Start Wielerseizoen 2024

Gaviria zoals gewoonlijk van te ver. Merlier goede keuzes gemaakt want zat ver op 500m.

amai in de herhaling erg sterke sprint van Merlier hoe hij dat gat dicht

lol Rubio probeert het zelfde trucje van vorig jaar nog eens over. Gaat wel harder zijn dan vorig jaar een echte gat krijgt hij niet.

EDIT: En Yates nu toch opgave. Mogelijk hersenschudding of zo?

Lefevere precies weer wat ongepaste uitspraken gedaan, de man kan het echt niet laten hé. Toch opvallend dat die daar blijft mee wegkomen :laugh:

Nou nou.

We kennen Patrick al langer dan vandaag natuurlijk, dus we weten hoe hij is. Wat mij betreft heeft hij gewoon gelijk. Vooral deze sectie vind ik grappig:

"Wat de gevoelens van meneer Lefevere ook zijn, het is onaanvaardbaar om ons privéleven zo aan te vallen", begint de Française haar statement.

Als één van uw grootverdieners totaal niks meer presteert, mag daar best kritiek op komen van uw grote baas.

Als één van uw grootverdieners totaal niks meer presteert, mag daar best kritiek op komen van uw grote baas.
Akkoord, maar dat kan je ook binnenskamers houden hé (zoals hij blijkbaar in november al met hen had besproken). Of als je het richting de pers doet, kan je ook houden op 'ik verwacht meer van Alaphilippe' of iets in die trend... maar de stijl die hij altijd hanteert...

Hij heeft ontegensprekelijk zijn strepen verdiend, en hij weet hoe hij een goed team moet smeden om successen te behalen... maar dat kantje van hem heb ik toch altijd maar 'klein' gevonden. Niet mijn ding.

Alaphil wint dan zaterdag de Omloop met het vingertje op de mond en PatLef zal dan met een grijns toekijken en zeggen dat hij dat weer goed heeft gedaan. :coolbrows:

mag daar best kritiek op komen van uw grote baas.

De manier waarop kon misschien wel beter maar blijft toch een vreemd verhaal (weeral). Claimen dat Ala wat veel feest en drinkt maar z'n vrouw die dat dan weer volledig het tegenovergestelde beweert. Wie of wat moet een mens geloven ?

Marion zegt enkel dat zij geen alcohol drinkt. Alaphil zal wel iets gedaan hebben want hoe kan je anders dreigen met ontslag op staande voet.

Alaphil wint dan zaterdag de Omloop met het vingertje op de mond en PatLef zal dan met een grijns toekijken en zeggen dat hij dat weer goed heeft gedaan. :coolbrows:
Vorig jaar heeft het toch niet veel geholpen...

Nou nou.

We kennen Patrick al langer dan vandaag natuurlijk, dus we weten hoe hij is. Wat mij betreft heeft hij gewoon gelijk. Vooral deze sectie vind ik grappig:

"Wat de gevoelens van meneer Lefevere ook zijn, het is onaanvaardbaar om ons privéleven zo aan te vallen", begint de Française haar statement.

Je gaat niet publiekelijk een renner bijna als alcoholieker afdoen hé en dan nog eens zijn vrouw erbij gaan betrekken. Het is niet de eerste keer (Bennett, Schmid vorig jaar nog, ...). Ge moogt absoluut (zelfs publiek) kritiek geven op renners die niet presteren, zeker als ze er misschien niet alles voor doen, maar dat moet wel op een normale manier gebeuren. Ik ben toch wel verrast dat Lefevere daar blijft mee wegkomen. Of ja in België toch, in het buitenland is hij niet de meest graag geziene.

En ja en nee. Lefevere heeft jarenlang gepronkt met het feit dat hij zogezegd wist wanneer renners minder gingen worden en wanneer niet en daarom altijd de juiste keuze maakte wat betreft verlengen of laten gaan. En pas op, dat klopte ook, hij was daar ontzettend goed in. Maar als het dan eens anders loopt en het blijkt dat je dikke contractverlengingen gegeven hebt aan jongens die nadien nauwelijks nog iets presteren, is het vrij laf dat je dan enkel naar de renner gaat kijken. Het is imo het één of het ander. Ofwel was het eerst geluk en verdiende hij de lof niet, ofwel mag je nu ook in eigen boezem kijken.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk doet patlev dat ook voor een extra prikkel.

Maar: verpats hem naar een Franse ploeg aub. Budget dat vrij komt kan je dan weer gebruiken voor jonge talenten

Terug
Bovenaan