Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus eender welk groter palmares - dat die mannen gaan rijden - dan het huidige van Remco, maar dan zonder dubbel WK weg en WK TT is minderwaardig?Alleen al wereldkampioen worden op de weg en TT. Begin er maar aan. Jullie doen alsof het normaal is, alsof 5 renners per generatie dat voor mekaar krijgen.
Tommeke is de beste kassei-coureur aller tijden, dat ga ik niet betwisten.Gilbert die Boonen overtroffen heeft?
Duidelijk dat jij een andere Gilbert voor ogen hebt.
VA is gisteren misschien wel slim geweest door toch voor de ritwinst te gaan.
Want voor het eindklassement komt hij toch te kort en zo pakt hij toch een prijs.
Ik verwacht dat Remco deze rittenkoers zal winnen. Maar de favoriet wint niet altijd![]()
En hoeveel keer heeft hij Harelbeke gewonnen???Eddy Merckx komt even niet bij van het lachen
5 x Tour 5 x Giro 1 x Vuelta64 ritten in de 3 grote rondes3 x wereldkampioen7 x Milan San Remo3 x Parijs Roubaix2 x RVV5 x LBL2 x Lombardijeen dan nog een resem andere klassiekers
En ja, dat waren andere tijden, maar hij stak er echt met kop en schouder bovenuit.
Boonen was wel cooler, zeker dan Gilbert.
Tommeke is de beste kassei-coureur aller tijden, dat ga ik niet betwisten.
Persoonlijk plaats ik 4/5 monumenten hoger dan 2/5 monumenten. Niet uitmakende hoeveel je van die twee hebt gewonnen (als het dicht bij elkaar ligt, wat in het geval is bij die twee).
Dan lacht Pogacar toch echt wel met de palmares op zijn 25ste. 5 monumenten, 2 Tours en dan begin ik nog niet over de rest van zijn palmaresCru gezegd maar de huidige goden buiten MVDP zijn nog niet close qua palmares van beide. En dat wil ook wel wat zeggen.
VA trager in een TT dan een - in mindere vorm stekende - Ganna en Herregodts (die ook zeer degelijk kan tijdrijden, daarvan niet).
Een TT vertelt veel. Hij gaat wat mogen bijsteken op hoogtestage binnenkort om kans te maken in de heilige week.
VA trager in een TT dan een - in mindere vorm stekende - Ganna en Herregodts (die ook zeer degelijk kan tijdrijden, daarvan niet).
Een TT vertelt veel. Hij gaat wat mogen bijsteken op hoogtestage binnenkort om kans te maken in de heilige week.
"Ik zat voor het eerst sinds lang op mijn tijdritfiets."Als je dit deelnemersveld bekijkt dan lag zijn beste kans toch altijd in de 2 vlakke ritten. Ik snapte niet goed dat hij die precies ging links laten liggen en gaan voor de tijdrit en aankomsten bergop gaan tegen renners zoals Evenepoel en Martinez.
en hij weet goed genoeg dat hij bergop te kort komt tegen Remco en co.De echte monumenten eh!Dan lacht Pogacar toch echt wel met de palmares op zijn 25ste. 5 monumenten, 2 Tours en dan begin ik nog niet over de rest van zijn palmares
Ik heb net pas door dat je bij de crew hoort.Dus eerst begin je over monumenten, dan gaat het enkel over RVV en PR.
Dan moet je plots Pogacar gewoon niet meerekenen.
Daarna heb je het over een uitzonderlijke generatie maar die zouden plots toch niet zo uitzonderlijk zijn?
Euh waar ben je in godsnaam over bezig?

Ik vind het vrij lame dat ge u altijd wilt wegsteken achter de idee dat anderen niet kunnen lezen, wanneer ge gewezen wordt op de absolute onzin die ge hier soms uitkraamt.Ik heb net pas door dat je bij de crew hoort.
Ik had dan toch verwacht dat je op zijn minst wel de moeite zou nemen om begrijpend te lezen. Ook het herkennen van cynisme kan nuttig zijn.
WVA hoort bij de generatie maar is niet DE generatie. En het gaat erom dat hij toch nog wat werk heeft om het palmares op vlak van grote koersen te evenaren.