Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tenzij dat er al in zit, en ik gewoon te lomp ben.

Gisterenavond een paar uurtjes gespeeld nadat ik BG3 had uitgespeeld zodat ik mij kon focussen op starfield.
Ben tot lvl 6 geraakt door alleen sidequests te doen op New Atlantis er is veel te doen daar akkoord, ben ook begonnen met de UC Vanguard missies nu.
maar zelfs na die uren en ondaks ik toch enorm fan ben van sci-fi setting kan deze game mij toch nog altijd niet bekoren of "vast nemen" zoals BG3 dat wel deed.
Ik zal het wel verder spelen maar betwijfel echt of ik het volhoud![]()
. Ik vind trouwens ook dat er sfeer ontbreekt in het spel. Ik vind het moeilijk om het echt uit te leggen. Ik ben niet overtuigd van de wereld/world building.
Ik ga dan gewoon wat youtube kijken of wat anders spelen.Ben al paar keer herbegonnen maar het kan me gewoon niet langer dan een paar uur boeien. Ik kom ook niet verder dan New Atlantis want zodra ik naar een andere planeet moet zijn ze mij kwijt en geef ik het op.

Ik heb gisteren en eergisteren nog een paar uurtjes gespeeld. De piratenbaas gemold. Wat iets te makkelijk was gezien er een explosief vat achter hem stond. Ik ben dan in zijn schip gesprongen maar helaas kon ik het niet kapen.
Wel vervelend dat het schip zo weinig storage heeft. En ik weet niet of ik nu al geld wil uitgeven aan extra storage, want dan moet ik ook nog motoren voorzien. Ik ben letterlijk encumbered terwijl Vasco en mijn schip vol resources zitten. Ik zou dus eigenlijk asap moeten doorspelen om een basis te kunnen beginnen bouwen.
Voorlopig vind ik het wel goed, al vind ik dat exploren natuurlijk ook geweldig. Ik heb van de piratenbaas ook een kleine jetpack geloot dus da's ook wel handig. Ik ben nu ook net in die grote stad geland.
Tijdens mijn exploration trouwens mijn 1e sidequest gevonden ook. Nice.
Gewoon je cargo uitbreiden of een nieuw schip kopen.Ik heb gisteren en eergisteren nog een paar uurtjes gespeeld. De piratenbaas gemold. Wat iets te makkelijk was gezien er een explosief vat achter hem stond. Ik ben dan in zijn schip gesprongen maar helaas kon ik het niet kapen.
Wel vervelend dat het schip zo weinig storage heeft. En ik weet niet of ik nu al geld wil uitgeven aan extra storage, want dan moet ik ook nog motoren voorzien. Ik ben letterlijk encumbered terwijl Vasco en mijn schip vol resources zitten. Ik zou dus eigenlijk asap moeten doorspelen om een basis te kunnen beginnen bouwen.
Voorlopig vind ik het wel goed, al vind ik dat exploren natuurlijk ook geweldig. Ik heb van de piratenbaas ook een kleine jetpack geloot dus da's ook wel handig. Ik ben nu ook net in die grote stad geland.
Tijdens mijn exploration trouwens mijn 1e sidequest gevonden ook. Nice.
Ik denk dat ik al deels weet wat junk is en wat niet. Ik heb aan een zuil op de landing pad het overgrote deel van de misc items kunnen verkopen, dan was hun geld op.Ge leert vrij snel wat de moeite is om mee te pakken en wat niet, no worries.
Of als ge chance hebt en al vrij vroeg een UC Enocohaul ship oid kunt vinden, da's ook een optie

Ik vind de gunplay in deze game echt goed. In Fallout 4 was die al veel beter dan vorige games maar deze game is echt nog veel vlotter.Idem, ik begin nog maar pas met me te amuseren precies en ik zit al aan 100+ uren
Feit dat ik nu sinds gisteren via geforce now kan spelen met alles op Ultra doet er ook wel veel aan.
En valt al op dat ik veel minder ammo verschiet nu met keyb + muis als wanneer ik speelde op mijn xbox met controller
Aimen gaat me toch stukken beter af nu.
Maar ik ben dan ook wel een sucker voor games waar exploration en rondlopen een main thing is.
No mans sky of zelfs Death stranding heb ik ook veel meer uren op gespeeld dan gelijk welk ander spel.
goh vergelijken met BG3 doe ik niet echt het zijn echt 2 verschillende games. En vergelijken haalt niets uit, wat ik wel ga kunnen vergelijken is de interactie met de companions bij de games maar dat is dan het enigste.Ik heb exact hetzelfde voor.
Die fetch quest zijn echt miserabel na BG3 gespeeld te hebben. Ik vind trouwens ook dat er sfeer ontbreekt in het spel. Ik vind het moeilijk om het echt uit te leggen. Ik ben niet overtuigd van de wereld/world building.
Ik ga wel proberen om het uit te spelen want ik ben geïnteresseerd in het spel en wil het een deftige kans geven. Al merk ik wel dat ik alles onbewust vergelijk met BG3 wat misschien niet helemaal eerlijk is. BG3 is uiteindelijk een ander genre en kwaliteit een uitzonderlijke uitschieter.
Ik heb het exploreren opgegeven en ben me nu aan het bezighouden met de main quest. Is ineens een veel beter game. Dit spel is imo niet gemaakt om op jezelf wat dingen te gaan ontdekken, dan valt het door de mand. Fallout en Skyrim waren daar zelfs veel beter in.Maar ik ben dan ook wel een sucker voor games waar exploration en rondlopen een main thing is.