Action PS5 Stellar Blade

Net nog eens naar de trophies gekeken van de game, ze maken precies wel een duidelijk onderscheid in hun omschrijving.

- Collected all cans.
- Activated all Camps.
- Learned all skills.

vs.

- Opened 200 boxes.
- Caught 20 different fish.
- Acquired 30 Nano Suits.

Ik ga er dan van uit dat bij die tweede serie er meer zijn dan het gevraagde aantal en dus mogelijks ook meer dan 30 suits?
Er zijn ook suits voor het pre-orderen en de deluxe versie. Dus logisch dat je ze niet allemaal moet verzamelen voor de trophy.
Of er een suits gerelateerd aan de moeilijkheidsgraad is, daar heb ik echt geen idee van helaas.
 
Goede reviews zo te zien.

Natuurlijk wel weer 1 review van een woke loser:

"I gave it 5/10. There is an OK game here but the objectification and dehumanisation of women is undeniable and inescapable.

progressbar.com.au
Stellar Blade - Review | Progress Bar
South Korean developer Shift Up asks the question: What if NieR: Automata was less interesting and more horny?
progressbar.com.au progressbar.com.au

Stellar Blade goes so far beyond titillation or dogmatically and cynically targeting a certain type of gamer. The sexualisation is so over the top, so brazen, so shameless, that I can only deduce that to dehumanise and objectify women was the point."
Die 5/10 is er natuurlijk dik over. Maar toch, zo'n absurd geproportioneerd kind, het blijft wel iets cringy hebben. Stoorde er mij bij Nier evengoed aan, maar dat leek dan toch een tikkeltje meer stijlvol.

Bayonetta vind ik dan een beter voorbeeld want die dame is op zijn minst al duidelijk volwassen, en het functioneerde weldegelijk gameplay gewijs met haar compleet geschifte gunboots en al die pirouetterende animaties. Stellar Blade kijkt ge precies gewoon 70% van de tijd naar Ms. Fat Booty met giraffepoten.

Er zijn eigenlijk te weinig lelijke wijven in games om wat balans te brengen. Wie herinnert zich nog Rosa uit Condemned Criminal Origins? De schok ga ik nooit vergeten. Nog meer dan de mannequins. Een semi realistische dame in een spel.
 
Die 5/10 is er natuurlijk dik over. Maar toch, zo'n absurd geproportioneerd kind, het blijft wel iets cringy hebben. Stoorde er mij bij Nier evengoed aan, maar dat leek dan toch een tikkeltje meer stijlvol.

Bayonetta vind ik dan een beter voorbeeld want die dame is op zijn minst al duidelijk volwassen, en het functioneerde weldegelijk gameplay gewijs met haar compleet geschifte gunboots en al die pirouetterende animaties. Stellar Blade kijkt ge precies gewoon 70% van de tijd naar Ms. Fat Booty met giraffepoten.

Er zijn eigenlijk te weinig lelijke wijven in games om wat balans te brengen. Wie herinnert zich nog Rosa uit Condemned Criminal Origins? De schok ga ik nooit vergeten. Nog meer dan de mannequins. Een semi realistische dame in een spel.
Tja ik hoor mannen niet klagen dat ze ook met characters spelen met onrealistische gespierde lichamen hoor. En trouwens vrouwen klagen ook niet, het is een kleine luide minderheid dat vooral zit in woke echo kamers dat zit te klagen.

En haar gezicht is echt niet "kinds" hoor, kijk hoe vrouwen in de 20 er uitzien in Zuid Korea. Maar snap wel dat een westerling dat niet snapt.

Hoe dan ook het is weer typisch woke geween en geklaag.
 
Ik kom in het dagelijks leven al genoeg lelijke mensen tegen. Laat ons aub de mensen in een fantasiewereld, die we spelen om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur, gewoon knap/sexy/gespierd houden.
Als ik god of war moet spelen met het main character Dikke Lowie die veel wegheeft van mijn kalende buurman, of Stellar Blade met tante Viviane, dan hoeft het allemaal niet meer hoor.
 
kheb de digial deluxe edition gekocht via PSN store om middernacht kan ik het al spelen.
Kon nergens een physical deluxe edition vinden om te bestellen/kopen 😢
 
Die 5/10 is er natuurlijk dik over. Maar toch, zo'n absurd geproportioneerd kind, het blijft wel iets cringy hebben. Stoorde er mij bij Nier evengoed aan, maar dat leek dan toch een tikkeltje meer stijlvol.

Bayonetta vind ik dan een beter voorbeeld want die dame is op zijn minst al duidelijk volwassen, en het functioneerde weldegelijk gameplay gewijs met haar compleet geschifte gunboots en al die pirouetterende animaties. Stellar Blade kijkt ge precies gewoon 70% van de tijd naar Ms. Fat Booty met giraffepoten.

Er zijn eigenlijk te weinig lelijke wijven in games om wat balans te brengen. Wie herinnert zich nog Rosa uit Condemned Criminal Origins? De schok ga ik nooit vergeten. Nog meer dan de mannequins. Een semi realistische dame in een spel.
Het moet ten eerste verkopen.
Ten tweede: Stel dat het een lelijk dik wijf zou zijn, dan zou dat ook niet realistisch zijn. Dus ze moet een beetje een fitte fysiek hebben om al die moves en dodges vlot te kunnen uitvoeren. Vandaar het stevige achterwerk. Al kan je u wel de vraag stellen hoe functioneel haar voorgevel is, in de combat dan. Misschien extra schokdempers voor frontale aanvallen.
Ge kunt u bij Tifa uit Final Fantasy VII ook die vraag stellen (al heb ik daar nog niet veel klachten over gehoord). Maar daar hebben we Aerith met wat 'normalere' proporties.
Nuja, ik heb mij aan Tifa haar rondingen nog geen minuut gestoord.
 
Enerzijds kom je daardoor wat extra in de media, krijgen de clips, trailers en demo's veel views en zal de verkoop door geilaards wel wat hoger liggen maar anderzijds verlies je als developer toch wat geloofwaardigheid als je game het moet hebben van een dikke halfblote protter in uw gezicht te duwen. Ik zou net daardoor de game al niet serieus nemen omdat ik er vanuit ga dat het verder al niet veel zal voorstellen.
+ welke tiener durft dit op de tv in de leefruimte spelen:)
 
Maar serieus tho, iedereen kan nog al wa overdrijven ze xD

Spel speelde gewoon zeer goed en was fun, moest het nu maar mid zijn en mensen kopen het enkel en alleen voor hun extra joystick nog eens boven te halen dan zou ik zeggen van ok, das wel jammer... Maar het spel is gewoon legit goed dus wat valt er dan te zeggen..
 
Landen zoals Japan, Zuid-Korea en deels ook China benaderen seksualiteit nu éénmaal op een andere manier dan wij hier inEuropa en de VS (en het "woke"-concept is daar helemaal nog niet zo doorgebroken zoals bij ons). Rondborstige dames en andere vormen van fanservice zijn echt geen uitzondering. Wie aanstoot neemt aan het personage uit het spel, negeert best de Twitter-account van Hyung-tae Kim, de regisseur van het spel 😆
 
Landen zoals Japan, Zuid-Korea en deels ook China benaderen seksualiteit nu éénmaal op een andere manier dan wij hier inEuropa en de VS (en het "woke"-concept is daar helemaal nog niet zo doorgebroken zoals bij ons). Rondborstige dames en andere vormen van fanservice zijn echt geen uitzondering. Wie aanstoot neemt aan het personage uit het spel, negeert best de Twitter-account van Hyung-tae Kim, de regisseur van het spel 😆
Zeker niet op de twitter link klikken als je op het werk zit. :unsure:
 
Die 5/10 is er natuurlijk dik over. Maar toch, zo'n absurd geproportioneerd kind, het blijft wel iets cringy hebben. Stoorde er mij bij Nier evengoed aan, maar dat leek dan toch een tikkeltje meer stijlvol.

Bayonetta vind ik dan een beter voorbeeld want die dame is op zijn minst al duidelijk volwassen, en het functioneerde weldegelijk gameplay gewijs met haar compleet geschifte gunboots en al die pirouetterende animaties. Stellar Blade kijkt ge precies gewoon 70% van de tijd naar Ms. Fat Booty met giraffepoten.

Er zijn eigenlijk te weinig lelijke wijven in games om wat balans te brengen. Wie herinnert zich nog Rosa uit Condemned Criminal Origins? De schok ga ik nooit vergeten. Nog meer dan de mannequins. Een semi realistische dame in een spel.
absurd geproportioneerd kind? die is gebaseerd op een zuid koreaans model, zo absurd is het dus niet.
ik denk persoonlijk ook dat we de laatste tijd al genoeg lelijke wijven in games gehad hebben. Pokemon go update niet gezien? i mean omfg...
de woke zever mag ondertussen stoppen, laat men terug games maken voor de gamers en niet voor de woke helden die nog nooit in hun leven een game gespeeld hebben.

ik zal dit spel op het gemak spelen in mijn living, voor mijn vrouw en 2 dochters.
degenen die problemen hebben met wat pixels van borsten of een achterwerk, zijn degenen die dringend naar een psycholoog mogen ...
 
Laatst bewerkt:
laat men terug games maken voor de gamers en niet voor de woke helden die nog nooit in hun leven een game gespeeld hebben.
Er worden nog nooit zoveel games voor "gamers" gemaakt.. maar ok. Sterk uw verontwaardiging.

En al is Brock nog altijd een homie, check ik Pokemon niet voor de laatste wijven.
Trouwens welk Zuid Koreaans kind heeft zo'n zuilen en zo'n kont? Edit: eens opgezocht. Trekt er nog geen klein beetje op.
Wie aanstoot neemt aan het personage uit het spel, negeert best de Twitter-account van Hyung-tae Kim, de regisseur van het spel 😆
Ah ik zie dat hem zichzelf nog heeft ingehouden. Op de rand af van de pedosexueel. En dan verschieten ze er van dat de vrouwen daar geen kinderen meer willen.

Trouwens beetje kritiek geven op een spel met buitensporige proporties is geen woke zever. Game is correct gelabeld 18+ dus live it up. Als gamer is het gewoon een beetje de plaatsvervangende schaamte belichten. Dat iemand zijn vrouw en kinderen daar met wilt plezieren, uw goed recht. Maar dan denk ik daar het mijne er van hé.

De hypersexualisering van de vrouw zal wel compleet van de pot gerukt zijn. Wat een complot.
 
Er worden nog nooit zoveel games voor "gamers" gemaakt.. maar ok. Sterk uw verontwaardiging.

En al is Brock nog altijd een homie, check ik Pokemon niet voor de laatste wijven.
Trouwens welk Zuid Koreaans kind heeft zo'n zuilen en zo'n kont? Edit: eens opgezocht. Trekt er nog geen klein beetje op.

Ah ik zie dat hem zichzelf nog heeft ingehouden. Op de rand af van de pedosexueel. En dan verschieten ze er van dat de vrouwen daar geen kinderen meer willen.

Trouwens beetje kritiek geven op een spel met buitensporige proporties is geen woke zever. Game is correct gelabeld 18+ dus live it up. Als gamer is het gewoon een beetje de plaatsvervangende schaamte belichten. Dat iemand zijn vrouw en kinderen daar met wilt plezieren, uw goed recht. Maar dan denk ik daar het mijne er van hé.

De hypersexualisering van de vrouw zal wel compleet van de pot gerukt zijn. Wat een complot.

:')
beetje zielig dit, maar kom
 
het is inderdaad zielig, it's a game chill the fuck out.
Als je Lost Ark gaat spelen zijn er heel veel vrouwelijke classes die ook goed voorzien zijn en de gear is ook vrij uitdagend.
Dit is éénmaal het soort games dat uit Korea komt die zijn daar gewoon anders in. Al die reviewers met hun "woke" shit tis een goeie game maar ik geef het een 5 omdat de hoofdrolspeelster te gesexualiseerd is, gtfo.
 
Terug
Bovenaan