciel, dat zijn de 3 hoogst gequoteerde in/rond Leuven. Est in Heverlee heeft ook een ster maar scoort toch een punt minder bij GM als ik het goed zie.
- Essenciel: enkel dinsdag t/m vrijdag open, wel lunch en diner
- Eed: dinsdag t/m zaterdag open, enkel diner
- Couvert Couvert: dinsdag t/m zaterdag open, lunch en diner (behalve dinsdag: enkel diner)

1783966829273.png

Tof idee! Als het qua timing lukt zie ik dat zitten.

In Heverlee heb je nog Couvert Couvert, staat op Gault Millau op hetzelfde niveau van EED of Essenciel, dat zijn de 3 hoogst gequoteerde in/rond Leuven. Est in Heverlee heeft ook een ster maar scoort toch een punt minder bij GM als ik het goed zie.
- Essenciel: enkel dinsdag t/m vrijdag open, wel lunch en diner
- Eed: dinsdag t/m zaterdag open, enkel diner
- Couvert Couvert: dinsdag t/m zaterdag open, lunch en diner (behalve dinsdag: enkel diner)
Ik zou dit ook zien zitten maar is jammer genoeg te ver voor mij, moesten jullie gaan geniet ervan en keep us posted.

Terug
Bovenaan