Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de 64gb met 512 sd kaart. Hij speelt alles perfect af!Welke versie is nu eigenlijk het beste om te kopen, is die scherm en grotere ssd het waard ?
Of koop je beter de goedkoopste met een ssd erbij, en is dit makkelijk zelf te steken die ssd ?
Thanks om alvast te reageren.
Zou ook maar gedeeltelijk zijn en voornamelijk voor grote games. Als je het geld kan missen en je wilt AAA games spelen dan is de premium wel interessant.Ik heb de 64gb met 512 sd kaart. Hij speelt alles perfect af!
Het nadeel is wss dat deze iets trager games opstart maar kan alles spelen!
Bang 4 buck de 64gb met een 512 microsd en uw eigen matte schermfilter, zit je rond de 450 euro.
Zou ook maar gedeeltelijk zijn en voornamelijk voor grote games. Als je het geld kan missen en je wilt AAA games spelen dan is de premium wel interessant.
Ik ga op de mijne gewoon al mijn roguelites smijten en een hoop emulators.
Zoek de prijs van zo een ssd maar eens op. Zoek eentje die je kan vastkrijgen tot hier want vergelijk geen buitenlandse prijzen. Ik ben voor de duurste versie gegaan. Dat ding is z’n geld wel dubbel en dik waard hoor. De games die je daarop kan spelen krijg je van z’n leven nooit gespeeldWelke versie is nu eigenlijk het beste om te kopen, is die scherm en grotere ssd het waard ?
Of koop je beter de goedkoopste met een ssd erbij, en is dit makkelijk zelf te steken die ssd ?
Thanks om alvast te reageren.

@Karel-Jan 't is de moment.Eerste korting met de Spring sale
€419 --> €377,10
€549 --> €494,10
€679 --> €611,10
![]()
Steam Deck™
Steam Deck™ is het krachtigste draagbare gamingapparaat ter wereld.store.steampowered.com
.
.Makker, just ne VR2 gekocht waar ik mijn tennis elleboog deels aan te danken heb@Karel-Jan 't is de moment.
ik wacht wel op de SD2.0.En wat is een recente aankoop?QOp Reddit gezien dat mensen die recent een Deck gekocht hadden, Steam Support hadden gecontacteerd met de vraag of ze een price match konden krijgen gezien de 10% korting die momenteel loopt in de sale. Antwoord van Steam Support: doen we nu uitzonderlijk, maar alleen in credit voor Steam Wallet (maar ook alleen recente aankoprn). Zelf nu gevraagd en ook positief antwoord gekregen: ga dus nog € 70 Steam Wallet krijgen.
EDIT: ondertussen ook ontvangen.

Ik las van iemand die eind februari gekocht had en die geen credit kreeg wegens “te ver buiten de sale”.En wat is een recente aankoop?
Begin januari zal al te lang geleden zijn zeker?![]()
Dan is het toch nu wel de moment met die -10% ipv binnen afzienbare tijdMijn vrouw heeft de microbe ook te pakken. De kans bestaat dat er hier binnen afzienbare tijd wel een 2e Steam Deck in huis zal komen![]()

Ook nogal eerlijk tegenover mensen die al een jaar een steam deck hebben. Die mensen hebben al meer games gekocht op steam. Hebben de deck meer gesteund. En dan die recent gekocht hebben willen ook nog eens van de 10 procent kunnen genietenOp Reddit gezien dat mensen die recent een Deck gekocht hadden, Steam Support hadden gecontacteerd met de vraag of ze een price match konden krijgen gezien de 10% korting die momenteel loopt in de sale. Antwoord van Steam Support: doen we nu uitzonderlijk, maar alleen in credit voor Steam Wallet (maar ook alleen recente aankoprn). Zelf nu gevraagd en ook positief antwoord gekregen: ga dus nog € 70 Steam Wallet krijgen.
EDIT: ondertussen ook ontvangen.
Wat ben jij het zonnetje in huis zeg… Je hebt hem wel al een jaar he. Ik ging normaal ook geen support ticket maken omdat ik me erbij had neergelegd dat ik buiten de sale had gekocht, maar als ze het toekennen, zou het maar dom zijn om € 68 korting te laten liggen toch?Ook nogal eerlijk tegenover mensen die al een jaar een steam deck hebben. Die mensen hebben al meer games gekocht op steam. Hebben de deck meer gesteund. En dan die recent gekocht hebben willen ook nog eens van de 10 procent kunnen genieten
Dat is toch gewoon a given? Early adaptors zijn altijd benadeeld bij alles, buiten het feit dat je het voor iedereen hebt. Zo kan je ook gaan zeggen dat het niet eerlijk is dat mensen het nu in korting kunnen kopen. Ik vind het een mooi gebaar van het bedrijf om te doen en ze verliezen hier niks mee, in tegendeel. Dat geld wordt toch terug in hun ecosysteem gepompt en ze hebben er weer een bom vol tevreden klanten bij die meer in hun ecosysteem gaan vertoeven. Als early adaptor weet je normaal gezien van tevoren al dat je gaat "in het zak gezet worden" in the long run. Al was het maar enkel en alleen gebaseerd op het feit dat mss één jaar na release de hardware al verbeterd zou kunnen zijn en jij met een release model zit, etc, etc..Ook nogal eerlijk tegenover mensen die al een jaar een steam deck hebben. Die mensen hebben al meer games gekocht op steam. Hebben de deck meer gesteund. En dan die recent gekocht hebben willen ook nog eens van de 10 procent kunnen genieten
Dan heeft em zeker geen reden tot klagen!!! huehueBij de Steam Deck is het eig net zo dat het originele model iets betere specs had wat de storage betreft. Maar evenwel geen impact op de performance.