Reverz
Well-known member
Dus als uwen baas morgen in HLN laat optekenen: "Pinkman zuipt teveel, enfin 'k snap het wel hij ligt onder de sloef van zijn madam die ne slechten invloed heeft op hem, maar met zijn dikke pré kan het eigenlijk niet!" zou jij dat ok vinden?Nou nou.
We kennen Patrick al langer dan vandaag natuurlijk, dus we weten hoe hij is. Wat mij betreft heeft hij gewoon gelijk. Vooral deze sectie vind ik grappig:
"Wat de gevoelens van meneer Lefevere ook zijn, het is onaanvaardbaar om ons privéleven zo aan te vallen", begint de Française haar statement.
Als één van uw grootverdieners totaal niks meer presteert, mag daar best kritiek op komen van uw grote baas.

We kennen Patrick al langer dan vandaag is ook maar slap, dat maakt het niet ok. Wat hij hiermee hoopt te bereiken is mij ook een compleet raadsel... het is niet dat hij dit vorig jaar ook al niet gedaan heeft. Dat heeft toen veel resultaat gehad...

En zo zie je maar... een people manager is er ook niet aan verloren gegaan. Eerder een one trick pony die net maar die ene manier heeft om te trachten van mensen op scherp te zetten: schofferen! Eigenlijk is PatLef toch de Vlaamse Jeremy Clarkson? Om de zoveel tijd eens wild om zich heen schoppen, alleen heeft PatLef het verstand/fatsoen om geen minderhedengroepen te schofferen. Of het schofferen van één van de leading lady's in het dameswielrennen (TdF: Femmes) nu zo'n goeie zaak is, is wel nog maar de vraag...
Dit wordt in Vlaamse pres natuurlijk weer geframed in het voordeel van "The Godfather" maar het feit dat dit soort dossiers de laatste jaren toch wel blijft opstapelen doet toch min of meer vermoeden dat het écht niet altijd en alleen aan de renners zelf ligt.
Ochja, Julian zal er met zijn palmares en dikke pré geen pintje minder voor gaan drinken vermoed ik

.