?therapy?
Well-known member
Heb nog geen modsIs dat laatste niet door mods? Kreeg dat soms bij Fallout/Skyrim als ik mods geladen had
Zag wel een fix online die ik eens moet testen. Moet bestanden naar andere folders verplaatsen ofzoiets
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nog geen modsIs dat laatste niet door mods? Kreeg dat soms bij Fallout/Skyrim als ik mods geladen had
Eens files verifyen op Steam kan mss ook helpen?Heb nog geen mods
Zag wel een fix online die ik eens moet testen. Moet bestanden naar andere folders verplaatsen ofzoiets
1x een crashIemand hier eigenlijk echt al bugs gehad?
Ja vind ik ook spijtig. Door met uw scanner te fast travelen valt het beter mee dan telkens naar het menu te moeten.1x een crash
regelmatig freezes (maar kan ook aan mijn pc liggen)
voor de rest nog niet echt iets gemerkt?
ik vind het wel jammer dat je geen vrijheid hebt in space-travel: buiten de fast-travel options, kan je niet gewoon van een planeet naar 1 van zijn manen vliegen, bvb. het eigenlijke vliegen is vrij beperkt: naar wat loot, beetje space-combat, beetje random encounters, that's pretty much it.
toch jammer.
Aan de andere kant, ik ga nu echt niet happy worden om van sol naar tauri te vliegen, voor meerdere uren waar het enigste dat je te zien krijgt lege ruimte is.1x een crash
regelmatig freezes (maar kan ook aan mijn pc liggen)
voor de rest nog niet echt iets gemerkt?
ik vind het wel jammer dat je geen vrijheid hebt in space-travel: buiten de fast-travel options, kan je niet gewoon van een planeet naar 1 van zijn manen vliegen, bvb. het eigenlijke vliegen is vrij beperkt: naar wat loot, beetje space-combat, beetje random encounters, that's pretty much it.
toch jammer.

Ik nam net landings punt the lodge.. En kwam op Akila terechtHeb een probleem met de "Failure To Communicate" quest. Alle bad guys dood gedaan maar daarna willen de good guys mij vermoorden
Al gekeken of ik niks gestolen had ofzo maar precies niet. Snap niet goed wat ik verkeerd doe.
Edit: hmm, die drie members van mijn alliance gedowned, heel hun familie uitgemoord en toen ik terug kwam kon ik er gewoon mee praten. Mijn eerste bug!

ja, maar da's niet wat ik bedoel he. logisch dat ge niet van het ene sol-systeem naar het ander kunt, dat kunt ge bvb in Elite, Eve, NMS ook niet. maar binnen 1 solsysteem, of zelfs 1 planetair systeem, kan je niet van het ene naar het andere gaan. bvb van de Aarde naar de Maan: verplicht fast-travelen. dàt bedoel ik. misschien betert het als je skills unlockt, maar nu is dat eigenlijk een lege doos, imo.Aan de andere kant, ik ga nu echt niet happy worden om van sol naar tauri te vliegen, voor meerdere uren waar het enigste dat je te zien krijgt lege ruimte is.
1 Melkwegja, maar da's niet wat ik bedoel he. logisch dat ge niet van het ene sol-systeem naar het ander kunt, dat kunt ge bvb in Elite, Eve, NMS ook niet. maar binnen 1 solsysteem, of zelfs 1 planetair systeem, kan je niet van het ene naar het andere gaan. bvb van de Aarde naar de Maan: verplicht fast-travelen. dàt bedoel ik. misschien betert het als je skills unlockt, maar nu is dat eigenlijk een lege doos, imo.
Probeer dan cheap een series x of 's op de kop te tikkenWelke specs hebben jullie en welke settings draaien jullie Starfield (PC)?
Zijn er mensen die het ook al getest hebben op oudere / beperktere / (minder dan) minimum hardware?
Door tijdsgebrek en een soort van game burnout speel ik laatste jaren steeds minder waardoor ik het voor mezelf moeilijk kan verantwoorden om te investeren in een nieuw systeempje. Het concept / setting van Starfield spreekt me echter wel aan, maar om daarvoor een nieuw systeem in elkaar te steken weet ik nog niet zo...
Vandaar dat ik het even vraag.
Heb deze dus ook staan. Net even gekeken. Maar als ik naar daar wil gaan “ early game “ ik ben lvl 6. Lijkt me geen goed idee ?Net een quest gedaan die al van gisteren in mijn logs stond.
Als reward een volledige legendary armorset EN een spaceship![]()

Ik speel op de serie x. Ik krijg het niet meer verkocht om er een pc voor te kopen. Heb men build weg gedaan toen de kleine er kwam “ bubaaai mancave “ ik heb niet de beste ervaring me dunkt met de serie x. Maar het speelt echt vlotjes voor mij. De 30 fps was wel eventjes aanpassen.Welke specs hebben jullie en welke settings draaien jullie Starfield (PC)?
Zijn er mensen die het ook al getest hebben op oudere / beperktere / (minder dan) minimum hardware?
Door tijdsgebrek en een soort van game burnout speel ik laatste jaren steeds minder waardoor ik het voor mezelf moeilijk kan verantwoorden om te investeren in een nieuw systeempje. Het concept / setting van Starfield spreekt me echter wel aan, maar om daarvoor een nieuw systeem in elkaar te steken weet ik nog niet zo...
Vandaar dat ik het even vraag.
Probeer dan cheap een series x of 's op de kop te tikken
Ik speel op de serie x. Ik krijg het niet meer verkocht om er een pc voor te kopen. Heb men build weg gedaan toen de kleine er kwam “ bubaaai mancave “ ik heb niet de beste ervaring me dunkt met de serie x. Maar het speelt echt vlotjes voor mij. De 30 fps was wel eventjes aanpassen.
Kost gewoon, een beetje tijd. Uw polsen gaan u uiteindelijk dankbaar zijn. #Thumbgang.Echter ben ik altijd een PC - keyboard and mouse - gamer geweest en heb ik niet de feeling met die controllers.
Je kan wel van planeet tot planeet vliegen binnen hetzelfde stelsel. Duurt gewoon massas lang. Alana pierce (?) Heeft zonet gedaan. Duurde 7 uur om naar Pluto te vliegen.ja, maar da's niet wat ik bedoel he. logisch dat ge niet van het ene sol-systeem naar het ander kunt, dat kunt ge bvb in Elite, Eve, NMS ook niet. maar binnen 1 solsysteem, of zelfs 1 planetair systeem, kan je niet van het ene naar het andere gaan. bvb van de Aarde naar de Maan: verplicht fast-travelen. dàt bedoel ik. misschien betert het als je skills unlockt, maar nu is dat eigenlijk een lege doos, imo.
Ik heb regelmatig sound bugs, geweerschoten die blijven loopen bijvoorbeeld waardoor ik het opnieuw moet opstarten. Voor de rest gewoon de klassieke Bethesda NPC bugs, of Cyberpunk kon daar ook wat van, npcs die bv met hun rug naar u staan te praten of op meubels gaan staan en van die dingen maar over het algemeen valt het wel goed mee.Iemand hier eigenlijk echt al bugs gehad?