Start Wielerseizoen 2024

WOWt van aert

Kenners bij Sporza:
Nog 3 km
Van Aert is teruggevallen naar de 40e positie, hij zal dus niet meesprinten. Ganna zit wel alert voorin met een ploegmakker.

WOWt van aert

Kenners bij Sporza:
Nog 3 km
Van Aert is teruggevallen naar de 40e positie, hij zal dus niet meesprinten. Ganna zit wel alert voorin met een ploegmakker.
Van Aert had wel voor de rit aangegeven niet mee te sprinten omdat hij geen risico wou nemen.

En dan trok UAE een nieuw blikje jeugd open :)
Tzijn nog niet allemaal Remco's maar het ziet er naar uit dat ze er allemaal wel ooit ergens gaan geraken.
Ik denk dat je Evenepoel zijn palmares nog eens moet bekijken. Twee monumenten, wereldtitel op de weg en TT, én een grote ronde. 50 profzeges.

Ik durf wel te zeggen dat de meeste van dat rijtje daar nooit in de buurt van zullen komen.

Ik denk dat je Evenepoel zijn palmares nog eens moet bekijken. Twee monumenten, wereldtitel op de weg en TT, én een grote ronde. 50 profzeges.

Ik durf wel te zeggen dat de meeste van dat rijtje daar nooit in de buurt van zullen komen.

Och vergeten door de winterstop
Als de woorden Remco in uw tekst staat dat je moet opletten dat uw neus er wel nog aanstaat.

Wat jij nu zegt komt is dan ook wat ik bedoelde

Ik bedoelde met mijn zin:

"Als neoprof rijden die mannen fantastische resultaten en dat ze in de toekomst ook nog wel vele en ook grote wedstrijden gaan winnen.

Niet iedere top-neoprofrenner is zo een fenomeen als Remco"

mag ik dan nu mijn neus terug ?
dank u

Van Aert had wel voor de rit aangegeven niet mee te sprinten omdat hij geen risico wou nemen.
Nu wil hij eens kijken voor het klassement.
Misschien moet hij een bommetje droppen net voor de RVV door te zeggen dat hij gaat knechten voor Laporte.
Wie weet wint hem wonderwel de RVV door iedereen een hak te zetten :tongue:.

Mag ik uw glazen bol eens lenen?
Konden we dat ook niet zeggen van Gilbert tot 2009 i.vgl.m. Boonen?
Gilbert heeft hem nadien nog (licht) overtroffen.
Evengoed wordt Morgado de maatstaf anno 2025-2030.

"Als neoprof rijden die mannen fantastische resultaten en dat ze in de toekomst ook nog wel vele en ook grote wedstrijden gaan winnen.
Het zijn erg grote woorden voor jonge gasten die nog alles te bewijzen hebben.
Hirschi reed in 2020 fantastische resultaten, hoeveel dikke koersen heeft die de laatste jaren nog gewonnen?

Ik ben oud genoeg om zelfs de tijd nog te herinneren dat Klöden Parijs Nice won en gegarandeerd de Tour zou winnen.

Je gebruikt zelf Remco in je vergelijking, en dan klagen als ik ze vergelijk met euh Remco. Als je spreekt over grote koersen moet je toch naar dat niveau wedstrijden kijken.

Mag ik uw glazen bol eens lenen?
Alleen al wereldkampioen worden op de weg en TT. Begin er maar aan. Jullie doen alsof het normaal is, alsof 5 renners per generatie dat voor mekaar krijgen.

De koers is van ons!! Wout Van Aert, Maxim Van Gils, Gerben Thijssen, Remco enzovoorts!!

Moest er even uit ;)
Nog niet zo bijster lang geleden Martinez en Kooij.

Waar jij trouwens die enzovoort haalt is mij een raadsel. Jij pakt al wat voorsprong op wat er komen gaat?
Algemeen gezien rijden er 128 Belgen met een professioneel contract rond. Dan verhoog je natuurlijk wel u kansen om te winnen.

Gilbert die Boonen overtroffen heeft?
Duidelijk dat jij een andere Gilbert voor ogen hebt.

Boonen > al de rest die ooit zich op twee wielen heeft begeven.
Punt aan de lijn.

Je gebruikt zelf Remco in je vergelijking, en dan klagen als ik ze vergelijk met euh Remco. Als je spreekt over grote koersen moet je toch naar dat niveau wedstrijden kijken.

Leren lezen dan...

En dan trok UAE een nieuw blikje jeugd open :)
Tzijn nog niet allemaal Remco's maar het ziet er naar uit dat ze er allemaal wel ooit ergens gaan geraken.

ik kon even goed een andere toprenner gebruiken.
Wat ik in de toekomst ook ga doen.

Ik zeg dat het goeie toprenners gaan zijn.
Maar geen Pogacar , Jempi Monserez ,...

Maar dat ze allemaal wel ooit iets schoon gaan presteren in hun carrière ooit .

Een podium in de Tour is ook mooi...

Een podium in de Tour is ook mooi...

Gaat zeer moeilijk worden als je moet opboksen tegen mannen zoals Tadej Pogacar, Jonas Vingegaard, Remco Evenepoel en William Junior Lecerf.

Eén ding kan ik wel zeggen.
Als er dit seizoen eenmaal de achternaam van een renner foutief wordt geschreven ga ik echt mijn shit verliezen.
No more pogocar of vindegaard!!

Nog niet zo bijster lang geleden Martinez en Kooij.

Waar jij trouwens die enzovoort haalt is mij een raadsel. Jij pakt al wat voorsprong op wat er komen gaat?
Algemeen gezien rijden er 128 Belgen met een professioneel contract rond. Dan verhoog je natuurlijk wel u kansen om te winnen.
Dat er nog Belgen zijn die dit jaar al een koers hebben gewonnen dat is alles. Bv. Merlier. Wat is uw probleem mss? Ik ben supporter van de koers en in de eerste plaats van de Belgen

Gilbert die Boonen overtroffen heeft?
Duidelijk dat jij een andere Gilbert voor ogen hebt.

Boonen > al de rest die ooit zich op twee wielen heeft begeven.
Punt aan de lijn.
Eddy Merckx komt even niet bij van het lachen
5 x Tour 5 x Giro 1 x Vuelta​
64 ritten in de 3 grote rondes​
3 x wereldkampioen​
7 x Milan San Remo​
3 x Parijs Roubaix​
2 x RVV​
5 x LBL​
2 x Lombardije​
en dan nog een resem andere klassiekers​

En ja, dat waren andere tijden, maar hij stak er echt met kop en schouder bovenuit.

Boonen was wel cooler, zeker dan Gilbert.

Terug
Bovenaan