Sinds kort ook eigenaar van een deck, mij vooral aan het amuseren met emulators 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iemand The Last of Us al geprobeerd?
Klopt je hebt allebei, audio is gewoon goed.Domme vraag, maar hoe zit het met audio? Zag precies in de specs dat je zowel Bluetooth als 3,5mm jack hebt?
kan je soms ps3 emulator installeren op de steam deck?Sinds kort ook eigenaar van een deck, mij vooral aan het amuseren met emulators![]()
Ik ben vooral met PS1 en oudere Nintendo handhelds bezig, maar wat ik online lees zou dat moeten lukken.kan je soms ps3 emulator installeren op de steam deck?
rpcs3 bijvoorbeeld?
Ik zou hem alleen al aanschaffen voor de ssx reeks, is dat mogelijk ?

Die staat al een paar jaar in de lijst64.
microSD kaartje van 512gb erbij steken en je hebt bang 4 buck het meest voor je geld. Moet je de Deck niet voor open doen. Zelfde principe als bij een smartphone. Je kan ook gemakkelijk meerdere microSD kaarten gebruiken, zolang je de Deck afsluit en opnieuw boot.
Als je van plan bent hem buiten te gebruiken zou ik wel het premium model nemen, want het scherm is enorm reflecterend. Tijdens het spelen gelukkig niet veel last van.
Was origineel van plan een matte filter erop te plakken maar na hopen reviews te lezen en na een tijdje zonder te spelen beslist dat dit zijn geld niet waard is.
Enneuh.. Hell Let Loose?? Yhou crazeh![]()

Yup, heb zo al even Resistance gespeeld, werkt vrij goed.kan je soms ps3 emulator installeren op de steam deck?
rpcs3 bijvoorbeeld?
Deze kan je ook gewoon de de series x spelen
jammer eigenlijk.ps3 is wel enorm moeilijk te emuleren dus verwacht daar ook niet teveel van op de deck
Hoezo?'k Heb ook ene nu
Help!
Ik ben zwak. Ik koop alles.Hoezo?

Als je het zelf gelooft, dat is het belangrijkste !Ik ben zwak. Ik koop alles.
Nu goed, als hoofdredacteur moet ik een voorbeeld stellen zeker?![]()