Sterrenrestaurants

Thx!

Maar oeh als ik foto's bekijk ziet het er inderdaad echt wel niet zo gezellig uit :)
Vorige week zijn we er geweest.
Je hebt meer dan plaats genoeg om een eigen conversatie te voeren zonder dat je het gesprek van de buren kan meeluisteren. Iets wat me in Vrijmoed (**) trouwens tegenging, het veel te dicht op elkaar zitten. De stijl moet je liggen, iets meer loft gevoel.
Het eten was ook zeker een aanrader.

Vorige week zijn we er geweest.
Je hebt meer dan plaats genoeg om een eigen conversatie te voeren zonder dat je het gesprek van de buren kan meeluisteren. Iets wat me in Vrijmoed (**) trouwens tegenging, het veel te dicht op elkaar zitten. De stijl moet je liggen, iets meer loft gevoel.
Het eten was ook zeker een aanrader.

Zeer belangrijk inderdaad, ik vind het zo hatelijk als je buren bij wijze van spreken gewoon mee kunnen kijken in je bord.

Ik heb nu wat geluk gehad en twee reservaties kunnen vastleggen voor die periode dat ik wil.
- Publiek & The Oak.

Publiek is nieuw voor mij en lijkt me wel een goeie match qua keuken.

The Oak ben ik op de oude locatie een paar keer geweest dus is op zich niet nieuw, maar was er wel altijd zeer tevreden van. Ook wel net iets duurder dan Publiek.

in beide geweest, en wat mij betreft isn Publiek qua prijs/kwaliteit de betere
je zit daar ook in een leukere buurt dan bij Oak, wat ook een pluspunt kan zijn

in beide geweest, en wat mij betreft isn Publiek qua prijs/kwaliteit de betere
je zit daar ook in een leukere buurt dan bij Oak, wat ook een pluspunt kan zijn
Amai, ik ben 2 keer naar Publiek geweest en 6 keer naar Oak. Er is een reden waarom ik meer naar Oak ga. Prijs/kwaliteit vind ik Oak 100 keer beter dan Publiek. Heeft mij nooit echt kunnen bekoren, terwijl Oak echt elke keer fantastisch was.
Toegegeven, de wijn bij Publiek was wel altijd beter. Het eten daarentegen…
Bij Oak ben je voor 2 rond de 600 euro kwijt, aperitief, aangepaste wijn en koffie incl.

We krijgen een leuk bedrag terug van de belastingen :tongue:
Op de verjaardag van mijn vrouw gaan we eten in het Zilte, iemand al ervaringen?
We zouden beide voor het plantaardige menu gaan.

Vorige maand gaan eten bij Boo Raan in Knokke. Eten was oké, maar prijs-kwaliteit vonden we het een absolute afknapper en voelden we ons redelijk bekocht. Al veel bij lokale Thaï gegeten waar je even goed eet voor een fractie van de prijs. Ook de drank was belachelijk duur.

We zijn trouwens met buikpijn van tafel gegaan, zoveel sojasaus was er over het rundsvlees.

Jammer, maar dit is niet voor herhaling vatbaar. Het lijkt er ook op dat de uitbater niet omkan met kritischere reviews, da's nog een reden om niet meer terug te keren.

Geen ster maar qua niveau zéér hoog en heel lekker: https://pacht26.be/
Ongelooflijke aanrader en slechts €260 betaald voor 2 personen. Als je alle opties neemt gaat het wel richting €400 voor 2 personen.

Lang geleden dat ik nog zo gelukkig van tafel ben gegaan. Aangepaste wijnen ook perfecte combinatie steeds.
(sorry, er bestaat blijkbaar geen topic voor dit soort restaurants)

Geen ster maar qua niveau zéér hoog en heel lekker: https://pacht26.be/
Ongelooflijke aanrader en slechts €260 betaald voor 2 personen. Als je alle opties neemt gaat het wel richting €400 voor 2 personen.

Lang geleden dat ik nog zo gelukkig van tafel ben gegaan. Aangepaste wijnen ook perfecte combinatie steeds.
(sorry, er bestaat blijkbaar geen topic voor dit soort restaurants)

Toprestaurants hé, blij te lezen dat het deze keer wel is bevallen.

Toprestaurants hé, blij te lezen dat het deze keer wel is bevallen.

Agnes in Sint-Martens-Bodegem
Clay in Opwijk

Kan je nog toevoegen aan dat lijstje :)

Gisteren naar Boury geweest buikgriep was redelijk onder controle en toch kunnen genieten.

Het eten is gewoon buitenaards wat dien man en zen team op je bord toveren is echt niet normaal, de service was ook zeer uitmuntend niet te elitair gewoon familiaal gezellig.

Echt een top avond gehad gisteren prijs viel goed mee met wat je krijgt voor het eten en de service, de kok en de gastvrouw komen je ook bezoeken aan tafel om even een praatje te slaan.

Van begin tot eind genieten!

Op naar een nieuwe ervaring nog suggesties? Ik ben wel vegetariër, heb gehoord dat de vrijmoed ook zeer goed is.

Laatst bewerkt:
Top dat het nog meegevallen is met je buikgriep, ook al had iedereen hier een uitgebreide review van het sanitair van Boury verwacht
Die kan ik anders wel geven! Ik ben daar blijven slapen en op de kamers hebben ze van die Japanse toiletten.
Op zich geen probleem, bij bv Bartholomeus heb je die ook, maar hier vond ik maar nergens de klassieke spoelknop.
Zit je daar in een 3* restaurant, ben ik beneden moeten gaan vragen hoe het toilet door te spoelen :unsure:

Die kan ik anders wel geven! Ik ben daar blijven slapen en op de kamers hebben ze van die Japanse toiletten.
Op zich geen probleem, bij bv Bartholomeus heb je die ook, maar hier vond ik maar nergens de klassieke spoelknop.
Zit je daar in een 3* restaurant, ben ik beneden moeten gaan vragen hoe het toilet door te spoelen :unsure:
Maar goed geholpen wel? 😅

Normaal gaan we naar Boury voor onze trouwverjaardag, maar de laatste keren vond ik het niet zo super meer dus zijn we aan het uitkijken naar iets anders.

Iemand al bij Karen Torosyan (Bozar) geweest?

Bediening voor ons te familiair, de voorlaatste keer ook enkele niet lekkere gerechten en de laatste keer we hadden doorgegeven dat iemand geen champignons lust maar tot 3x toe een gerecht gekregen met iets van champignons.
Dat is voor een 3-sterrenzaak toch echt onaanvaardbaar.

Ik kan ten zeerste SELSation aanraden in Hemiksem. Een gezellig huiskamerrestaurant met een intieme setting en zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Je moet wel zijn voor Japanse invloeden in de keuken.

Terug
Bovenaan