hummel
Active member
Nee die stopt met downloaden als het scherm uit gaat. Met de kabel erin doet die wel verderNog een paar vraagjes..
Ik wil The Witcher 3 erop spelen, maar na het al eens uitgespeeld te hebben op de Switch wil ik nu eens met een paar mods spelen. Ik ben al wat rondgelezen en weet dat het mogelijk is. Maar een deftige tutorial of how-to heb ik nog niet direct gevonden. Wat ik veel tegenkom is dat je de mods op je PC installeert, en dan simpelweg de map "mods" kopieert op de Deck.
Iemand hier die dit al succesvol gemod heeft? (Tips voor de beste mods zijn ook altijd welkom).
En eigenlijk dezelfde vraag voor Skyrim SE en Euro Truck Simulator 2.
Voor Skyrim heb ik al vrij veel ervaring met Nexus op PC, Linux heb ik 15j geleden ooit eens verkend en een Steam Deck is dus volledig nieuw voor me.
En het downloaden van games. Ik had dit vanmiddag gestart en ondertussen wat andere dingen gedaan. Maar omdat ik even op de powerknop geduwd heb (standby vermoed ik?) Heeft die niet verder gedaan.
Ik heb intussen die wifi power management uitgezet. Gaat die nu wel verderdoen als het scherm uit staat?
Want ken nu RDR2 aan het downloaden, nog een 100gb resterend..
. Duurste model, voornamelijk voor het anti-glare glass (was ook een doorslaggevend argument voor mijn vrouw).

.
.