Monkytiger
Well-known member
Wel verbazend dat je bij boury zowel lunch/dinner gewoon nog elke wo/do kan vastleggen. Zou toch verwacht hebben dat die stampvol zitten eender wanneer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet het juiste topic misschien ... maar 'k ben op zoek naar plekken waar je gastronomie, wellness en overnachting kan combineren. Ik denk bevoorbeeld aan La Butte Aux Bois. Knap hotel, wellness en ook Ralf Berendson (**), het voormalige La Source, zit daar. Nog iemand weet van dergelijke locaties op niveau? BE, NL, FR, DE ... allemaal welkom![]()
Mn ouders zitten nu toevallig in dit hotel nabij Keulen. Bevat wellness en 2 sterrenrestaurantNiet het juiste topic misschien ... maar 'k ben op zoek naar plekken waar je gastronomie, wellness en overnachting kan combineren. Ik denk bevoorbeeld aan La Butte Aux Bois. Knap hotel, wellness en ook Ralf Berendson (**), het voormalige La Source, zit daar. Nog iemand weet van dergelijke locaties op niveau? BE, NL, FR, DE ... allemaal welkom![]()
Mn ouders zitten nu toevallig in dit hotel nabij Keulen. Bevat wellness en 2 sterrenrestaurant
![]()
The Hotel | Althoff Grandhotel Schloss Bensberg
Welcome to the 5-star luxury hotel Schloss Bensberg. Here you can expect a breathtaking panorama & culinary pleasure on a 3-star level!www.althoffcollection.com

Botanic in Antwerpen: aangename wellness en een aantal sterrenresto’s op de site.Niet het juiste topic misschien ... maar 'k ben op zoek naar plekken waar je gastronomie, wellness en overnachting kan combineren. Ik denk bevoorbeeld aan La Butte Aux Bois. Knap hotel, wellness en ook Ralf Berendson (**), het voormalige La Source, zit daar. Nog iemand weet van dergelijke locaties op niveau? BE, NL, FR, DE ... allemaal welkom![]()
Sowieso prijs kwaliteit top, zeker een aanrader.Iemand al eens naar 't Overhamme geweest in Aalst?
Is dat de moeite of is het maar so so ??
Er is hier denk ik een topic van of het onderwerp is allesinds eens gepasseerd.Niet het juiste topic misschien ... maar 'k ben op zoek naar plekken waar je gastronomie, wellness en overnachting kan combineren. Ik denk bevoorbeeld aan La Butte Aux Bois. Knap hotel, wellness en ook Ralf Berendson (**), het voormalige La Source, zit daar. Nog iemand weet van dergelijke locaties op niveau? BE, NL, FR, DE ... allemaal welkom![]()
Er is hier denk ik een topic van of het onderwerp is allesinds eens gepasseerd.
Ik denk zelfs dat ik de vraag gesteld heb.
Heb dan een cadeau gedaan aan mijn zus voor table maxime.

Welness had ik over gezien inderdaad.La Table de Maxime is top! Eén van m'n favoriete restaurants en dat arrangement is wel ok. Maar niet echt wellness toestanden aanwezig![]()
Roomers ben ik al een paar keer geweest, is wel fijn om even weg te zijn. Kwalitatief hotel, fijne spa (en gratis wodkaWelness had ik over gezien inderdaad.
Roomers Baden-Baden heb ik ook al van gehoord maar zelf nog niet in detail onderzocht.
Tikkeltje verder en luxueuzer Grand Resort Bad Ragaz.
), leuk restaurant en tof dorpje om eens door te wandelen. Ook niet zo duur.Den Peter zal er een mooie euro aan verdiend hebben wat hij daar binnen gesloeberd heeft.