512GBWelke had je besteld?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
512GBWelke had je besteld?

louter informatief, wat zou je erop willen emuleren?Q3 2022 (juli-september)
Er zit geen haast achter bij mij, heb nog genoeg zaken om te spelen. Maar van wat ik er al van heb gezien ben ik al zeer tevreden. Zou hem vooral als emulator willen gebruiken.

ik had ook Q2 en toch, kan plots snel gaanHier Q2 en nog steeds aan het wachten op mijn mailtje![]()

hangt af van productie & mensen die voor u zijn annuleren of niet.Net de 512GB gereserveerd; levertermijn: 'After Q3 (October 2022 or later)'.
Benieuwd of dat nog naar voren schuift.
Is dat iets dat je kan "doorgeven"?Ik heb juist melding gekregen dat ik mijn 512Gb kan kopen. Maar ik ga hem niet pakken want ik heb er het geld niet voor.. Aan het bouwen en met de prijsverhogingen krijg ik dat niet aan mijn madam uitgelegd..

garantie verloopt altijd via de leverancier zelf. Heeft niks te maken met doorverkopen. Als iemand die van u wilt overkopen laat die dan nu gewoon betalen en bestel die voor iemand andersAwel ik denk niet dat ge u plaats kunt doorgeven.. denk dat de enige manier zou zijn hem kopen en dan doorverkopen. Maar ja dan zit ge ook met miserie als er iets mis mee is bvb..