Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Never give up FroomeyIn ander wielernieuws.
Froome eindigde op ruim 5min van zijn team in een 18km-TTT in Rwanda.
Volgens mij gaat hij de Tour niet meer winnen.
In ander wielernieuws.
Froome eindigde op ruim 5min van zijn team in een 18km-TTT in Rwanda.
Volgens mij gaat hij de Tour niet meer winnen.

Klopt toch.Tim Merlier??? DE man van de eerste koersen weet je wel...![]()

Nou nou.Lefevere precies weer wat ongepaste uitspraken gedaan, de man kan het echt niet laten hé. Toch opvallend dat die daar blijft mee wegkomen
Akkoord, maar dat kan je ook binnenskamers houden hé (zoals hij blijkbaar in november al met hen had besproken). Of als je het richting de pers doet, kan je ook houden op 'ik verwacht meer van Alaphilippe' of iets in die trend... maar de stijl die hij altijd hanteert...Als één van uw grootverdieners totaal niks meer presteert, mag daar best kritiek op komen van uw grote baas.

mag daar best kritiek op komen van uw grote baas.
Vorig jaar heeft het toch niet veel geholpen...Alaphil wint dan zaterdag de Omloop met het vingertje op de mond en PatLef zal dan met een grijns toekijken en zeggen dat hij dat weer goed heeft gedaan.![]()
Nou nou.
We kennen Patrick al langer dan vandaag natuurlijk, dus we weten hoe hij is. Wat mij betreft heeft hij gewoon gelijk. Vooral deze sectie vind ik grappig:
"Wat de gevoelens van meneer Lefevere ook zijn, het is onaanvaardbaar om ons privéleven zo aan te vallen", begint de Française haar statement.
Als één van uw grootverdieners totaal niks meer presteert, mag daar best kritiek op komen van uw grote baas.